Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-04-02
Przedmiot ogłoszenia:Modernizacja pokrycia dachowego
Organizator:DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ,,SENIOR" W KAMIŃSKU
Adres: KAMIŃSK, ul. Topolowa 8, 11-220 Górowo Iławeckie
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. bartoszycki
Państwo: Polska
Telefon / fax:Tel. 86 76 10 780
E-mail:
Opis:Zadanie pn. ,,Modernizacja pokrycia dachowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku".
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm.). Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Zarządzeniu Wójta Gminy Górowo Iławeckie NR WG.0050.73.2016 Wójta Gminy Górowo Iławeckie z dnia 21.09.2016 r. w sprawie regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
modernizacją pokrycia dachowego budynku DPS w Kamińsku położonego przy ul. Topolowej 8 polegającego na montażu na istniejącym dachu o konstrukcji drewnianej, krytym papą pokrycia z blachy trapezowej powlekanej na łatach i podłatnikach. Zmiana pokrycia dachowego wiąże się z demontażem i montażem solarów do podgrzewania ciepłej wody użytkowej. (4 segmenty). Demontaż i montaż instalacji odgromowej. Remont pomieszczeń łazienek (przygotowanie do malowania i malowanie ścian i stolarki drzwiowej).
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie
- demontaż i montaż istniejącej instalacji solarnej,
- montaż nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej,
- demontaż i montaż obróbek blacharskich (rynny, pas nadrynnowy, obróbki komina itp.)
- demontaż i montaż instalacji odgromowej,
- remont pomieszczeń łazienek (malowanie)
+
Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania:
-45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów opieki społecznej

2.3. Ogólne warunki wykonania zamówienia:
2.3.1. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia podlegają akceptacji Zamawiającego, także po dostarczeniu na budowę, a przed wbudowaniem.
2.3.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność
z dokumentacją ofertową i instrukcjami Zamawiającego
oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2.3.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót, od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót.
2.3.4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody spowodowane przez jego działania w instalacjach naziemnych i podziemnych, pokazanych na mapach do celów projektowych. Materiały potrzebne
do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
Specyfikacja:Dodatkowych informacji o przedmiocie Zapytania ofertowego można uzyskać pod numerem telefonu 89 76 10 780.
Miejsce i termin składania ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA
8.1. Ofertę sporządzoną w formie pisemnej według załączonego formularza należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty, w siedzibie gminy ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie. Decydujące znaczenie dla zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty na adres wskazany, a nie data jej nadania przesyłką pocztową bądź kurierską.
Termin składania ofert: 10.04.2020 r., godz. 13: 00.
Otwarcie ofert:Termin otwarcia ofert: 10.04.2020 r., godz. 13: 15.
Termin składania:2020-04-10
Miejsce i termin realizacji:3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
Wymagania:4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.

5. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW.
5.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w pkt. 4. Zapytania ofertowego :
-Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zawarte w załączniku nr 2;
-Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawarte w druku OFERTA.

6. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE
Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN.

7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
7.1. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.2. Oferta powinna być:
-opatrzona pieczątką firmową,
-posiadać datę sporządzenia,
-zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, email,
-podpisana czytelnie przez wykonawcę,
-zawierać cenę całkowitą brutto przedmiotu zamówienia,
-warunki i terminy płatności,
-warunki i terminy gwarancji,
7.3. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
7.4. Oferta wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Nazwa i adres Wykonawcy

Dom Pomocy Społecznej ,,SENIOR" w Kamińsku
Kamińsk ul. Topolowa 8
11-220 Górowo Iławeckie

Oferta: ,,Modernizacja pokrycia dachowego budynku DPS w Kamińsku".
Nie otwierać przed 10.04.2020 godz. 13.00.

W przypadku braku w/w danych Zmawiający nie ponosi odpowiedzialności
za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania ofert
za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej - jej nieotwarcia w trakcie sesji otwierania ofert.
7.5. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
7.6. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
7.7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.8. Dokumenty niezbędne do złożenia w ofercie:
a. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania wraz z dokumentem stwierdzającym status prawny wykonawcy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
b. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;
-Pełnomocnictwo, o którym mowa w powinno być przedstawione
w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo
o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm).
c. Kosztorys ofertowy;
8.3. Termin związania ofertą: wynosi 30 dni.

9. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
9.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm,), za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2020 poz. 344), z wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 5 zapytania ofertowego.
9.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
za pomocą faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej
ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
10. KRYTERIA OCENY OFERT
10.1.Wykonawca przedstawi jedną cenę ryczałtową obejmującą całość przedmiotu zamówienia. W zawiązku z tym cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także wszystkie inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
10.2. Zadanie obejmuje wykonanie wyszczególnionych w zamówieniu robót budowlanych. Kryteria oceny ofert: najniższa cena 80%, najdłuższy okres gwarancji 20%.
a) kryterium cena : najniższa cena netto wśród złożonych ofert/ cena netto badanej oferty x 100 x waga 80% = liczba punktów;
b) kryterium gwarancji: okres gwarancji badanej oferty /najdłuższy czas gwarancji x 100 pkt. x waga 20% = liczba punktów.
11. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
11.1. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania drogą email-ową.
11.2. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2, do niniejszego zapytania. Zamawiający poinformuje pocztą elektroniczną Wykonawcę o miejscu oraz terminie podpisania umowy.

12. POZOSTAŁE INOFMRACJE
12.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja
o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego .
12.2. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert
o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
12.3. W przypadku niespełnienia przez wykonawców wymaganych w zapytaniu ofertowym warunków, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert, bez konieczności podania przyczyny.
12.4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Kontakt:Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Grzegorz Danilewicz - 89 76 10 780
Kod CPV:45215000-7
Numer dokumentu:DPS.271.2.1.2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: