Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2023-06-06
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa i montaż klimatyzacji
Organizator:Gmina Starachowice/ Centrum Usług Społecznych
Adres: Majówka 21a, 27-200 Starachowice
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. starachowicki
Państwo: Polska
NIP:PL6641035461
Telefon / fax:504-206-900
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161428
Opis:DOSTAWA i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu świetlicy w Centrum Aktywności Społecznej, znajdującego się na parterze budynku przy Ul. Widok 10 a, 27-200 Starachowice.
Powstaje w kontekście naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 - "Kierunek Przyszłość- Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego"

Część 1
DOSTAWA i montaż klimatyzacji

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu świetlicy w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach przy Ul. Widok 10a. w Starachowicach w ramach projektu ,,Kierunek Przyszłość- Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego" finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, zgodnie z opisem zamieszczonym w SWZ stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia. Projekt współfinansowany jest przez Norwegię w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) oraz Budżetu Państwa (15%)
z Programu Rozwój Lokalny. Numer pozycji w budżecie: 59a.
Okres gwarancji
24 miesiące
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-13
Termin składania:2023-06-13
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
starachowicki
Gmina
Starachowice
Miejscowość
Starachowice
Wymagania:Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej
z wybranym Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy. Strony wprowadzą zmiany do umowy w przypadku zaistnienia jednej
z okoliczności określonych poniżej (w podpunktach a-f) - w przypadku, gdy ta okoliczność ma
wpływ na postanowienia umowy. Zmiany nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 ani Wytycznych w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Dopuszczalne będą zmiany wynikające
w szczególności ze:
a. Zmian w podatku VAT - wynikających ze zmiany przepisów.
b. Zmian jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów
programowych Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, mających wpływ na realizację umowy.
c. Zmian w zakresie osób wykonujących zamówienie - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób osobiście wykonujących zamówienie lub dołączenie do grona osób osobiście
wykonujących zamówienie dodatkowej osoby pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę
akceptacji na piśmie ze strony Zamawiającego, przy czym akceptację może uzyskać jedynie
kandydatura osoby spełniającej wymogi niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana osoby
wykonującej zamówienie bez zgody Zamawiającego skutkować będzie naruszeniem
warunków umowy, a tym samym uprawniać Zamawiającego do odstąpienia od umowy
d. Zmian w zakresie osób wykonujących zamówienie - na wniosek Zamawiającego,
w przypadku niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z powierzonych im
obowiązków lub nieprawidłowego wykonywania powierzonych obowiązków. Osoba
zastępująca musi spełniać wymogi niniejszego zapytania ofertowego.
e. Zmian terminu realizacji zamówienia z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji projektu i osiągnięcia, założonych w projekcie, wskaźników, np. uzasadnionych
zmian harmonogramu realizacji działań projektowych,
f. Wystąpienia okoliczności, na które Zamawiający i/lub Wykonawca nie miał wpływu
i nie mógł przewidzieć na czas realizacji zamówienia, a które w istotny sposób wpływają na
obopólne zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy (dalej: Strony), w przypadku zmiany
przepisów prawa istotnych dla realizacji zamówienia, zmian gospodarczych i ustrojowych oraz
w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej. Dla celów umowy ,,siła wyższa" oznacza
zdarzenia zewnętrzne na wystąpienie których Strony nie mają wpływu, których nie można
było przewidzieć i których nie dało się uniknąć nawet w przypadku dołożenia przez Strony
najwyższej staranności, i które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających
z umowy, a w szczególności takie jak wojna, zamach terrorystyczny, rozruchy, trzęsienie
ziemi, pożar, eksplozja, strajk, lokaut, generalny brak środków transportu, materiałów lub
siły roboczej lub ograniczenia w dostawie energii. Strona, u której wyniknęły utrudnienia
w wykonaniu umowy wskutek działania siły wyższej, jest obowiązana do niezwłocznego
poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu i ustaniu działania siły wyższej. Brak
powiadomienia lub zwłoka z powiadomieniem drugiej Strony o wystąpieniu siły wyższej
spowoduje, iż Strona ta nie będzie mogła skutecznie powoływać się na siłę wyższą jako
przyczynę zwolnienia z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania. Strona, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu umowy na skutek
działania siły wyższej, jest obowiązana do podjęcia wszelkich możliwych i prawem
przewidzianych działań w celu zminimalizowania wpływu działania siły wyższej na
wykonanie umowy. Daty lub terminy wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy
zostaną przełożone lub przedłużone o okres, w którym istniała siła wyższa. Siła wyższa nie
obejmuje zdarzeń, będących wynikiem niewykonania lub nienależytego wykonywania
umowy, których wystąpienie Strona przy dołożeniu należytej staranności mogła przewidzieć
w chwili zawierania umowy lub mogła im zapobiec.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-06
Data ostatniej zmiany
2023-06-06 14:13:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 100%
Kontakt:Osoby do kontaktu
Magdalena Kosin
tel.: 504-206-900
e-mail: magdalena.kosin@cus.starachowice.eu
Kod CPV:39717200-3
Numer dokumentu:2023-36835-161428, KIS.26.10.2023
Źródło: Internet i własne
Załączniki: