Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2020-09-16
Przedmiot ogłoszenia:Awaryjna modernizacja układu odwodnienia
Organizator:Zarząd Dróg Miejskich
Adres: ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. Poznań
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. +48 61 647 72 00 | fax +48 61 820 17 09
E-mail:
Opis:Tytuł zamówienia: Awaryjną modernizację układu odwodnienia ulicy Dziedzickiej przy Ul. Kotwicza
poprzez nabudowanie dwóch ( po obu stronach jezdni) dodatkowych wpustów połączonych między
sobą wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej oddalonej ok. 18 mb.
Opis przedmiotu zamówienia: Awaryjną modernizację układu odwodnienia ulicy Dziedzickiej przy Ul. Kotwicza
poprzez nabudowanie dwóch ( po obu stronach jezdni) dodatkowych wpustów połączonych między sobą
wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej oddalonej ok. 18 mb.
Ogólnie w zakres zadania wchodzi:
- oznakowanie miejsca prowadzonych robót wraz z ewent. Utrudnieniami w ruchu
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (DZ.U.02.170.1393) -
uzgodnienie sposobu oznakowania awarii z Miejskim Inżynierem Ruchu.
- wykonanie dwóch pełnowymiarowych ulicznych studzienek ściekowych z osadnikiem o głębokości
minimum 75 cm. Lokalizacja nowych wpustów musi uwzględniać ukształtowania terenu ulicy
Dziedzickiejj oraz najniższe miejsce, w którym tworzy się rozlewisko wód opadowych i tym samym
zapewnić pełne grawitacyjne odprowadzenie wody opadowej do nowych wpustów;
- wykonanie połączenia wpustów ulicznych pomiędzy sobą celem zapewnienia odprowadzenia wód
opadowych z nawierzchni jezdni - wpust po stronie północnej musi być wpustem przelotowym
umożliwiającym odprowadzenie wody przyłączem do istniejącego kanału deszczowego w ul.
Belwederskiej. Połączenie między wpustami musi zostać wykonane przyłączem PCV ? 160 mm - długość
ok 6 mb - głębokość posadowienia minimum 70 cm;
- wykonanie przyłącza średnicy ? 200 mm z rur PCV pomiędzy wpustem przelotowym zlokalizowanym
po połnocnejj stronie ulicy do istniejącego kanału deszczowego w ulicy Dziedzickiej oddalonego o ok 18
mb. Przyłącze musi zostać poprowadzone w terenie zielonym w taki sposób aby w jak najmniejszym
stopniu naruszać nawierzchnię jezdni;
- wszystkie prace instalacyjne muszą zostać wykonane zgodnie z wymogami określonymi aktualnych
wytycznych opracowanych przez AQUANET S.A. pn;" Projektowanie, wykonawstwo sieci
wodociągowych, kanalizacyjnych oraz przyłączy";
- realizacja przedmiotowego zadania wiąże się z koniecznością wykonania koniecznych wykopów
wraz z uwzględnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury - z racji newralgiczności miejsca i
dużego nagromadzenia infrastruktury obcej - rekomenduje się wykonanie wykopów ręcznie;
- zasypanie wykopów wraz z prawidłowym zagęszczeniem gruntu oraz odtworzeniem wszystkich
rozebranych w trakcie prac nawierzchni;
- udzielenie Zleceniodawcy 12 - miesięcznej gwarancji na trwałość zastosowanych materiałów oraz
wykonanych robót;.
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej przedmiotowego przyłącza wraz ze złożeniem
wniosku o naniesienie na plany do GEOPOZU - do protokołu odbioru przedmiotowych
prac należy przedstawić wniosek o dokonanie zmian złożony w GEOPOZIE;
W treści oferty należy podać kwotę brutto za wykonanie usługi.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 18.09.2020r. Godzina: 14.00
Otwarcie ofert:Data, godz. otwarcia ofert: 21.09.2020r. Godzina 12.00
Termin składania:2020-09-18
Miejsce i termin realizacji:Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni od podpisania umowy
Wymagania:Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: TAK/NIE
Do oferty należy załączyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (w skrócie CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony/wydrukowany
nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykonawca musi przedstawić referencje wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej
jedną usługę, której przedmiotem były naprawy (bądź wymiany) elementu składowego miejskiej sieci
kanalizacji deszczowej (bądź jej odcinka) o łącznej wartości 70 000,00 PLN w tym jedna z napraw musi
być wykonana na rzecz Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu na kwotę minimum 60 000,00;
3) aktualną na dzień składania ofert decyzję starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub
zamieszkania transportującego odpady, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu
odpadów komunalnych, o kodach 20 03 04, 20 03 06;
Miejsce złożenia ofert: Kancelaria ZDM lub mailowo na adres oferty@zdm.poznan.pl
Pouczenie: Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np.
osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty powinny być opatrzone
nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania oraz informacją ,,nie otwierać przed 18.05.2020r. -
oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego".
Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl ,
z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże
wówczas pominięty zostaje zapis ,,nie otwierać przed 18.05.2020r. - oferta do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego".
Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania
tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
Kontakt:Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji:
Wydział Utrzymania Infrastruktury Drogowej, ul. Wilczak 17, Mirosław Czyżewski tel. 61 64 77 220,
mczyzewski@zdm.poznan.pl
Numer dokumentu:UD.0713.1.NM.2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: