Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 16855867 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2019-02-19
Przedmiot ogłoszenia:Ochrona mienia wraz z obsługą portierni
Organizator:Tramwaje Śląskie S.A.
Adres: ul. Inwalidzka 5,, 41-506 Chorzów
Województwo / powiat: śląskie, pow. Chorzów
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (032) 246-60-61 (64/65), faks (032) 2510-096
E-mail:
Opis:Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia wraz z obsługą portierni we wszystkich Komórkach organizacyjnych Spółki.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Specyfikacja:SIWZ jest udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego: www.tram-silesia.pl, w zakładce ,,Zamówienia".
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w siedzibie Tramwajów Śląskich S.A. w Chorzowie przy ul. Inwalidzkiej 5, sekretariat, piętro I.
Termin składania ofert upływa dnia 28.02.2019 r. o godz. 13:00
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert odbędzie się dnia 28.02.2019 r. o godz. 13:15 w Tramwajach Śląskich S.A., sala konferencyjna, piętro I.
Termin składania:2019-02-28
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia - od dnia 01.04.2019 r. do dnia 01.04.2020 r., z zastrzeżeniem przepisów, o których mowa w § 2 ust. 7 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Wadium:38.000,00 złotych
Wymagania:O udzielenie zamówienia sektorowego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) są wyłącznie zakładem pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.) oraz spełniają przesłanki ustawowe umożliwiające Zamawiającemu obniżenie wpłat na PFRON.
b) spełniają warunki określone w załączniku nr 4 do SIWZ, a w szczególności:
1) przedłożą aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję w zakresie usług ochrony osób i mienia.
2) udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł netto każda w zakresie całodobowej ochrony mienia związanych z wykonaniem lub wykonywaniem kluczowych części zamówienia.
Wartości wyrażone w walutach innych niż złoty polski należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego.
W przypadku usługi nadal wykonywanej część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego powyżej.
c) załączyli wymagane dokumenty,
d) wnieśli wadium w terminie i wysokości wymaganej przez Zamawiającego,
e) złożyli ofertę w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
Wykonawca musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia.
3) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających, że Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu usług zgodnie z wymogiem zawartym w Rozdziale 3 pkt 1 lit b) ppkt 2) SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane; w przypadku usług
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do SIWZ.
5) Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.
6) Oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz 511 z późn. zm.), oraz spełnianiu przesłanek ustawowych umożliwiających Zamawiającemu obniżenie wpłat na PFRON - w załączniku nr 2 do SIWZ.
7) Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje do wystawiania comiesięcznej informacji, o kwocie obniżenia wpłat na PFRON przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt. 3 i ust. 10 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.) według wzoru formularza ,,INF-U" określonego Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 września 2018 r. w sprawie informacji dotyczących kwot obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz ewidencji wystawionych informacji o kwocie obniżenia (Dz. U z 2018 r. poz. 1858) - w załączniku nr 2 do SIWZ.
8) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia
9) oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej.
Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału. Nie dotyczy pkt 1. Natomiast dokumenty dotyczące pkt. 2 oraz dowody określające czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie można przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" i z podpisem oraz imienną pieczątką osoby uprawnionej do podpisania oferty (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, przy czym obowiązująca będzie treść w języku polskim.
Zamawiający dokona weryfikacji wszystkich złożonych ofert na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ), która polegać będzie na sprawdzeniu prawidłowości jego wypełnienia, tj. m.in. prawidłowości wyliczeń w nim zawartych, zgodności treści z wymaganiami Zamawiającego oraz poprawności podpisów osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Sprawdzeniu podlegać będzie również poprawność wniesienia wadium.
Wszystkie złożone i nieodrzucone oferty zostaną poddane ocenie wg kryterium oceny ofert określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Oferta Wykonawcy, która została oceniona najwyżej, będzie podlegała badaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń do niej załączonych.
Do ewentualnego uzupełnienia złożonych dokumentów zostanie wezwany wyłącznie Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej.
Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie z niego wykluczony.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Jeżeli oferta Wykonawcy, o którym mowa w punkcie 3 Rozdziału 5 SIWZ, w wyniku jej zbadania podlega odrzuceniu bądź Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, Zamawiający przystąpi do badania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. W tym przypadku punkt 4 Rozdziału 5 SIWZ stosuje się odpowiednio.
Zamawiający dopuszcza prowadzenie dodatkowych negocjacji (przed ogłoszeniem najkorzystniejszej oferty) z wyłonionym Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza, w celu poprawienia warunków realizacji zamówienia.
Kryteria wyboru oferty:
1. cena - 90%,
2. gwarantowana wysokość kwoty obniżenia wpłat na PFRON - 10%
Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 38.000,00 złotych (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
Termin związania ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania ogłoszenia, a także warunków przetargu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.
Czynności Zamawiającego podjęte w postępowaniu nie podlegają środkom ochrony prawnej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kontakt:Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Grzegorz Woźniak - Tel. 32 246 60 61 wew.463
Tomasz Oporek - Tel. 32 246 60 61 wew.468
Numer dokumentu:GT/172/2019
Źródło: Internet i własne
Załączniki: