Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28119691 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-10-22
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa plecaków
Organizator:WARMIŃSKO-MAZURSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
Adres: ul. Generała Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. kętrzyński
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (89) 750 35 63
E-mail:
Opis:ZAPROSZENIE
DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH NA DOSTAWĘ
PLECAKÓW
o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000,00 zł
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa plecaków zgodnie z poniższym opisem przedmiotu:
Plecak Highlander Forces Eagle 3 40L- 84 sztuki:
- kolor czarny,
- wykonany z poliestru 600 D z powłoką PU,
- wymiary: ok. 63 cm x 31 cm x 26 cm,
- gwarancja 12 miesięcy liczone od dnia następnego po wystawieniu faktury VAT .
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego w dni
robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.30-14.00 na własny koszt
i w opakowaniach zapewniających właściwy stan techniczny zamówionego towaru.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę, kompletność, jakość
i uszkodzenia w trakcie transportu.
4. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest
do poinformowania tej firmy o możliwościach dostarczenia towaru do Zamawiającego (na
przesyłce niezbędnym jest umieszczenie adresu Zamawiającego, tak jak został zapisany
w zamówieniu, z dopiskiem: Magazyn Mundurowy).
5. Wykonawca zrealizuje zamówienie na własny koszt i własne ryzyko.
6. Ilość przedmiotów ujęta w kolumnie ,,ilość" może ulec zmianie w zależności od wartości
całkowitej oferty.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć na adres e-mail (skan) do dnia 25.10.2024 r.
e-mail: sgmiz.wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl
Termin składania:2024-10-25
Miejsce i termin realizacji:II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30.11.2024 roku.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 30 listopada 2024 roku.
Wymagania:Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania,
odstąpienia od złożenia zamówienia, możliwość niedokonania wyboru oferty
lub negocjacji ceny.
Warunki zamówienia:
1. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia (koszty transportu, koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
i inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania
dostawy).
7. Zamawiający zapłaci za dostarczony towar przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
8. Zamawiający informuje, że stosuje mechanizm podzielonej płatności zgodnie z art. 108
a-d ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 poz.
361).
9. Wartość faktury VAT brutto nie może przekroczyć wartości brutto zamówienia. Dotyczyto każdej pozycji zamówienia.
10. Wartość brutto podana w zamówieniu jest wartością maksymalną, jaką Zamawiający
może przeznaczyć na zakup towaru.
11. W przypadku przekroczenia wartości maksymalnej zamówienia, Zamawiający zażąda
korekty faktury VAT.
12. W przypadku złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na wystawianie i udostępnianie
faktur VAT w formie elektronicznej (Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia),
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia faktury VAT w formie elektronicznej
na adres skrzynki mailowej: wtiz.wmosg@strazgraniczna.pl
13. W przypadku przesłania faktury VAT w formie elektronicznej na inny adres e-mail, niż
podany w punkcie 12 będzie traktowane przez Zamawiającego jako jej nieskuteczne
doręczenie.
14. Wykonawca składa oświadczenie wraz z ofertą.
15. Przedmiotowe oświadczenie i formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym w sposób umożliwiający identyfikację
osób, które złożyły podpisy w jego imieniu (np. wraz z imiennymi pieczątkami tych
osób).
16. W przypadku złożenia podpisu przez osoby upoważnione do podpisania oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
17. W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci karę umowną
w wysokości 5% wartości zamówienia.
18. Zamawiający dopuszcza częściowe dostawy przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem
zachowania terminu, o którym mowa w pkt. 2.
19. Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia
następnego po wystawieniu faktury VAT. Wykonawca dokona wymiany gwarancyjnej
w terminie 14 dni roboczych od dnia powiadomienia przez Zamawiającego. Koszty
związane z wymianą gwarancyjną zamówionego towaru, w tym koszty transportu
z siedziby i do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
20. Zamawiający zastrzega możliwość złożenia reklamacji, w przypadku dostarczenia
towaru, który jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Złożenie reklamacji przez
Zamawiającego wiąże się z wymianą towaru na zgodny z opisem przedmiotu zamówienia
w terminie 14 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy. Koszty związane
z wymianą reklamacyjną zamówionego towaru, w tym koszty transportu z siedziby i do
siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
21. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, może
wyrazić zgodę na przedłużenie terminu gwarancji oraz reklamacji. W takim przypadku
Zamawiający ustala drugi termin usunięcia zgłoszonej gwarancji oraz reklamacji.
22. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za przekroczenie terminu realizacji
zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 w wysokości 0,50% niezrealizowanej części
zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
23. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za przekroczenie terminu realizacji
zamówienia, o którym mowa w pkt. 19, 20 i w pkt. 21 w wysokości 0,20%
niezrealizowanej części zamówienia za każdy opóźniania.
24. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na potrącenie w rozumieniu art. 498 i 499
kodeksu cywilnego powstałych wierzytelności, w tym z tytułu kar umownychokreślonych w niniejszych warunkach zamówienia, z jakiejkolwiek należności
Wykonawcy - z tym, że potrącenie to może dotyczyć także zobowiązań niewymagalnych.
Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że powyższe nie zostało złożone pod wpływem
błędu, ani nie jest obarczone jakąkolwiek inną wadą oświadczenia woli skutkującą jego
nieważnością.
25. W przypadku wysłania korespondencji e-mailem (np. dot. pytań przedmiotu zamówienia,
złożenia oferty) prosimy o telefoniczne upewnienie się pod numerem telefonu 89 750 35
63, że została ona otrzymana przez Zamawiającego. Może się zdarzyć, że centralnie
funkcjonujące zabezpieczenie antyspamowe uzna adres e-mail Wykonawcy za spam
i dokona blokady korespondencji.
26. Zamawiający nie udzieli zamówienia Wykonawcom znajdującym się na liście osób
i podmiotów względem których zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 507) stosuje się środki sankcyjne.
28. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania zamówienia e-mailem
(lub doręczenia w inny skuteczny sposób) do Zamawiającego, a tym samym
przyjęcia zamówienia do realizacji.
VI. Wymagane dokumenty.
Podpisany formularz ofertowy zgodnie z opisem przedmiotu oraz warunkami
zamówienia.
VII. Kryterium oceny ofert - cena 100 %. Sposób oceny - minimalizacja.
Uwagi:27. Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie
Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem:
http://wm.strazgraniczna.pl/wm/rodo/28503,RODO.html
Kontakt:III. Do kontaktu upoważniona jest niżej wymieniona osoba:
- Pani Bożena Jarmuszewicz tel. 89 750 35 63.
Źródło: Internet i własne
Załączniki: