Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28417646 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-12-05
Przedmiot ogłoszenia:Kompleksowa obsługa bankowa budżetu
Organizator:Gmina Wieleń
Adres: ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. czarnkowsko-trzcianecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:672531534
E-mail:
Opis:zaprasza do udziału w postępowaniu na: "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wieleń oraz jej jednostek organizacyjnych".
2. Przedmiot zamówienia2
a) Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wieleń oraz jej jednostek organizacyjnych przez okres 30 miesięcy.
b) Jednostki organizacyjne objęte przedmiotem zamówienia:
- Urząd Miejski w Wieleniu;
- Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieleniu;
- Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu;
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieleniu;
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu;
- Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Rosku;
- Szkoła Podstawowa im. Polonii Amerykańskiej w Gulczu;
- Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Miałach;
- Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Dzierżążnie Wielkim;
- Zespół Szkół im. Stefana Czarneckiego w Wieleniu;
- Gminne Przedszkole w Wieleniu;
- Gminny Żłobek w Wieleniu;
- Administracja Budynków Komunalnych w Wieleniu;
- Centrum Integracji Społecznej w Wieleniu.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Wieleń oraz podległych jednostek organizacyjnych, obejmującej bieżącą obsługę bankową w tym:
- otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku bieżącego i pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie (również za pośrednictwem bankowości elektronicznej),
- otwieranie rachunków bankowych będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego,
- zagwarantowanie możliwości objęcia obsługą bankową nowoutworzonych jednostek na zaoferowanych warunkach,
- prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie elektronicznym,
- obsługę kasową, a w szczególności przyjmowanie wpłat oraz dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków podstawowych i pomocniczych;
- możliwość deponowania środków na negocjowanych, oprocentowanych lokatach terminowych,
- udzielenie zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej,
- wydawanie i obsługę spersonalizowanych kart płatniczych/obciążeniowych przypisanych do wyodrębnionego rachunku bankowego,
- zapewnienie możliwości elektronicznego podglądu kart płatniczych/obciążeniowych wraz z historią operacji w systemie bankowości elektronicznej. W systemie bankowości powinna znajdować się informacja o nazwie, częściowym numerze, rodzaju, posiadaczu, dostępnych środkach, statusie, dacie ważności karty,
- bezpłatne wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:
o składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków;
o uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych;
o sporządzenie wyciągów bankowych w formie elektronicznej, w formacie pdf;
o generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu;
o umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej;
o zapewnienie wsparcia informatycznego w razie awarii programu;
o umożliwienie Skarbnikowi lub osobie upoważnionej przez Zamawiającego dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych;
o dostęp do historii operacji od początku współpracy, możliwość wyszukiwania danej operacji ze wszystkich rachunków na raz;
o dostęp do systemu 7 dni w tygodniu 24 h/dobę;
o długość sesji przynajmniej 4 przedziały czasowe (5, 10, 15, 20 minut);
o raporty elektroniczne w formacie Elixir i MT940;
o wyszukiwanie na raz ze wszystkich rachunków, oraz nr rachunku, dacie operacji, nazwie kontrahenta, tytule operacji, kwocie, typie operacji;
o trzy sesje Elixir dla realizacji zleceń oraz III sesja Elixir dla przelewów przychodzących;
o godz. graniczne na przelewy do innych banków 15.30 Sorbnet i 15.25 przelewy pilne, Elixir do 14:30;
- wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności (System Indywidualnych Rachunków Kontrahenckich) poprzez założenie i prowadzenie w systemie wirtualnych rachunków kontrahenckich rachunków bankowych służących obsłudze płatności masowych z tytułu podatków i opłat pobieranych przez Gminę (od pierwszego dnia
obowiązywania umowy);
- zapewnienie możliwości księgowania wyciągów bankowych za pomocą plików pobranych z raportów niestandardowych;
- bezpieczny dostęp do rachunków przy jednoczesnej gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i zasobów finansowych Gminy:
o możliwość ograniczenie adresów IP z których można logować się do sytemu bankowości elektronicznej,
o możliwość ograniczenia dostępności do systemu, praca w określonych godz.ch i dniach tygodnia,
o możliwa weryfikacja sumy kontrolnej podczas importu zleceń,
o możliwa blokada edycji importowanych transakcji.
- zapewnianie obsługi kart debetowych, wydanych do rachunków bieżących Gminy Wieleń oraz jej jednostek organizacyjnych;
- wydanie tokena mobilnego;
- weryfikacja białych list vat- możliwość sprawdzenia rachunków kontrahenta na białych listach VAT zarówno przy realizacji przelewów jednorazowych jak i w przypadku paczek przelewów;
- zapewnienie wsparcia w bieżącej obsłudze systemu bankowości elektronicznej/intemetowej telefonicznie lub poprzez wizytę odpowiedniego specjalisty w siedzibie zamawiającego;
- Zarządzanie uprawnieniami w systemie bankowości elektronicznej:
o nadawanie uprawnień użytkownikom poprzez Administratora systemu (Klient lub Bank),
o składanie wniosków w bankowości elektronicznej o otwarcie i zamykanie rachunków, dodanie/usunięcie użytkownika, zamawianie kart debetowych do rachunku,
o możliwość odwzorowania w 100% uprawnień panujących w siedzibie Klienta,
- moduł zarządzania płynnością- podgląd na jednym ekranie do rachunków innych jednostel.
o Środków dostępnych i salda księgowego,
o Kwoty i liczby obciążeń,
o Kwoty i liczby uznań,
Informacje prezentowane w sposób usystematyzowany wraz z możliwością tworzenia podsumowania w zakresie informacji ze wskazanych rachunków.
- rachunek płacowy- rachunek przeznaczony do wypłaty wynagrodzeń, zasilany automatycznie, bez konieczności ręcznego zasilania. Na koniec dnia widać na rachunku głównym wyłącznie zbiorczą kwotę obciążeń z rachunku płacowego. Cała analityka znajduje się na rachunku płacowym, a dostęp do rachunku mają wyłącznie wyznaczone osoby;
- masowe wypłaty- produkt polegający na wypłacie gotówki po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem i nr pesel w każdym Oddziale lub Agencji Banku w Polsce (każda kwota max do 10 000 pin) lub wypłacie z bankomatu (wielokrotność 50 pin);
- wirtualne rachunki- (masowe płatności)- usługa polegająca na identyfikacji transakcji przychodzących na rachunek dzięki wcześniej nadanemu indywidualnemu rachunkowi kontrahenta. Możliwa jest również realizacja płatności w ciężar rachunku wirtualnego/indywidualnego w celu ,,ukrycia" nr rachunku rzeczywistego oraz podgląd rachunków wirtualnych w systemie bankowości;
- możliwość wydania kart przedpłaconych;
- aplikacja mobilna - podgląd sald i historii rachunków oraz bardzo bezpieczna i szybka forma autoryzacji/podpisywania zleceń;
- aplikacja kartowa na telefon komórkowy dla użytkowników kart imiennych - możliwość podglądu historii operacji w przypadku kart imiennych;
- system identyfikacji depozytów - usługa/proces obsługi przetargów, sprawne zarządzanie wpłatami z tytułu wadiów:
o automatyczne naliczanie odsetek od każdego wadium wpływającego na rachunek,
o kapitalizacja dzienna odsetek,
o identyfikacja przetargu,
o zwroty do kontrahentów wraz z naliczonymi odsetkami.
- doświadczenie w obsłudze samorządu o budżecie nie niższym niż 90.000.000,00 zł;
- możliwość określenia długości sesji zalogowania użytkownika do systemu bankowości internetowej (przynajmniej cztery przedziały czasowe do wyboru);
- możliwość wygenerowanie i wysyłki bezpośrednio z systemu bankowości internetowej, na wskazany adres e-mail, potwierdzenia dokonania wybranej operacji bankowej (uznanie lub obciążenie na rachunku);
- nieograniczona czasowo, dostępna online, historii operacji na wszystkich rachunkach bankowych w systemie bankowości internetowej ;
- dostępność zaawanasowanych funkcji wyszukiwania transakcji-operacji na rachunkach minimum po: dacie operacji, nr rachunku, nazwie kontrahenta, nr rachunku kontrahenta, tytule operacji, kwocie, typie operacji;
- możliwość tworzenia w systemie bankowości internetowej raportów i zestawień (minimum w formatach pdf oraz excel) z transakcji realizowanych na rachunkach wg. zadanych przez użytkownika kryteriów wyszukiwania;
- dostępność wyciągów ze wszystkich rachunków w formatach minimum: tekstowym - *.pdf, Elixir0, MT940;
- Zamawiający wymaga udostępnienia (dostarczenia) systemu prezentującego wybrane przez użytkownika rachunki Zamawiającego oraz Jednostek Współpracujących wraz z przedstawieniem minimum:
o aktualnego salda na rachunkach wraz z wyszukiwaniem historii,
o ilości przelewów wprowadzonych w systemie,
o ilości przelewów zatwierdzonych do realizacji w systemie,
o sumie uznań i obciążeń na rachunkach w danym dniu.
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce i termin złożenia oferty
Oferty można składać na adres e-mail: kaniola@wielen.pl w terminie do 13.12.2024 r. do 15:30
Sposób przygotowania oferty4:
Ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej - w języku polskim/ ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: kaniola@wielen.pl
Otwarcie ofert:Termin otwarcia ofert 16.12.2024 r.
Termin składania:2024-12-13
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia
Okres obowiązywania umowy 30 miesięcy. Przewidywany termin realizacji umowy od 01.01.2025 do 30.06.2027 r.
Wymagania:Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert3:
a) Cenę Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym za poszczególne zadania, należy wpisać w druku Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania
b) Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinka
c) Oferowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym koszty:
3 Obligatoryjnym kryterium jest zawsze cena. Oprócz ceny można stosować kryteria dotyczące właściwości kupowanego świadczenia.
- których poniesienie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
- inne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia np. koszty napraw, ubezpieczenia transportu, załadunek, rozładunek, itp.
d) Cenę należy traktować jako stałą i niezmienną.
e) Za oferowany przedmiot zamówienia cena może być tylko jedna Wszelkie upusty, rabaty winny być ujęte w obliczaniu ceny przedmiotu zamówienia
f) Łączna cena brutto powinna obejmować cały okres zamówienia tj. 30 miesięcy.
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena ofertowa o wadze 1 OOpkt, na którą składają się następujące podkategorie:
- Cena zamówienia zgodna z formularzem cenowym - 80pkt;
- Oprocentowanie kredytu w rachunku podstawowym budżetu gminy -10 pkt; oprocentowanie=WIBOR1M na dzień 11.12.2024 r. + stała marża banku
o zaproponowane najniższe oprocentowanie otrzyma 10 pkt, pozostałe 0 pkt.
- Prowizje i opiaty bankowe -10 pkt;
o zaproponowane najniższe prowizje i opłaty bankowe otrzymają 10 pkt pozostałe 0 pkt.
Zamawiający zsumuje ilość pkt we wszystkich kryteriach a oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. Prowadzenie negocjacji nie jest dla Zamawiającego czynnością obligatoryjną.
10. Dodatkowe informacje:
a) Kompletna oferta musi zawierać:
- Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego;
- Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych, o których mowa w ustawie - Prawo
bankowe,
- Oświadczenie o posiadaniu placówki, oddziału, filii, agencji na terenie miejscowości Wieleń
- załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Kontakt:Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
Skarbnik Gminy - Agnieszka Gapską telefoa 672531534, adres poczty elektronicznej: skarbnik@wielen.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: