Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 12980954 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-01-13
Przedmiot ogłoszenia:dostawa soli drogowej
Organizator:Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
Adres: ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów
Województwo / powiat: łódzkie, pow. bełchatowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:603 954 918, faks: (44) 632 79 22.
Opis:Zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w
ilości 200 ton, wraz z transportem do Obwodu Drogowego Nr 2 w Szczercowie, ul. Łaska 31,
97-420 Szczerców.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot umowy musi posiadać ważny atest higieniczny Państwowego Instytutu Higieny, iż
oferowana sól odpowiada wymaganiom higienicznym, oraz opinię Instytutu Badawczego
Dróg i Mostów i Państwowego Instytutu Higieny o jej skuteczności przy zwalczaniu śliskości
i przydatności przy zimowym utrzymaniu dróg.
Ponadto oferowana sól musi zawierać:
- zawartość NaCl min. 90%;
- zawartość żelazocyjanku potasu min. 40 mg/kg;
- zawartośc wody max 3%;
- zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max 8%;
- nadziarno powyżej 6 mm max 10%;
- podziarno poniżej 1 mm max 30%.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 34927100-2
Miejsce i termin składania ofert: VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Lipowa 67A, 97-400 Bełchatów w zamkniętej kopercie
z dopiskiem ,, dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg"
w terminie do dnia 19.01.2017 r., do godz 12.00.
Termin składania:2017-01-19
Wymagania:III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego
wzoru formularza ofertowego,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik
Wykonawcy);.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania
przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kontakt:V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania jest Kierownik Obwodu Drogowego Nr 1 w Kalisku Pan Dariusz Stępień tel.
603 954 918.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek - piątek godz. 07.00 -
15.00
Kod CPV:34927100-2
Numer dokumentu:PZD-ZP-3701-01/2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: