Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-11-24
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa materiałów budowlanych, malarskich, instalatorskich do konserwacji obiektów budowlanych
Organizator:17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie
Adres: ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. Koszalin
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 261456210, fax. 261456244
E-mail:
Opis:ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie
zaprasza
do złożenia oferty
1. Przedmiot zamówienia:
1) Rodzaj zamówienia: dostawa
2) Nazwa przedmiotu zamówienia: materiałów budowlanych, malarskich,
instalatorskich do konserwacji obiektów budowlanych na potrzeby 17 Wojskowego
Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z Projektem Umowy i Formularzem
ofertowym.
4) Zamówione produkty muszą być dostarczone z datą produkcji z roku bieżącego
tj. 2020r.
5) Materiały zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o substancjach
chemicznych i ich mieszaninach z dn. 25.02.2011r. muszą posiadać kartę
charakterystyki preparatu chemicznego.
6) Dostarczony asortyment winien posiadać okres przydatności nie krótszy niż 24
miesiące, o ile specyfika danego produktu nie stanowi inaczej.
7) Na zamówienie podpisana zostanie umowa, Projekt umowy stanowi załącznik
nr 1 do Zaproszenia.
Miejsce i termin składania ofert: 3) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie, ul 4-go Marca 3,
lokal nr 110 {kancelaria jawna I piętro) w budynku nr 15 {przejście przez Biuro
Przepustek) do dnia 01.12.2020 r. do godz. 10:00 {osobiście, pocztą, kurierem).
Godziny pracy kancelarii jawnej: od poniedziałku do czwartku od 8:00-15:00, w piątek
od 8:00-12:30.
Otwarcie ofert:4) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, kancelaria Sekcji Zamówień Publicznych 17 WOG w lokalu 224 (II piętro) w budynku nr 15 w dniu 01.12.2020 r. o godz. 10:30. Zamawiający informuje, iż w związku z zagrożeniem epidemiologicznym Wirusem SARS-Cov-2. otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Wykonawców.
Termin składania:2020-12-01
Wymagania:2. Termin związania złożoną ofertą: 30 dni, licząc od terminu ostatecznego składania ofert.
3. Kryterium wyboru ofert:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający stosuje następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium ,,cena brutto" (Pc) - waga 100 %: oferta z najniższą ceną otrzyma 100
punktów, a pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio do parametru
najkorzystniejszego:
gdzie:
Pe - ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium ,,cena";
Cn - oferta z najniższą ceną brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród ofert
ważnych tj. podlegających ocenie;
Cb-cena brutto badanej oferty;
2) Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszym Zaproszeniu i uzyskała najwyższą liczbę
punktów.
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny
ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
5) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
4. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cena oferty jest to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy
z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług
(Dz. U. z 2019 r., póz. 178 j.t.).
2) Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany
zapłacić przedsiębiorcy za towar. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług
oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru
podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez
cenę rozumie się również stawkę taryfową.
3) Cenę oferty należy podać w złotych polskich, uwzględniając wskazany przez
Zamawiającego zakres wykonywania zamówienia, doświadczenie i wiedzę
Wykonawcy, jak i wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia związane z jego realizacją, podatki, rabaty, upusty itp., których
Wykonawca zamierza udzielić oraz zysk Wykonawcy i nie będzie podlegać
negocjacjom.
4) W Formularzu ofertowym, sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 2 do
Zaproszenia, Wykonawca przedstawi łączną wartość zamówienia.
5) W zestawieniu cenowym należy ująć i dokonać wyceny wszystkich pozycji
wymienionych w Formularzu ofertowym. Brak wyceny wszystkich pozycji skutkować
będzie tym, iż oferta nie będzie podlegała ocenie.
6) Kalkulacja cen powinna uwzględniać taką cenę wykonania przedmiotu zamówienia,
aby Wykonawca nie poniósł strat w jej realizacji i w związku z powyższym cena oferty
musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
bez których wykonanie przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe oraz podatek VAT.
7) Wartość ogółem zamówienia określi maksymalną wartość zamówienia w trakcie
trwania umowy i stanowi ona podstawę oceny i porównania ofert.
8) Wartość ogółem zamówienia powinna być zapisana liczbowo i słownie z dwoma
miejscami po przecinku i w polskich złotych.
9) Kwoty wskazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki
poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do
1 grosza, art. 106 e ust. 11 Ustawy z dnia 11 marca 2004r.
0 podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. póz. 2174 j.t.).
10) Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz. U. z 2018 r. póz. 2174 j.t.).
6. Wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń powinien załączyć:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie
z załącznikiem nr 2 do Zaproszenia.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
1 informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji potwierdzające stan faktyczny i prawny Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby {-ób) upoważnionej przez
Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie
z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę, jeśli dotyczy.
Uwaga:
Ewentualne kopie dokumentów muszą być wyraźne i czytelne, a każda strona kopii musi
być opatrzona klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i podpisana przez osobę
uprawnioną - składającą podpis w ofercie.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę na załączonym Formularzu ofertowym, należy sporządzić w języku polskim
(dokumenty w języku innym powinny zawierać tłumaczenie lub opis ich treści
potwierdzony przez Wykonawcę), w formie pisemnej i złożyć
w zamkniętej/zaklejonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
a) Nazwa i adres Zamawiającego;
b) Nazwa i adres Wykonawcy,
c) Adnotacja:
Zapytanie ofertowe - ,,Dostawa materiałów budowlanych, malarskich, instalatorskich
do konserwacji obiektów budowlanych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału
Gospodarczego w Koszalinie" - postępowanie numer 40/SZP/D/lnfrastrJ20.
8. Informacja o czynnościach, jakie podejmie Zamawiający po terminie składania ofert:
1) Otwarcie ofert jest jawne.
2) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona:
a) sprawdzenia ofert pod względem omyłek rachunkowych i oczywistych omyłek
pisarskich;
b) oceny ofert (ustalenie rankingu ofert zgodnie z wyznaczonymi kryteriami oceny);
c) zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej spełnia
wymagania określone przez Zamawiającego w zaproszeniu.
3) W przypadku złożenia przez Wykonawcę, o którym mowa w ppkt 2) c), oferty bez
wymaganych dokumentów lub dokumentów zawierających błędy lub niespełniających
wymogów określonych w zaproszeniu (np. bez potwierdzenia za zgodność
z oryginałem lub nieczytelne, nieaktualne), Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich
uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4) W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę dyspozycji ppkt 3), lub rezygnacji
Wykonawcy z podpisania umowy Zamawiający zbada czy spełnia warunki udziału
w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród
pozostałych ofert.
5) Ocenie nie będą podlegały oferty w przypadku:
a) złożenia niepodpisanej przez Wykonawcę oferty,
b) złożenia oferty po terminie,
c) niespełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia,
d) niezłożenia lub nieuzupełnienia przez Wykonawcę wymaganych dokumentów
pomimo wezwania na podstawie ppkt. 3),
e) złożenia oferty niezgodnej z zapisami Zaproszenia do składania ofert.
6) W przypadku niespełnienia wymagań niniejszego zapytania przez wszystkie złożone
oferty lub w przypadku niezłożenia żadnej oferty, albo w przypadku, gdy cena oferty
najkorzystniejszej przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na
realizację zamówienia, postępowanie zostanie zakończone bez wyboru Wykonawcy.
9. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
1) Po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę, którego ofertę
wybrano oraz poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2) Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze oferty.
3) Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w wyjątkowej sytuacji
Zamawiający może wyrazić zgodę na przesłanie umowy Wykonawcy.
4) W przypadku uchylania się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy,
Zamawiający może wybrać kolejnego Wykonawcę, którego oferta spełnia wymagania
niniejszego zapytania.
5) Za uchylanie się od podpisania umowy Zamawiający uzna w szczególności:
a) odmowę podpisania umowy, w tym również informację przekazaną telefonicznie,
b) nie stawienie się Wykonawcy dwukrotnie bez usprawiedliwienia,
w terminie i miejscu wyznaczonym do podpisania umowy.
10. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych
wypadkach przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych, poza art. 4 pkt. 8.
11.Informacja o zmianach, wyjaśnieniach i informacjach dotyczących zamówienia:
1) Wszelkie zmiany, wyjaśnienia oraz inne dodatkowe informacje dotyczące
niniejszego postępowania publikowane będą na stronie internetowej
Zamawiającego, zakładka BIP/Ogłoszenia/Zamówienia.
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględniać wszelkie zmiany, wyjaśnienia
i informacje w przygotowywanych ofertach.
Kontakt:5. Miejsce i sposób uzyskania informacji określającej szczegółowe warunki udziału
w zamówieniu:
Sekcja Zamówień Publicznych 17 WOG, numer telefonu 261 45 6229, 261 45 6815,
lub poczta e-mail: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Kod CPV:44190000-8
Numer dokumentu:40/SZP/D/lnfrastr./20
Źródło: Internet i własne
Załączniki: