Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
2. Nazwa postępowania: dostawa drobnego sprzętu sportowego 3. Opis przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1
Miejsce i termin składania ofert:
7. Miejsce, termin złożenia oferty: 1 Regionalna Baza Logistyczna, ul .Ciasna 7, 78-600 Wałcz, 12.06.2019 do godz. 09:30.
Otwarcie ofert:
8. Termin otwarcia ofert: 12.06.2019 r., godz. 09:50.
Termin składania:
2019-06-12
Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy 5. Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy do Odbiorcy: 1 Regionalna Baza Logistyczna ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz
Wymagania:
6. Okres gwarancji: 24 miesiące. 9. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 10. Termin związania ofertą: 30 dni. 12. Zamawiający dopuszczalnie dopuszcza składania ofert częściowych 14. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:........ 15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) Po zatwierdzeniu przez dowódcę protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.1rblog.wp.mil.pl b) Osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty, c) zamówienie lub umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. d) wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika. 16. Sposób przygotowania oferty cenowej: 1. Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. Wzór ofert cenowej stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania cenowego. 3. Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby Wykonawca: 1) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania), 2) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty, 3) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty, 4. Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert. 5. Kopertę należy opisać hasłem: ,,OFERTA CENOWA (BP) na dostawę drobnego sprzętu sportowego nr sprawy wg rejestru 870/2019/S-3 nie otwierać do dnia 12.06.2019 r. do godziny 09:30" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). 6. Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy. 8. Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt 5 i przesłać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego. 17. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.--Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.).
Kontakt:
11.Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Aleksandra SZYNKARUK tel. 261 472 344, st. chor. sztab. Robert FORYSIEWICZ tel. 261 472 235 lub 600 934 791