Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2016-09-27
Przedmiot ogłoszenia:wykonanie robót budowlano - remontowych
Organizator:Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży Sp. z o.o
Adres: ul. Kopernika 9 A, 18-400 Łomża
Województwo / powiat: podlaskie, pow. Łomża
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (86) 215-28-02; fax. (86) 216-54-36
E-mail:
Opis:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - remontowych w obiektach Ciepłowni Miejskiej przy ul. Ciepłej 16 w Łomży, w następującym zakresie:
3.1. Zadanie I - remont częściowy elewacji budynków stacji GSZ - 15 kV i stacji SO-1, SO-2,
na ścianach od strony składu opału:
1. Budynek Głównej Stacji Zasilającej (GSZ):
odbicie odstających i popękanych tynków z pogłębieniem w miejscach występowania
zarysowań - pasy o wymiarach 2 x 2,0m x 4,20m, (w tym 1 miejsce z naprawą
narożnika)
wypełnienie bruzd zaprawą naprawczą, osiatkowanie i zaszpachlowanie z przetarciem na gładko,
malowanie elewacji w miejscach naprawianych farbą fasadową, w kolorze zbliżonym do
elewacji istniejącej,
2. Budynek stacji SO-1, SO-2:
odbicie odstających i popękanych tynków z pogłębieniem w miejscach występowania
zarysowań - ściana do remontu na całej powierzchni ok.124,0m2 ( bez renowacji
antykorozyjnej drzwi stalowych - wykona Zamawiający we własnym zakresie ),
wypełnienie bruzd zaprawą naprawczą, osiatkowanie i zaszpachlowanie na gładko,
pomalowanie elewacji w miejscach naprawianych, farbą fasadową, w kolorze zbliżonym
do pozostałej elewacji,
wymiana zniszczonej rury spustowej ok. 4,5mb wraz z jej zamocowaniem oraz
włączeniem w wpust żeliwny z pierścieniem redukującym średnicę - 2 szt.
3.2. Zadanie II - odnowienie powłok malarskich pomieszczeń portierni, usytuowanej przy
wjeździe na teren C.M.:
zmycie ścian i sufitu oraz przygotowanie powierzchni (przetarcie - zmatowienie
powierzchni uprzednio malowanej farbą olejną, celem położenia nowych powłok
malarskich, demontaż listew ochronnych na ścianach - ok. 5,0 mb.
renowacja powłok malarskich ścian i sufitów farbami lateksowymi - ok. 70,0 m2
malowanie obustronne stolarki drzwiowej:
- drzwi do WC 60x210 - 1 szt.
- drzwi wejściowe z przedsionka 80x210 - 1 szt. wraz z reperacją skrzydła
(wzmocnienie od dołu listwą lub blachą aluminiową oraz poprawienie mocowania
płyty wierzchniej do konstrukcji drzwi ). W obu drzwiach naprawić i pomalować listwy
progowe.
3.3. Zadanie III - remont klatki schodowej w budynku głównym C.M. (cztery kondygnacje):
a) remont biegów schodowych żelbetowych, obłożonych warstwą lastrykową:
montaż okładzin gresowych schodowych o wym. 60,0 x ok. 30,0 cm (30 x 30) na stopnicach i podstopnicach na kleju elastycznym. Płytki na stopnicach winny być antypoślizgowe, ryflowane na krawędziach. Na podstopnicach i cokole od strony ściany zastosować płytki gładkie.
Wymiary oraz ilość stopni do obłożenia:
- Ilość stopni we wszystkich biegach schodowych - 78 szt.
- głębokość stopnicy ok. 27,0 cm.
- wysokość podstopnicy ok. 17,0 - 17,5 cm.
- długość stopnia (szerokość biegu):
6 szt. biegów - ok. 129,0cm + 2,0cm cokół na ścianach (do skucia),
2 szt. biegów - ok. 96,0 cm
Nawierzchnia spoczników pozostaje bez zmian z ewentualnym uzupełnieniem przy cokołach (zachowane zostaną płytki lastrico).
zmycie ścian i płyt biegów schodowych oraz sufitów,
skucie istniejącego cokołu wykonanego z lastryka wzdłuż biegów schodowych,
przygotowanie powierzchni ścian (reperacje tynków z osiatkowanie, zakrycie bruzd po
robotach elektrycznych - ok.15% ogólnej pow. powierzchni ścian), jednokrotne
szpachlowanie, przetarcie - zmatowienie powierzchni uprzednio malowanej farbą olejną
celem położenia nowych powłok malarskich (lamperie),
wykonanie powłok malarskich z farb emulsyjnych akrylowych na ścianach, sufitach i biegach schodowych - ok. 200 m2,
wykonanie powłok malarskich olejnych na ścianach (lamperia) - ok.112,0 m2,
wykonanie powłok malarskich boków biegów schodowych - ok. 3,6 m2,
oczyszczenie i renowacja powierzchni elementów stalowych stropu, elementów stalowych konstrukcyjnych usytuowanych w ścianach, drzwi stalowych oraz grzejnika rurowego typu "Favier", farbami olejnymi antykorozyjnymi - ok. 65,0 m2,
wykucie starych i osadzenie nowych szafek hydrantowych 52 głębokich - 4 szt.
3.4. Zadanie IV - remont pomieszczenia pomp retencyjnych w budynku głównym Stacji
Uzdatniania Wody:
przygotowanie powierzchni ścian (zeskrobanie łuszczącej się farby olejnej, dwukrotne
szpachlowanie - ok. 25% ogólnej powierzchni ścian przeznaczonych do malowania,
wykonanie powłok malarskich z farb olejnych na ścianach - ok.47,0 m2.
3.5. Zadanie V - wymiana drzwi wejściowych do budynku byłej portierni:
demontaż istniejących drzwi drewnianych wraz z ościeżnicą - 2 szt. o wym. 207x99cm i
210x90cm w świetle muru.
dostawa i zamontowanie nowych drzwi - 2 kpl wraz z obrobieniem i pomalowaniem ościeży:
- aluminiowych pełnych ocieplanych, z profilem ciepłym, wyposażonych w dwa zamki patentowe, z samodomykaczem,
- opcjonalnie dopuszcza się drzwi PCV w konfiguracji jw.
3.6. Zadanie VI - remont korytarza w budynku Działu Zaopatrzenia i Transportu:
wykonanie powłok malarskich z farb akrylowo-lateksowych - ok.53,0 m2.
malowanie obustronne drzwi pełnych - 3 szt. o pow. łącznej 5,30m2
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia
1. Materiały niezbędne do wykonania robót zapewnia i dostarcza Wykonawca. Na zastosowane materiały Wykonawca winien dostarczyć stosowne atesty i zezwolenia dopuszczające do ich zastosowania na terenie Polski.
2. Na wykonane roboty budowlane wymagana będzie gwarancja na okres 36 m-cy.
3. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty dokonać oględzin obiektu w celu
uzyskania należytej oceny rodzaju, zakresu oraz warunków wykonania robót, jak też
dokonania przedmiarów robót celem ich skosztorysowania i ustalenia ryczałtowej ceny
ofertowej. Fakt dokonania oględzin winien być potwierdzony przez przedstawiciela
Zamawiającego - wzór w załączeniu. Oferty bez załączonego potwierdzenia, zostaną przez
Zamawiającego uznane za nieważne i odrzucone.
4. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, dlatego też Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania odpowiednich zabezpieczeń i oznakowań strefy robót w zakresie poszczególnych zadań zgodnie z instrukcją p/poż. dla obiektu CM.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 06.10.2016r. do godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, lub przesłać na adres Zamawiającego.
Otwarcie ofert:Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06.10.2016r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego.
Termin składania:2016-10-06
Miejsce i termin realizacji:Wymagane terminy wykonania zamówienia:
a) rozpoczęcie robót - 10.10.2016r.
b) zakończenie - 30.11.2016r.
Wymagania:Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
8.1. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
8.2. Zamawiający odrzuci bez rozpatrywania oferty :
1) oferentów, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) oferentów w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3) oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
5) oferentów, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
9. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem)
9.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
9.2. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
9.3. Aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
9.4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tysięcy zł.
9.5. Kosztorysy szczegółowe robót objętych ofertą, odrębne dla każdego zadania.
9.6. Referencje - min. 3 - z wykonanych zamówień w okresie ostatnich 2-ch lat, o charakterze zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia. Nie będą brane pod uwagę referencje wystawione przez Zamawiającego tj. MPEC Sp. z o.o. w Łomży.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Wadium
12.1. Ustala się wadium w wysokości 1000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiac, 00/100).
12.2. Oferent wnosi wadium w jednej z poniżej podanych form:
1) w pieniądzu przelewem na konto w ALIOR BANK SA I Oddział w Łomży Nr 82 2490 0005 0000 4530 2566 5485,
2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
12.3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dołączone w oryginałach do oferty uznaje się za wniesione w terminie.
12.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia;
3) Zamawiający nie wybrał żadnej oferty lub unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia;
4) taki wniosek złożył oferent, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
5) taki wniosek złożył oferent, którego oferta została odrzucona.
12.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie.
13. Opis przygotowania oferty
13.1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
13.2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
13.3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
13.4. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
13.5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
13.6. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
13.7. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
13.8. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem dołączonym do SIWZ - załącznik nr 1.
13.9. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego, bądź przesłać na adres Zamawiającego.
1) Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres siedziby Zamawiającego oraz oznakowana następująco:
Oferta na wykonanie robót remontowo-budowlanych"
Nie otwierać przed dniem i godziną otwarcia ofert".
2) Koperta wewnętrzna winna być oznakowana następująco:
Oferta na wykonanie robót remontowo-budowlanych"
oraz opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta.
Udzielanie dodatkowych wyjaśnień do 04.10.2016 r.
Oferty wysłane pocztą należy nadać z takim wyprzedzeniem, na ryzyko oferenta, aby one mogły być doręczone przez pocztę najpóźniej w terminie określonym wyżej.
14.5. Oferty złożone po terminie jw. - bez otwierania zostaną zwrócone oferentowi.
14.6. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
14.7. Otwarcie ofert jest jawne.
14.8. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adres oferenta, a także informacje dotyczące ceny zawartej w ofertach.
14.9. Informacje ogłoszone w trakcie otwarcia ofert przekazuje się niezwłocznie oferentom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich pisemny wniosek.
14.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez niego oferty, w toku dokonywania ocen ofert.
15. Wybór oferty.
15. 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez oferentów nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
15.2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej cenowo, łącznie dla wszystkich zadań.
15.3. O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów.
15.4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z prawem;
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
15.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wybrania żadnej oferty i
bez podawania przyczyn.
15.6. Zawarcie Umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
15.7. Postanowienia ustalone we wzorze Umowy nie podlegają negocjacjom.
15.8. Przyjęcie niniejszych postanowień Umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia
oferty.
15.9. Akceptacja treści Umowy nastąpi przez złożenie oświadczenia Wykonawcy w Formularzu
Ofertowym.
15.10. Wykonawca podpisze Umowę, w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie, po
ogłoszeniu wyników postępowania.
Kontakt:Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
- sprawy formalne; Adam Florczyk - Kierownik Działu Inwestycji i Remontów, Biurowiec MPEC przy ul. Kopernika 9A, pok. 4, w godz. 700 - 1500, tel. (86) 215-28-02; fax. (86) 216-54-36; e-mail: a.florczyk@mpec.lom.pl,
- sprawy techniczne - Zdzisław Pisowodzki - Główny Inżynier, Biurowiec MPEC przy ul. Kopernika 9A, pok. 4, w godz. 700 - 1500, tel. (86) 215-28-46 fax. (86) 216-54-36; e-mail: z.pisowodzki@mpec.lom.pl,oraz Leszek Krystowczyk - inspektor d/s inwestycji tel: (86) 216-54-32 fax. (86) 216-54-36; e-mail: l.krystowczyk@mpec.lom.pl
- sprawy techniczno-organizacyjne - Andrzej Wojtaszek - kierownik Ciepłowni Miejskiej, MPEC Sp. z o.o. przy ul. Ciepła 16, w godz. 7000 - 1500, tel. (86) 216-32-63; fax. (86) 215-28-13; e-mail: a.wojtaszek@mpec.lom.pl
Numer dokumentu:TEIR/PU/14/2016
Źródło: Internet i własne
Załączniki: