Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Regionalna Baza Logistyczna zaprasza do złożenia oferty na: 2. Przedmiot zamówienia: Nadzór spawalniczy zgodny z PN -EN ISO 14731 lub równoważny zgodny z przepisami PRS w ramach naprawy kontenerów stalowych wszystkich typów i rodzajów z wyjątkiem kontenerów zbiornikowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia - wykonywania usługi: Do zadań należeć będzie: - obecność Zleceniobiorcy podczas przyjmowania kontenera do naprawy po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, weryfikacji dokumentami naprawczej (protokołu stanu technicznego) i określenia zakresu prac spawalniczych oraz metod pokrewnych; - obecność Zleceniobiorcy przy odbiorze międzyoperacyjnym kontenera po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, przed rozpoczęciem prac lakierniczych, celem weryfikaqi wykonanych prac spawalniczych oraz metod pokrewnych; - obecność Zleceniobiorcy w zależności od potrzeb co najmniej raz w tygodniu podczas trwania procesu naprawczego; - udzielanie Zleceniodawcy lub jego pracownikom konsultacji telefonicznych bez ograniczeń; - wykonywanie niezbędnej dokumentacji i zapisów oraz ich przekazywanie Zleceniodawcy drogą elektroniczną; - koordynowanie prac naprawczych w zakresie technologii spawania i metod pokrewnych; - prowadzenie i aktualizowanie ,,Rejestru spawaczy" Zleceniodawcy posiadających uprawnienia do spawania konstrukt; - orzekanie na podstawie wyników badań złączy wykonywanych przez spawaczy, o przedłużeniu posiadanych przez nich uprawnień; - przygotowanie i udział w przedsięwzięciach związanych z przedłużeniem ważności uznania zakładu w zakresie technologii spawania. Miejsce wykonywania czynności związanych z nadzorem:
Miejsce i termin składania ofert:
7. Miejsce, termin złożenia oferty: 1 Regionalna Baza Logistyczna ul. Wojska Polskiego 76/5, 78-601 Wałcz do dnia 03.01.2019 r., do godz. 10;00.
Otwarcie ofert:
8. Termin otwarcia ofert: 03 stycznia 2019 r. godz. 10;30.
Termin składania:
2019-01-03
Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2019 r. 5. Miejsce wykonywania czynności związanych z nadzorem: Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Zaświat 2, 85-915 Bydgoszcz
Wymagania:
6. Okres gwarancji: nie dotyczy 9. Warunki płatności: przelew do 30 dni. 10. Termin związania ofertą: do 31.12.2019 r. 14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1) Po zatwierdzeniu przez dowódcę protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.1rblog.wp.mil.pl 2) Osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty, 3) Umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego certyfikatu VT1 i VT2 oraz Europejskiego Dyplomu Inżyniera Spawalnika. 15. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń. 16. Sposób przygotowania oferty cenowej: 1) Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2) Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby Wykonawca: a) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania), b) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty, c) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty, 3) Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert. 4) Kopertę należy opisać hasłem: ,,OFERTA CENOWA (BP) na usługę wykonywania Nadzoru spawalniczego zgodnego z PN -EN ISO 14731 lub równoważny zgodny z przepisami PRS w ramach naprawy kontenerów stalowych wszystkich typów i rodzajów z wyjątkiem kontenerów zbiornikowych nr sprawy wg rejestru 2609/2018 nie otwierać do dnia 03.01.2019 r. do godziny 10.30" Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). 5) Dokumenty winny być wykonane w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6) W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy. 7) Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9) Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej, w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z ppkt. 4 i przesłać do Kancelarii Jawnej Zamawiającego.
Kontakt:
11. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: w zakresie proceduralnym - st. chor. szt. Mirosław FRANCUZIK, tel. 261 472 367 o w zakresie przedmiotu zamówienia - p. Ryszard JAROSZ tel. 261 412 307