Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
2. Opis przedmiotu zamówienia : DOSTAWA jaj do stołówki Internatu ZSD przy Ul. Toruńskiej 50A
Miejsce i termin składania ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa 10.09.2021. o godz. 12:00 8. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć pisemnie na formularzu ofertowym w zamkniętej kopercie w Siedzibie Zamawiającego przy Ul. Toruńskiej 44 w Sekretariacie Szkoły.
Termin składania:
2021-09-10
Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia : 13.09.2021.r. - 30.06.2022r.
Wymagania:
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM ( o wartości do kwoty 30 000 euro) 3. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena -100% 4. Szczególne wymagania: - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i rozładować go w miejscu wskazanym przez zamawiającego - warunki płatności przelew minimum 14 dni - co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia dostarczonych produktów
Kontakt:
6. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: - Lilia Szpojda tel. 52 371 27 08