Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2016-08-22
Przedmiot ogłoszenia:Remont budynku magazynowego
Organizator:Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie, Nadleśnictwo Stary Sącz
Adres: Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz
Województwo / powiat: małopolskie, pow. nowosądecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:(18) 446-09-91 fax: (18) 446-09-83
E-mail:
Opis:Remont budynku magazynowego nr inw. 104/271 w Starym Sączu przy ul. Daszyńskiego 3
1) Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku magazynowego nr inw. 104/271 w Starym Sączu przy ul. Daszyńskiego 3 w zakresie wymiany pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
2) Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem robót i złożyć ofertę w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
3) Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru robót określonych w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia.
4) W przypadku wykonania przez Wykonawcę robót innych niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w pkt. 4 Wykonawcy robót nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. Tym samym przekroczenia zakresu robót wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją robót.
5) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu robót uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
8) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) organizacja placu budowy,
b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
f) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy,
g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.
2) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi spełniać wymogi określone w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami).
b) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami).
c) Wytyczne wewnętrzne Lasy Państwowe - Informator w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP - Wydawnictwo ORWLP w Bedoniu 2012 - wprowadzone Zarządzeniem nr 93 z dnia 17 grudnia 2012 roku
Mtk Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia w terminie do dnia 30.08.2016 roku, do godziny 10.00 w sekretariacie Nadleśnictwa.
Oferta musi być zapakowana w nieprzeźroczystą kopertę, z napisem: ,,Oferta na Remont budynku magazynowego nr inw. 104/271 w Starym Sączu przy ul. Daszyńskiego 3 "
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty złożenia oferty.
Termin składania:2016-08-30
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 37 dni od dnia podpisania umowy.
2) Za termin wykonania zamówienia uznaje się ostateczny, tj. końcowy, bezusterkowy odbiór przedmiotu zamówienia.
3) Dla spełnienia powyższych ustaleń Wykonawca musi zgłosić gotowość do odbioru na 7 dni kalendarzowych przed określonym powyżej terminem wykonania umowy.
4) Zgłoszenie przez Wykonawcę musi przyjąć formę pisemnego oświadczenia o zakończeniu realizacji prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
5) Za dzień zgłoszenia (o którym mowa powyżej w pkt. 4) przez Wykonawcę przyjmuję się datę wpływu pisma Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
9 6) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia planowanego (tj. przyjętego we
własnej ofercie) harmonogramu prac (mieszczącego się w wyżej określonym terminie wykonania zamówienia) wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 7) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wskazanego powyżej (w pkt. IV. 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - po obustronnym uzgodnieniu - w przypadku wystąpienia:
a) tzw. ,,siły wyższej" tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, rewolucje, zamieszki i strajki.
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie.
c) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności koniecznością udzielenia zamówienia dodatkowego.
8) Warunki dokonania zmiany w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. IV.7) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o udokumentowany przez Wykonawcę okres trwania tych okoliczności.
9) W tym celu Wykonawca przedkłada na piśmie informację o rzeczywistej ilości dni trwania prac (wyszczególnionych w planowanym harmonogramie) oraz o okolicznościach uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodnie z planowanym harmonogramem.
10)Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy - z pisemnym wnioskiem (zawierającym uzasadnienie, stosowne opinie, notatka służbowa, protokół konieczności itd.) o dokonanie zmiany postanowień umowy występuję odpowiednio Zamawiający do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego.
11)Zamawiający, na podstawie otrzymanego od Wykonawcy oświadczenia wyznaczy, w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia, miejsce i termin komisyjnego (tj. przy udziale przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego) odbioru prac.
Wymagania:Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia-kryteria:
Przedłożenie przez podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej przez podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia -wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Oferty cenowej - zgodnie z treścią formularza ofertowego - zał. nr 1.
3) Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia - na załączniku nr 1 do zaproszenia.
4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na załączniku nr 1 do zaproszenia. W ramach tego wymogu Zamawiający wymaga od wykonawcy dysponowania osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej - kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
5) Oświadczenie o posiadaniu zdolności ekonomicznej i finansowej - niezbędnej do realizacji zadania - na załączniku nr 1 do zaproszenia.
# 6) Zaparafowanego wzoru umowy - zgodnej z załącznikiem nr 2 do zaproszenia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonej ofercie. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż na dzień złożenia oferty wykonawca spełnia w/w. warunki.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wypełniając formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia (koszty robót podstawowych i pomocniczych) i uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia.
Wybór oferty:
1) Nadleśnictwo Stary Sącz - wybierając wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia będzie kierowało się spełnieniem wymogów określonych w pkt. V niniejszego zaproszenia oraz ceną ofertową.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz terminie zawarcia umowa z wybranym wykonawcą.
3) W tym celu wskazane jest podanie adresu poczty e-mail lub (oraz) nr faksu.
4) Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - w ramach weryfikacji oświadczeń zawartych w ofercie - przedłoży do wyznaczonego W w sposób określony powyżej w terminu zawarcia umowy dokumenty
potwierdzające spełnienie na dzień złożenie oferty wymogów w zakresie:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje dla tych osób. W tym celu wykonawca przedkłada dokumenty potwierdzające, że co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności
1.) konstrukcyjno-budowlanej,
2.) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W tym celu wykonawca przedkłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł.
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.
# 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował
zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zażąda:
a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy -dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej;
b) dokumentów dotyczących w szczególności:
1.) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2.) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia, 3.) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4.) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6) Niedostarczenie - w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy- przez wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dokumentów określonych powyżej w pkt. IX. 4) a)-b) traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy.
7) W sytuacji opisanej powyżej w pkt. IX. 6) zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Po ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przed podpisaniem umowy przeprowadzi weryfikację oświadczeń wykonawcy w sposób określony powyżej w pkt. IX. 4).
8) Z wykonawcą którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz którego oświadczenia zostały zweryfikowane sposób określony powyżej - Zamawiający zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia.
9) Wzór umowy przedstawia załącznik nr 2 do zaproszenia.
Zabezpieczenie realizacji umowy:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia podanej w ofercie w sposób przewidziany w art. 148 ustawy pzp.
2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu, wykonawca wpłaca nie później niż w dniu podpisania umowy przelewem na konto Zamawiającego nr 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510
m 3) Kwota wniesionego zabezpieczenia będzie podlegała zwrotowi po realizacji
W zamówienia, przy czym 70% ustalonego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia odbioru końcowego usług, pozostała część zostanie zwrócona po upływie terminu gwarancji wciągu 30 dni.
Realizacja zamówienia przy udziale podwykonawców:
Zasady udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Zwiększenie zakresu usług będących przedmiotem zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenie zakresu robót budowalnych będących przedmiotem zamówienia.
2) Podstawą do ustalenia wartości w/w. w pkt. X11.1) zamówienia będą wówczas negocjacje cenowe bazujące na ofercie wykonawcy złożonej w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie
Postanowienia końcowe:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z przepisami art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 757z późn. zm.).
2) W związku z powyższym Wykonawcom którzy złożyli oferty nie przysługuje prawo do odwołania od czynności dokonanych przez Zamawiającego.
Kontakt:Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami
są: Tomasz Bodziony oraz Stanisław Faron - tel. 0-18 446-09-91.
Kod CPV:45262690-4, 45261200-6
Źródło: Internet i własne
Załączniki: