Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
I. Opis przedmiotu zamówienia - roboty budowlane pn.: ,,Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Golonka" 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Golanka dz. numer: 154/2 oraz 155/3 - etap I. Zakres zamówienia obejmuje: -- wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych; -- wykonanie podbudowy warstwy dolnej terenu; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zakresu przedmiotowego zamówienia, ilości wykonanych zadań w ramach posiadanych środków finansowych na ten cel. 3. Uwagi końcowe: - Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową, - W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, - Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, - Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, - We wszystkich miejscach Zapytania ofertowego, w załącznikach w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis ,,lub równoważne o porównywalnych parametrach". Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
Miejsce i termin składania ofert:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 lipca 2021 r,, do godz. 09:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres Urząd Gminy Gromnik, Ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik,
Termin składania:
2021-07-14
Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 30 września 2021 r.
Wymagania:
Warunki płatności: Przelew - 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie prawidłowo wystawionej FV. IV. Sposób przygotowania oferty: a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ,,OFERTA", b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną, c) Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego. Kosztorys będzie dokumentem pomocniczym/poglądowym, wykorzystywanym do obliczenia m.in. należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia czy w przypadku odstąpienia od umowy. d) kopertę należy zaadresować następująco: ,,Zapytanie ofertowe - Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Golonka" ,,Nie otwierać przed dniem: 14.07.2021 r. godz. 09;00 Zamawiający do porównania ofert przyjmie cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia - z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić z tytułu realizacji zamówienia. h) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Pozostałe informacje: Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty, b) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert, c) unieważnienia postępowania, jeśli: - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania, W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Ponadto, Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
Kontakt:
osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Pan Krzysztof Juruś - inspektor ds. planowania przestrzennego i inwestycji gminnych, tel. 14 65 14 238 wew. 17,