Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 27732071 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-08-14
Przedmiot ogłoszenia:DOSTAWA GADŻETÓW REKLAMOWYCH
Organizator:Gdański Ośrodek Promocji Zdrowia i Profilaktyki Uzależnień
Adres: ul. Wrzeszczańska 29, 80-409 Gdańsk
Województwo / powiat: pomorskie, pow. Gdańsk
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. +48 609 901 097
E-mail:
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ GADŻETÓW REKLAMOWYCH
Gdański Ośrodek Promocji Zdrowia i Profilaktyki Uzależnień (GOPZiP11) Jednostka budżetowa Miasta Gdańska, zaprasza do złożenia oferty , której wartość szacunkowa wynosi poniżej 130 000 zł.
Zamawiający informuje, iż zapytanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie podpisania umowy z wybranym wykonawcą bez podania przyczyny, lub do przerwania czynności związanych z zapytaniem bez podania przyczyny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem jest zakup gadżetów reklamowych dla uczestników programów profilaktycznych realizowanych przez Gdański Ośrodek Promocji Zdrowia i Profilaktyki Uzależnień: antystresowych gniotek autek garbusów - 1500 sztuk
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis szczegółowy:
Ilość - 1500 szt.
Wymiar: 95x52x45mm (+/-10 mm)
Materiał: tworzywa plastyczne/guma posiadające certyfikat CE Nadruk: nadruk z adresem internetowej, www.opz.gdansk.pl Po przedstawieniu projektu będzie wymagana akceptacja Zamawiającego.
Grafika typu: http://www.antystresy.pl/antystresy-samochody-transport-652.html Kolory: minimum 3 kolory do akceptacji Zamawiającego
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA OFERT
do dnia 20 sierpnia 2024 r. do Rodziny 12:00
Oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin składania:2024-08-20
Miejsce i termin realizacji:DOSTAWA z wniesieniem na adres: Gdański Ośrodek Promocji Zdrowia i Profilaktyki Uzależnień, 80-409 Gdańsk, Ul. Wrzeszczańska 29.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować do 30 dni od dnia podpisania umowy
Wymagania:Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.
WARUNKI I TERMIN PŁATNOŚCI
- Płatność za wykonane usługi będzie płatna jednorazowo po realizacji zamówienia za całość przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający dokona płatności po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury dopiero po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór jego oferty może prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku od towarów i usług, poprzez wypełnienie punktu formularza oferty.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY :
1. Ofertę należy sporządzić wg formularzy stanowiącego załączniki do niniejszego Zapytania:
Zał. nr 1, Zał. nr.2., Zał.nr.3 należy wypełnić, podpisać (jeśli wykonawca posiada odpis elektroniczny prosimy podpisać elektronicznie), zeskanować do jednego pliku w formacie
pdf. i przesłać na adres e- mailowy Zamawiającego. Oferty w wersji elektronicznej prosimy przesłać na adres e-mail: zamowieniapubliczne@opz.gdansk.pl
Istnieje możliwość dostarczenia oferty w wersji papierowej, do sekretariatu GOPZiPU, w godzinach pracy Zamawiającego.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań wobec Wykonawcy. W przypadku podpisania przez inną osobę do oferty należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo.
3. Prosimy o podanie numeru zapytania ofertowego: ,,GOPZiPU/262/18/2024/LW" w tytule e-maila lub na kopercie zawierającej ofertę w przypadku składania oferty w wersji papierowej.
Oferty sporządzone nie zgodnie z wymaganiami w zapytaniu mogą zostać odrzucone.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Cena powinna być podana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, w cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
- Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o jego przedłużenie o okres do 45 dni.
- W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną, przed podpisaniem umowy, wybrany
Wykonawca dostarczy w oryginale podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń

woli Oświadczenie (Zał. nr 2, 3) które złożył wraz z ofertą cenową.
Numer dokumentu:GOPZiPU/262/18/2024/LW
Źródło: Internet i własne
Załączniki: