Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2014-09-15
Przedmiot ogłoszenia:Usuwanie wyrobów zawierających azbest
Organizator:Urząd Gminy Raciąż
Adres: ul. Kilińskiego 2, 09-140 Raciąż
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. płoński
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 23/679-12-80 fax. 23/679-12-75
Opis:Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Raciąż – Etap IV

Przedmiot zamówienia:
· Zbiórka płyt azbestowych z przewozem z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz pokryciem kosztów utylizacji – do 100,724 Mg
Wspólny Słownik Zamówień: 45262669-5 Usuwanie azbestu
Uszczegółowienie zakresu usługi:
1. Odbiór już zdemontowanych płyt azbestowo – cementowych (falistych i płaskich) obejmujący: pakowanie, załadunek, transport na przystosowane składowisko oraz utylizację.
2. Zmawiający zastrzega, że ze względu na charakter zamówienia ilości płyt azbestowych do zbiórki może ulec zmianie.
3. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć wyroby zawierające azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu postępowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem.
5. Wykonawca skontaktuje się i ustali dogodny termin z właścicielem posesji na odbiór wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, o terminie tym Wykonawca poinformuje Zamawiającego.
6. Jednostką rozliczeniową z Wykonawcą jest 1 Mg (z dokładnością do 3 miejsc po przecinku) wyrobu zawierającego azbest.
7. Ustalanie wielkości odbieranych płyt azbestowo-cementowych musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i Właściciela nieruchomości o dniu odbioru.
8. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych, atestowanych urządzeń. Z czynności tej sporządza się protokół spisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właścicieli budynków (użytkowników wieczystych) oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji, który będzie zawierał następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów tj. wagę w Mg.
9. Wykonawca po zakończeniu prac demontażowych złoży właścicielowi (użytkownikowi wieczystemu nieruchomości) pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
12. Zadanie częściowo finansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
13. Termin płatności faktury – niezwłocznie po otrzymaniu środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach umowy dotacji zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Raciąż - Etap IV” .
14. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z:
a) Ustawą z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21)
b) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.)
c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649)
d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824)
e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz.1673)
f) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
II. Potwierdzenie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu:
1. dowód unieszkodliwienia odpadów tj. kartę przekazania odpadów wg wzoru zawartego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673) oraz kwit wagowy ze składowiska, potwierdzający wagę odebranych z Gminy Raciąż wyrobów zawierających azbest.
2. oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. (Dz. U. Nr 71, poz. 649),
3. zdjęcia ilustrujące przebieg przedsięwzięcia (co najmniej 5 zdjęć wykonanych na różnym etapie inwestycji – kolorowych, dobrej jakości – w wersji papierowej i 3 płyt CD).
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 23 września 2014 r. do godziny 10:00,
miejsce: Urząd Gminy Raciąż, 09-140 Raciąż, ul. Kilińskiego 2, pokój nr 14 (sekretariat).
Termin składania:2014-09-23
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia - do 31 października 2014 roku
Wymagania:Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja)
2. posiadać wiedzę i doświadczenie,
3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy przedłożą:
Ad. 1.
· Aktualną decyzję administracyjną udzielającą zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21) lub oświadczenie o podmiocie uprawnionym do wykonywania transportu posiadającym zezwolenie na transport odpadów zawierających azbest, wydanej zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (jeśli Wykonawca przewiduje udział podwykonawcy, który będzie zajmować się transportem odpadów do miejsca ich unieszkodliwiania),
· Umowę z zarządzającym składowiskiem, lub inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwiania na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko.
Ad. 2.
· Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.
Ad. 3
· Dysponowanie co najmniej dwiema osobami przeszkolonymi przez uprawnioną instytucję w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz. 1824). Warunek zostanie spełniony na podstawie wykazu osób i oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.
Ad. 4.
· Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawczy o spełnieniu warunku
Uwagi:Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga Cena 100%
Kontakt:Osoby uprawnione do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania:
imię i nazwisko: Radosław Paczkowski
tel. 23/679-12-80 fax. 23/679-12-75 w terminach w godzinach pracy zamawiającego 7.30 – 16.00
oraz
imię i nazwisko Monika Konczewska, Grażyna Bieńkowska
tel. 23/679-12-80 fax. 23/679-12-75
Kod CPV:45262669-5
Numer dokumentu:RRG.7011.14.2014
Źródło: Internet i własne
Załączniki: