Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2021-03-05
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa zestawów akcesoriów
Organizator:Dom Pomocy Społecznej ,,Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty Spiechowicza
Adres: Krucza 17, 71-747 Szczecin
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. Szczecin
Państwo: Polska
NIP:PL8512036092
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/35901
Opis:DOSTAWA zestawów akcesoriów wspierających terapię w domu
podopiecznych uczestników Projektu
,,Zaopiekowani - systemowe wzmacnianie potencjału opiekuńczego rodzin"
Powstaje w kontekście projektu
RPZP.07.06.00-00-0232/19 - Zaopiekowani - systemowe wzmacnianie potencjału opiekuńczego rodzin

Część 1
Druk i dostawa Poradnika Opiekuna
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: druk i dostawa ,,Poradnika Opiekuna" w nakładzie 350 egzemplarzy.

Część 2
Wykonanie i dostawa Pudełek ,,Niezapominajka"
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 350 sztuk Pudełek ,,Niezapominajka", przeznaczonych dla osób z chorobą otępienną, będących podopiecznymi uczestników Projektu.

Część 3
DOSTAWA akcesoriów
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych, zapakowanych w papierową torbę 350 zestawów z akcesoriami.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2021-03-16
Termin składania:2021-03-16
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
Szczecin
Gmina
Szczecin
Miejscowość
Szczecin

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
Szczecin
Gmina
Szczecin
Miejscowość
Szczecin

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
Szczecin
Gmina
Szczecin
Miejscowość
Szczecin
Wymagania:Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Stosownie do postanowień Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Ministerstwa Rozwoju (pkt 6.5.2 ppkt 20 lit. a Wytycznych) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na warunkach określonych we wzorze umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w następujących sytuacjach i na następujących warunkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3) konieczności wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemożliwiają realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia.
3. Zmiana umowy polegająca na zmianie sposobu spełnienia świadczenia lub zakresu świadczenia może nastąpić w sytuacji wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczących w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11h ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczą możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
4. Zmiany wskazane w ust. 3 będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym należytą realizację przedmiotu umowy oraz niezakłócone funkcjonowanie i realizację zadań przez Zamawiającego. Wprowadzenie zmian w powyższym zakresie wymaga przedłożenia przez Wykonawcę informacji o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) na należyte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczności, na które powołuje się Wykonawca, poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do ZO.
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) odpowiednie pełnomocnictwo/upoważnienie - jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli lub wiedzy w imieniu wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo/upoważnienie musi zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w CZĘŚCI 3 postępowania, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, tj.:
1) oświadczenie o oferowanych produktach, potwierdzające, że oferowany towar spełnia poszczególne wymagania określone w Załączniku nr 1 do ZO.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2021-03-05
Data ostatniej zmiany
2021-03-05

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
,,Cena" - maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 90 pkt:
najniższa cena ofertowa
spośród ofert nieodrzuconych
-------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 90%
cena oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
,,Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy" (Z) - maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 10 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
,,Cena" - maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 90 pkt:
najniższa cena ofertowa
spośród ofert nieodrzuconych
-------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 90%
cena oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
,,Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy" (Z) - maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 10 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
,,Cena" - maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 90 pkt:
najniższa cena ofertowa
spośród ofert nieodrzuconych
-------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 90%
cena oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
,,Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy" (Z) - maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 10 pkt
Kontakt:Osoby do kontaktu
Benigna Bronowicka
tel.:
e-mail: zamowienia.publiczne@dpskrucza.szczecin.pl
Kod CPV:79820000-8, 30199500-5, 37524000-7, 37524100-8, 39162110-9
Numer dokumentu:2021-9608-35901, ZO-BK-RPO/02/2021
Źródło: Internet i własne
Załączniki: