https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/149529 Ogłoszenie nr 2023-1675-149529 Zakup i integracja ciągu technologicznego – Spawarki wraz z wyposażeniem MIG/MAG 4 sztuki wraz ze stołami spawalniczymi i wyciągami. „Fabryka niskopodwoziowych naczep do elastycznego transportu jachtów.” Status ogłoszenia: Opublikowane Termin składania ofert 2023-03-18 Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-08 Data ostatniej zmiany 2023-03-09 12:10:46 Planowany termin podpisania umowy 2023-03 OGŁOSZENIE OFERTY PYTANIA Powstaje w kontekście projektu POIR.03.02.01-28-0002/21 - „Fabryka niskopodwoziowych naczep do elastycznego transportu jachtów.” Zamówienia uzupełniające • Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych • Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, • Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Warunki zmiany umowy 17. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA Przewiduje się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w poniższym zakresie: 1) Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na dzień złożenia oferty, a które są niezbędne do wykonania zamówienia lub realizacji projektu - rozwiązanie zamienne musi być z zachowaniem standardu, funkcji i parametrów technicznych dla zakresu wykonania, dostarczenia lub zmontowania. 2) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego – np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy. 3) Zmiany warunków i terminów płatności w szczególności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych w wyniku prac budowlanych prowadzonych w hali, gdzie przedmiot zamówienia ma być dostarczony. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony lub skrócony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. 5) W przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca. 6) Zmiany dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, w takim wypadku materiały i urządzenia te zastąpione będą mogły być jedynie materiałami lub urządzeniami o parametrach nie gorszych, niż wskazane w zapytaniu ofertowym i ofercie; b) pojawienie się na rynku, części, materiałów, technologii lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w ofercie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; f) w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 7) W przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 8) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiających a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 9) Zmiana strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot. 10) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. 11) Zmiany wynikających ze zmian projektu na które zgodę wydał PARP w szczególności dotyczy terminów realizacji zadań i zakresu rzeczowo finansowego, 12) Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie, w szczególności, jeżeli ulegnie zmianie harmonogram budowy hali, będą tego wymagać zmiany ciągu technologicznego, ulegną zmianie przepisy prawa mające wpływ na realizację zamówienia, zadziała siła wyższa, przy czym wymienione zdarzenia nie muszą wystąpić jednocześnie. 13) Zamawiający zostanie zobowiązany przez instytucję finansującą projekt do wprowadzenia w nim zmian wpływających na realizację zamówienia. 14) Realizacja zamówienia będzie zależeć od uzyskania zgody instytucji finansującej lub innej uprawnionej instytucji. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Dane adresowe ogłoszeniodawcy NEW MBK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wiejska 12b 19-400 Olecko NIP: 8471590287 Osoby do kontaktu Wojciech Górnik tel.: 600378799 e-mail: wojciechgornik@icloud.com Części zamówienia Część 1 I. Spawarki – 4 szt. MIG/MAG Czy dopuszczalne oferty wariantowe NIE Przedmioty zamówienia Dostawa Dostawy inne Opis Przedmiotem jest dostawa, instalacja i pierwsze uruchomienie spawarek wraz z wyposażeniem: MIG/MAG 4 sztuki wraz ze stołami spawalniczymi i wyciągami w podziale na części: I. Spawarki – 4 szt. MIG/MAG 1. Inwertorowe źródło prądu w budowie modułowej z chłodnicą 2. Wydzielony podajnik drutu z kółkami transportowymi 3. Przewody pośrednie łączące podajnik ze źródłem prądu – 5-10 m z uchwytem 4. Uchwyt spawalniczy min. 400A i długości min. 4,5m z regulacją parametrów 5. Minimalny prąd spawania od 20 A 6. Wymiary źródła prądu nie większe niż (dł. x szer. x wys.) 750 x 300 x 550 mm 7. Stopień ochrony min IP 23 8. Rolki podające na drut 0,8 mm 9. Rolki podające na drut 1,0 mm 10. Rolki podające na drut 1,2 mm 11. Prowadnik drutu do stali węglowej dla średnicy 0,8 mm 12. Prowadnik drutu do stali węglowej dla średnicy 1,0 mm 13. Prowadnik drutu do stali węglowej dla średnicy 1,2 mm 14. Czterorolkowy podajnik drutu z rolką napędzającą wszystkie cztery rolki 15. Możliwy zakres średnic stalowych drutów spawalniczych 0,8-1,6mm 16. Spawanie prądem pulsacyjnym. 17. Spawanie prądem w pulsie podwójnym. 18. Automatyczne nastawianie parametrów spawania (funkcja synergii) 19. Programy synergiczne spawania dla drutów litych i proszkowych do stali niestopowej 20. Wskaźnik spawania punktowego 21. Możliwość ustawienia charakterystyki prądowej do spawania stali nierdzewnej 22. Program procesu zwarciowego do wykonywania warstw przetopowych i zalewania szczelin 23. Program spawania skoncentrowanym łukiem o większej energii niż łuk zwarciowy, umożliwiający wzrost prędkości spawania 24. Wyświetlanie po każdym zakończeniu spawania: rzeczywistych wartości prądu spawania oraz napięcia spawania 25. Cyfrowa korekta długości łuku spawalniczego 26. Możliwość ustawienia prądu startowego, 2-taktu i specjalnego 4-taktu z drugim głównym prądem spawania, regulacją czasów pomiędzy poszczególnymi etapami spawania i regulacją prądu wypełniania krateru 27. Szybki dostęp do zapisanych programów spawalniczych, możliwość przełączania się między nimi z poziomu uchwytu 28. Możliwość zapisania minimum 5 własnych programów spawania. 29. Budowa modułowa umożliwiająca bezproblemowe podłączenie chłodnicy. 30. Możliwość prowadzeni prostej dokumentacji poprzez dodatkowe gniazdo. 31. Reduktor gazu w zakresie dla Ar/CO2 Przyłbica spawalnicza: 1. klasa EN379 (1/1/1/1) 2. wymagania norm CE, DIN, ANSI, CSA,, AS/NZSm, GOST-R lub równoważne 3. Stopień zaciemnienia pasywny max. 4 DIN 4. Dwa zakresy płynnej pracy 5-9 DIN oraz 9-13 DIN 5. Funkcja szlifowania 6. Waga nie więcej niż 500g 7. Wyświetlacz korzystający z funkcji rzeczywistych kolorów 8. Pole widzenia nie mniejsze niż 50x100mm Okres gwarancji 24 mc Kody CPV 42662000-4 Sprzęt spawalniczy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat olecki Gmina Olecko Miejscowość Olecko Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis brak wymagania Typ Wiedza i doświadczenie Opis brak wymagania Typ Potencjał techniczny Opis brak wymagania Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis brak wymagania Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis brak wymagania Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 10. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Karty katalogowe inne dokumenty urządzenia na podstawie których będzie można stwierdzić spienienia kryterium parametrów minimalnych i warunków dostawy. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty podpisane przez osobę figurującą we właściwym dokumencie rejestrowym (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik nie wskazany w dokumencie rejestrowym). 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 6) Wykluczenia z postępowania: z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu oraz: a. powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zawarta została w zał. nr 1 – formularz oferty. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis W kryterium „CENA”- (maksymalnie 80 punktów) przyznaje się wartości punktowe dzieląc wartość oferty z najniższą ceną netto przez wartość badanej oferty, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę (80 punktów). Czy kryterium cenowe NIE Opis W kryterium „Gwarancja w miesiącach”- (maksymalnie 20 punktów) przyznaje się wartości punktowe dzieląc wartość oferty badanej przez najdłuższy okres gwarancji, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę (20 punktów) z tymże wartość minimalna to 24 mc. Część 2 II. Wentylacja Czy dopuszczalne oferty wariantowe NIE Przedmioty zamówienia Dostawa Dostawy inne Opis Przedmiotem jest dostawa, instalacja i pierwsze uruchomienie spawarek wraz z wyposażeniem: MIG/MAG 4 sztuki wraz ze stołami spawalniczymi i wyciągami w podziale na części: II. Wentylacja Urządzenie z filtrem dla 4 punktów spawalniczych. Jedno urządzenie minimum w wersji z dwoma ramionami odsysającymi oraz zintegrowanymi przepustnicami umożliwiające na jednoczesną lub zmienną pracę w dwóch miejscach roboczych z możliwością regulacji mocy ssącej. 1. Stopień filtracji - 2 2. Metoda filtracyjna - Filtr wymienny 3. Powierzchnia filtra - 17 m2 4. Typ filtra - Kaseta filtracyjna 5. Materiał filtracyjny - Włóknina szklane lub równoważne o pozwalające na minimum stopnia oczyszczenia 6. Stopień oczyszczania - > 99.5 % 7. Klasa filtra - E12 8. Filtr wstępny - Tak 9. Moc ssąca - 2 x 700 m3/h 10. Wymiary (sz. x w. x g.) - 797 x 828 x 977 mm 11. Napięcie przyłącza - 3 x 400 V / 50 Hz 12. Prąd znamionowy - 2.3 A 13. Napięcie sterownicze - 24 V, DC 14. Poziom ciśnienia akustycznego - 72 dB(A) 15. Typ wentylatora - Wentylator radialny 16. liczba ramion – 2 17. Typ ramiona odciągowego - Wykonanie z wężem ssącym 18. Średnica ramienia odsysającego - 150 mm 19. Długość ramienia - 3 m Okres gwarancji 24mc Kody CPV 42662000-4 Sprzęt spawalniczy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat olecki Gmina Olecko Miejscowość Olecko Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 6) Wykluczenia z postępowania: z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu oraz: a. powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zawarta została w zał. nr 1 – formularz oferty. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 10. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Karty katalogowe inne dokumenty urządzenia na podstawie których będzie można stwierdzić spienienia kryterium parametrów minimalnych i warunków dostawy. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty podpisane przez osobę figurującą we właściwym dokumencie rejestrowym (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik nie wskazany w dokumencie rejestrowym). 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis brak wymagania Typ Wiedza i doświadczenie Opis brak wymagania Typ Potencjał techniczny Opis brak wymagania Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis brak wymagania Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis brak wymagania Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis W kryterium „Gwarancja w miesiącach”- (maksymalnie 20 punktów) przyznaje się wartości punktowe dzieląc wartość oferty badanej przez najdłuższy okres gwarancji, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę (20 punktów) z tymże wartość minimalna to 24 mc. Czy kryterium cenowe TAK Opis W kryterium „CENA”- (maksymalnie 80 punktów) przyznaje się wartości punktowe dzieląc wartość oferty z najniższą ceną netto przez wartość badanej oferty, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę (80 punktów). Część 3 III. Stoły spawalnicze 4 sztuki. Czy dopuszczalne oferty wariantowe NIE Przedmioty zamówienia Dostawa Dostawy inne Opis Przedmiotem jest dostawa, instalacja i pierwsze uruchomienie spawarek wraz z wyposażeniem: MIG/MAG 4 sztuki wraz ze stołami spawalniczymi i wyciągami w podziale na części: III. Stoły spawalnicze 4 sztuki. UWAGA DOPRECYZOWANIE WYMIARÓW 1 sztuka 1000x1000 2 sztuki 1500x1000 1 sztuka 2000x1000 1. płyta bazowa jednolita ze stali narzędziowej 2. twardość powierzchni min. 850 HV 3. stół min. hartowany i azotowany 4. otwory o średnicy 22 mm na płycie bazowej w rastrze 100 mm x100 mm rozmieszczone w siatce ukośnej, 5. linie siatki na płycie bazowej w odstępach co 100 mm 6. blat usztywniony żebrami 7. minimalna grubość blatu 17 mm 8. miarka z podziałką milimetrową na powierzchni blatu 9. płyty boczne stołu o wysokości min. 150 mm 10. otwory o średnicy 22 mm w siatce 50mm na bocznych płytach stołu 11. krawędzie stołu i otworów, narożniki stołu zaokrąglone, 12. stół trwale zabezpieczony przed przywieraniem odprysków spawalniczych i korozją na całej powierzchni poprzez azotowanie plazmowe. 13. wszystkie otwory systemowe z zagłębieniem ochronnym 14. zoptymalizowane krawędzie zewnętrzne stołu 15. nogi stołu z precyzyjną regulacją wysokości w zakresie minimum 50 mm 16. nośność stołu minimum 1000 kg. Okres gwarancji 24 mc Kody CPV 42662000-4 Sprzęt spawalniczy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat olecki Gmina Olecko Miejscowość Olecko Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis brak wymagania Typ Wiedza i doświadczenie Opis brak wymagania Typ Potencjał techniczny Opis brak wymagania Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis brak wymagania Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis brak wymagania Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 10. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Karty katalogowe inne dokumenty urządzenia na podstawie których będzie można stwierdzić spienienia kryterium parametrów minimalnych i warunków dostawy. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty podpisane przez osobę figurującą we właściwym dokumencie rejestrowym (lub innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik nie wskazany w dokumencie rejestrowym). 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 6) Wykluczenia z postępowania: z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu oraz: a. powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zawarta została w zał. nr 1 – formularz oferty. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis W kryterium „CENA”- (maksymalnie 80 punktów) przyznaje się wartości punktowe dzieląc wartość oferty z najniższą ceną netto przez wartość badanej oferty, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę (80 punktów). Czy kryterium cenowe NIE Opis W kryterium „Gwarancja w miesiącach”- (maksymalnie 20 punktów) przyznaje się wartości punktowe dzieląc wartość oferty badanej przez najdłuższy okres gwarancji, a następnie mnożąc uzyskaną wartość przez wagę (20 punktów) z tymże wartość minimalna to 24 mc.