Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28272931 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-11-15
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa foteli, krzeseł, stolików i wersalki
Organizator:Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Adres: Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża
Województwo / powiat: podlaskie, pow. Łomża
Państwo: Polska
Telefon / fax:Kontakt: Centrala: 86 47 33 900
E-mail:
Opis:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa foteli, krzeseł, stolików i wersalki
dla Centrum Zdrowia Psychicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w Łomży - w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych określonych
w Załączniku nr 2 do Konkursu ofert - Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry
wymagane.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl w
terminie do dnia 25.11.2024 r. do godz. 9.00 (termin składania ofert).
Termin składania:2024-11-25
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia Umowy do 31.12.2024 r.
Wymagania:Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy
stanowiącym Załącznik nr 3 do Konkursu ofert.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. Oznaczenie i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisywania minimalnych
parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu
jakości. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, nazwach własnych,
specyfikacjach, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub
równoważne". Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest
równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na
Wykonawcy składającym ofertę.
Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do
przedmiotu zamówienia przedstawionego w Konkursie ofert, jednak są zobowiązani
wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych
oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych
od założonych w niniejszym Konkursie ofert.
Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o
właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych, które zostały określone w
opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem
lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie
jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla
Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim
systemom, urządzeniom, wyrobom, parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na
prawidłową współpracę z innymi systemami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób
założony przez Zamawiającego oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od
założonych w niniejszym załączniku. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na
Wykonawcy.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia
wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych
produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych
przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na realizowany przedmiot zamówienia na
okres równy okresowi gwarancji, tj. 60 miesięcy (poz. 1, 2, 3 ,4, 5, 6) oraz 24 miesięcy od
daty dostawy asortymentu (poz. 7, 8, 9, 10).
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do
Konkursu ofert.
2. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Zestawienie asortymentowo- ilościowe i
parametry wymagane - wg Załącznika nr 2 do Konkursu ofert.
3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa
każdy z Wykonawców) - wg Załącznika nr 4 do Konkursu ofert.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - oryginał lub kopia
notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
VI.
INFORMACJE
O
SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA
SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną.
2.
Adres
poczty
elektronicznej,
na
jaki
należy
kierować
korespondencję:
przetargi@szpital-lomza.pl
3.
Wykonawca w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinien posługiwać się
numerem sprawy: ZT-ZSP-226/02/10/2024.
4.
Wszelkie informacje dotyczące niniejszego Konkursu ofert Zamawiający będzie
dodatkowo zamieszczał na swojej stronie internetowej: https://www.szpital-
lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-zl
5.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Konkursu ofert.
6.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na stronie internetowej
https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-
000-zl
7.
Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Konkursu
ofert.
Dokonaną
zmianę
Zamawiający
udostępni
na
stronie
internetowej
https://www.szpital-lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-
000-zl
8.Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty.
9.Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki
rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
10. Jeżeli Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganych pełnomocnictw albo złożył
wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, w
określonym terminie.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.
W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu
związania ofertą wskazanego w punkcie 1, Zamawiający przed upływem terminu
związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3.
Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego
oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Treść oferty powinna odpowiadać treści konkursu ofert.
2.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3.Oferta musi zawierać cenę wraz z podatkiem VAT podaną cyfrowo i słownie.
4.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym,
należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.
W przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
6.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.
7.
Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów przygotowanych przez
Zamawiającego i stanowiących załączniki do Konkursu ofert. Wykonawca może
przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać
wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach.
8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.Oferty są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie
składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
10. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym numery stron oferty zawierających
informacje zastrzeżone przez Wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa. Zaleca się,
aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone w odrębnym
folderze oznaczonym ,,tajemnica przedsiębiorstwa" odrębnie od jawnej części oferty.
11. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI Konkursu ofert mogą
być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza
przesłanie cyfrowego odwzorowania oferty oraz ww. dokumentów i oświadczeń,
sporządzonych w formie pisemnej (np. w formie skanu).
Zamawiający zaleca aby Wykonawca w tytule wiadomości podał: ,,OFERTA na dostawę
foteli, krzeseł, stolików i wersalki"
3.
Zamawiający
zamieści
na
stronie
internetowej
https://www.szpital-
lomza.pl/kategoria/zamowienia-2024-o-wartosci-nizszej-niz-130-000-zl
informacje
dotyczące firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz
zaoferowanej ceny.
4. Ocenie będą podlegać oferty złożone do upływu terminu składania ofert.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1.
Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia podając w Formularzu ofertowym
kwotę cyfrowo i słownie. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
2.Wyliczenie ceny oferty nastąpi na podstawie Załącznika nr 2 do Konkursu ofert.
3.Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5
grosza pomija się, a końcówki równe 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
4.
Wszystkie wartości pieniężne wyrażone w złotych podane są z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5.
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie
PLN. Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych.
6.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem
umowy stanowiącymi Załączniki do Konkursu ofert, w tym w szczególności: koszty
dostawy, ewentualnego montażu oraz kompletną usługę serwisową gwarancyjną
realizowaną przez Wykonawcę w okresie udzielonej gwarancji, zgodnie z kartą
gwarancyjną urządzenia oraz wytycznymi producenta. Wynagrodzenie Wykonawcy nie
będzie waloryzowane.
XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującym
kryterium oceny ofert:
Kryterium
Waga
Max liczba punktów, jaką oferta może
uzyskać
CENA
100%
100,00 pkt
W kryterium ,,CENA" oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów. Liczba punktów w
kryterium ,,CENA" zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
C = -------------------------------------------------------------------------------------------------- 100 x 100%
cena oferty badanej
gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,CENA"
2. Punktacja przyznawana w kryterium oceny ofert będzie obliczona z dokładnością dwóch
miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów za
kryterium oceny ofert określone w ust. 1. Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie
100,00 pkt.
XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PRZED ZAWARCIEM UMOWY
1.
Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3, w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego.
2.Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta w formie pisemnej.
3.W celu zawarcia umowy, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą,
przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę w sprawie zamówienia publicznego podpisuje
pełnomocnik,
2) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy będą
zobowiązani przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego,
przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
XIII. WZÓR UMOWY W SPRAWIE KONKURSU OFERT
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Konkursu ofert.
Kod CPV:39.10.00.00-3, 39.11.31.00-8
Źródło: Internet i własne
Załączniki: