Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 13121523 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-02-16
Przedmiot ogłoszenia:Dostawy hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych
Organizator:Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o. o. w Goleniowie
Adres: ul. I Brygady Legionów 8-10, 72-100 Goleniów
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. goleniowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (91) 418 44 31 wew. 39; fax. (91) 418 24 54
Opis:Dostawy hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych na potrzeby Spółki
Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o.o. w Goleniowie w roku 2017.
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych
na potrzeby Spółki Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o.o. w Goleniowie w roku 2017, zgodnie
z podanym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
1) Hydranty nadziemne sztywne DN80 z podwójnym zamknięciem kulowym o wysokościach
1950 mm i 2150 mm
2) Hydranty nadziemne łamane DN80 z podwójnym zamknięciem kulowym o wysokościach
1950 mm i 2150 mm
3) Hydranty podziemne DN80 z podwójnym zamknięciem kulowym o wysokościach 750 mm,
1000 mm i 1250 mm
2. Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia zostało przedstawione w tabeli nr 1-3.
Tabela nr 1 - Zestawienie hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych objętych
przedmiotem zamówienia - kolumna - żeliwo sferoidalne
lp Typ hydrantu DN (mm) Wysokość (mm) ilość (szt.)
1 Hydrant nadziemny sztywny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1950 1
2 Hydrant nadziemny sztywny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 2150 2
3 Hydrant nadziemny łamany z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1950 1
4 Hydrant nadziemny łamany z podwójnym zamknięciem kulowym 80 2150 2
5 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 750 1
6 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1000 1
7 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1250 1
Tabela nr 2 - Zestawienie hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych objętych
przedmiotem zamówienia - kolumna - stal konstrukcyjna
lp Typ hydrantu DN (mm) Wysokość (mm) ilość (szt)
1 Hydrant nadziemny sztywny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1950 3
2 Hydrant nadziemny sztywny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 2150 42
3 Hydrant nadziemny łamany z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1950 8
4 Hydrant nadziemny łamany z podwójnym zamknięciem kulowym 80 2150 67
5 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 750 3
6 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1000 8
7 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1250 3
Tabela nr 3 - Zestawienie hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych objętych
przedmiotem zamówienia - kolumna - ocynkowana ogniowo
lp Typ hydrantu DN (mm) Wysokość (mm) ilość (szt)
1 Hydrant nadziemny sztywny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1950 1
2 Hydrant nadziemny sztywny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 2150 1
3 Hydrant nadziemny łamany z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1950 1
4 Hydrant nadziemny łamany z podwójnym zamknięciem kulowym 80 2150 1
5 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 750 1
6 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1000 1
7 Hydrant podziemny z podwójnym zamknięciem kulowym 80 1250 1
3. Szczegółowe wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4
do SIWZ.
4. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy dla hydrantów nadziemnych sztywnych DN80
z podwójnym zamknięciem kulowym, minimum 12 miesięcy dla hydrantów nadziemnych łamanych
DN80 z podwójnym zamknięciem kulowym oraz minimum 12 miesięcy dla hydrantów podziemnych
DN80 z podwójnym zamknięciem kulowy.
2) Każdy dostarczony hydrant nadziemny i podziemny winien być fabrycznie nowy.
3) Do każdej dostawy dołączone będą dokumenty zgodne z załącznikiem nr 4.
UWAGA: Podane w opisach nazwy własne oraz określenia mają jedynie za zadanie
sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu
technologicznego i wydajnościowego.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.03.2017 r. do godz. 12:00
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu
zaadresowanym na adres: Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o. o. w Goleniowie, ul. I Brygady
Legionów 8-10, 72-100 Goleniów, oznakowanym następująco: "Oferta na dostawę hydrantów
przeciwpożarowych nadziemnych i podziemnych na potrzeby Spółki Wodociągi Zachodniopomorskie
w roku 2017".
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.03.2017 r. o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. Wodociągi Zachodniopomorskie Sp. z o. o. w Goleniowie, ul. I Brygady Legionów 8-10, 72-100 Goleniów, Kancelaria Zarządu, II piętro.
Termin składania:2017-03-06
Miejsce i termin realizacji:Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.
Wymagania:OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Sukcesywne dostawy będą realizowane na podstawie pojedynczych zamówień, składanych przez
Zamawiającego w formie pisemnej (w tym złożonej przez e-mail lub fax).
3. Realizacja pojedynczego zamówienia następować będzie do 5 dni roboczych od złożenia
pojedynczego zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko na miejsce
wskazane przez Zamawiającego oraz do ubezpieczenia przedmiotu zamówienia do momentu jego
odbioru przez Zamawiającego.
5. Wykonawca pokryje koszt ubezpieczenia Zamówienia do momentu jego odbioru przez
Zamawiającego.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania Wykonawcy ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ
WRAZ Z OFERTĄ:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile nie wynika
to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
2.0 udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są powiązani kapitałowo
lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania, o których mowa powyżej rozumie się wzajemne
powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
c) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione
wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie
w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego),
2) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
ofertowego)
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA: Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest
uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy także oryginał
dokumentu pełnomocnictwa.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 3 pkt. 3, składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym powinny
być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Postanowienia pkt. 4 w zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty
lub oświadczenia składane wraz z ofertą sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania
wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.
VIII. OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNYCH (KONSORCJUM, SPÓŁKI
CYWILNE)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ust. 1.
3. W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (stosowne
pełnomocnictwo winno być załączone do oferty).
4. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez wykonawców wspólnych,
wykonawcy (tj. konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani będą, najpóźniej przed
podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
5. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa zawarta przez Konsorcjum:
1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków
konsorcjum - głównego partnera (Lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją
umowy,
2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
3) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji
jakości,
4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,
5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków
do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji,
6) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji
zamówienia,
7) stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
6. Dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 3 pkt 2 i 3 składa każdy z wykonawców składających
ofertę wspólną oddzielnie (tj. we własnym imieniu). Formularz ofertowy składa pełnomocnik w imieniu
wykonawców składających ofertę wspólną.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i pod kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga kryterium Max. ilość punktów jaką może uzyskać oferta za dane kryterium
Cena zamówienia 100% 100 pkt
2. Zasady oceny kryterium "Cena zamówienia "
Kryterium cena zamówienia zostanie obliczone z zastosowaniem poniższego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) * 100 = liczba punktów za kryterium "cena zamówienia".
Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium "Cena zamówienia" jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez
danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 100 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów przyznanych
w kryterium "Cena zamówienia" i jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego
Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 100 pkt.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT/INFORMACJE OGÓLNE:
1. Ofertę sporządza się w języku polskim, przy użyciu formularza stanowiącego załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Na ofertę składają
się wszystkie dokumenty i załączniki wymagane zapisami niniejszego zapytania
2. Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie
wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
3. Do formularza dołączyć należy prawidłowo wypełnione wszystkie dokumenty, załączniki
i oświadczenia wymienione w rozdziale VII niniejszego Zapytania Ofertowego.
4. Oferta winna być złożona przed upływem terminu składania ofert.
5. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy
dokumentów i materiałów przedstawionych przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez
zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, lub
którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia
i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia
i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz
spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez
zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
1) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
2) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą o czas wskazany przez Zamawiającego.
8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym,
2) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie
omyłki o której mowa w rozdziale X pkt. 8 ppkt. 3 Zapytania Ofertowego.
3) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
4) jest niezgodna z przepisami prawa, w szczególności została podpisana przez osobę
nieupoważnioną.
10. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej, spełniającej wszystkie warunki
i wymagania określone w Zapytaniu Ofertowym.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie ceny ze wszystkimi wykonawcami,
którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
12. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego co najmniej dwóch takich samych ofert
(uniemożliwiając tym samym wybór oferty najkorzystniejszej), Zamawiający wezwie tych wykonawców
do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza. Wykonawcy
składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne
roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY / POPRAWIANIE OMYŁEK:
1. Wykonawca podaje (liczbowo) w formularzu oferty cenę jednostkową netto bez podatku VAT, stawkę
podatku VAT oraz cenę jednostkową brutto uwzględniającą podatek VAT dla każdego rodzaju
hydrantu nadziemnego i podziemnego.
2. Ceny jednostkowe brutto, o których mowa w ust. 1 Wykonawca ustala w oparciu o szacunkową
(orientacyjną) ilość zapotrzebowania na przedmiot zamówienia, określoną przez Zamawiającego
w rozdziale III Zapytania Ofertowego.
UWAGA: Przedstawione w rozdziale III Zapytania Ofertowego ilości zapotrzebowania na
przedmiot zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i
wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację zamówienia w
tej wielkości. Faktyczne rozliczenie ilości hydrantów będzie dokonywane na podstawie
protokołów odbioru potwierdzających wykonanie dostawy, uwzględniających miejsce dostawy
i ilości.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych oraz ewentualnych upustów i rabatów.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
6. Kryterium oceny ofert "Cena zamówienia" obliczone będzie według zasad i wzoru opisanego
dokładnie w rozdziale IX ust. 1 i 2 Zapytania Ofertowego.
7. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego, Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów w celu dokonania oceny ofert
doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek ponieść
zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie;
2) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
3) Inne omyłki powodujące niezgodność oferty z treścią zapytania ofertowego,
- niezwłocznie zawiadamiając wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od
Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału.
XIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony
internetowej znajdującej się pod adresem: www.woz.pl. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie
zamówienia.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
oświadczeń i dokumentów, a także treści złożonych ofert.
3. Nie złożenie przez wezwanego Wykonawcę wymaganych oświadczeń i dokumentów, w terminie
wskazanym przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem tego Wykonawcy
z postępowania.
XIV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.woz.pl
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego
w godzinach pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Zamawiający
zobowiązany jest udzielić wyjaśnień pod warunkiem, iż wniosek wykonawcy wpłynie do
Zamawiającego nie później niż do dnia 27.02.2017 r.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął po upływie terminu wskazanego w
ust. 4, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić
wniosek bez rozpoznania.
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH.
1. Zamawiający zawrze umowę, zgodną z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania,
z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż
w terminie związania ofertą. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą jest możliwe także po upływie
terminu związania ofertą, o ile Wykonawca wyrazi na to zgodę i jego oferta złożona
w postępowaniu będzie aktualna.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach
organizacyjnych Zamawiającego, nie mają tu zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji posiadanych uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny lub gdy:

1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
2) cena oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny oferty
najkorzystniejszej,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, w szczególności umowa może
zostać uznana za nieważną na podstawie odrębnych przepisów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie ceny ze wszystkimi Wykonawcami,
którzy złożyli ofertę.
XVII. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODPISANIA UMOWY / ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE,
KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY:
1. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego,
w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod względem
kryteriów oceny ofert.
2. Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną
i podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze
w możliwie najwcześniejszym terminie Zamawiającemu.
3. Istotne postanowienia umowne, które Zamawiający zamierza wprowadzić do treści umowy, zostały
zawarte we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Kontakt:Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania w powyższej sprawie jest:
1) w zakresie proceduralnym - Specjalista ds. Zamówień Publicznych - Anna Leyk;
tel. (91) 418 44 31 wew. 39; fax. (91) 418 24 54, e-mail: a.leyk@woz.pl;
2) w zakresie merytorycznym - Dariusz Lebioda;
tel. kom.: 510 225 811; fax. (91) 418 24 54, e-mail: d.lebioda@woz.pl;
Numer dokumentu:WOZ/ZP/2/D/2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: