Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 25254661 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2023-05-26
Przedmiot ogłoszenia:Oczyszczanie fontann miejskich
Organizator:Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Adres: ul. Ryszarda Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. Olsztyn
Państwo: Polska
E-mail:
Opis:ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
W TRYBIE PRZETARGU Z OGŁOSZENIEM

PROWADZONE PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
ROZDZIAŁ III
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie fontann miejskich.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do Zaproszenia.
Miejsce i termin składania ofert: ROZDZIAŁ IX
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej dostępnej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Ofertę należy złożyć w terminie do 01.06.2023 r. do godz. 1000.
Uwaga!
O terminie złożenia oferty decyduje czas ostatecznego wysłania oferty, a nie czas rozpoczęcia jej wprowadzenia.
Otwarcie ofert:3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.06.2023 r. o godz. 1015, za pośrednictwem Platformy Przetargowej.
Termin składania:2023-06-01
Miejsce i termin realizacji:ROZDZIAŁ IV
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2024 r.
Wymagania:TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie Przetargu z Ogłoszeniem na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 zł /netto/ oraz zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), będącego Załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Dyrektora ZDZiT w Olsztynie Nr DN.0211.115.2021 z dnia 10.12.2021 r. (link do Zarządzenia: https://bip.zdzit.olsztyn.eu oraz Zarządzenia zmieniającego nr DN.0211.1.2023 z dnia 03.01.2023 r.
2. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, a po zakończeniu negocjacji zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych bez przeprowadzania negocjacji.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, negocjacje treści ofert dotyczą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
5. Zamawiający przewiduje ograniczenie liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, tj. maksymalnie trzech wykonawców, których niepodlegających odrzuceniu oferty uzyskały najwyższą łączną ilość punktów według kryteriów określonych w Rozdziale XI.
ROZDZIAŁ V
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym,
a wykonawcami, w szczególności składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/.
2. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści ZAPROSZENIA oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Zamawiający, pod linkiem https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help udostępnia Wykonawcom instrukcje w następującym zakresie:
1) Regulamin korzystania z Platformy Przetargowej,
2) Instrukcja dla Wykonawcy.
ROZDZIAŁ VI
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu.
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał usługi (minimum jedną) w zakresie oczyszczania i konserwacji fontann.
ROZDZIAŁ VII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ VIII
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/
4. Ofertę wraz z załącznikami składa się w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym1.
5. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania
w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli.
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
7. Ofertę stanowi FORMULARZ OFERTY, stanowiący Załącznik nr 1 do ZAPROSZENIA.
8. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) wypełniony FORMULARZ OFERTY - Załącznik nr 1 do Zaproszenia,
2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 2 do Zaproszenia,
3) kosztorys ofertowy - Załącznik nr 3 do Zaproszenia,
4) wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5 do Zaproszenia, wraz z referencjami
5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo)
- jeżeli dotyczy.
9. Jeżeli wykonawca wraz z ofertą nie złożył dokumentów, o których mowa w ust. 8 pkt 2-5 lub złożone dokumenty są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
ROZDZIAŁ X
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Podstawą obliczenia ceny jest kosztorys ofertowy - Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
2. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 do ZAPROSZENIA.
3. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w Zaproszeniu, powinien
w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, a wszelkie obliczenia należy dokonać
z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki do 0,5 grosza pomija się,
a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
ROZDZIAŁ XI
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
2. Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach, o których mowa w §6 ust. 5 Regulaminu
udzielania zamówień publicznych, będącego załącznikiem nr 1 do Zarządzenia nr DN.0211.115.2021 z dnia 10.12.2021 r. ze zmianami.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami i wagami:
1) cena [zł] - 100 pkt
Kryterium: ,,Cena oferty"
Kryterium ,,cena" rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej /z VAT/ za wykonanie całości zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu OFERTA.
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma maksymalnie 100 pkt.
Pozostali Wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poniższego wzoru:
cena minimalna
Pc = -------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy danymi wprowadzonymi do interaktywnego formularza oferty na Platformie a danymi umieszczonymi w podpisanym dokumencie elektronicznym, w szczególności zawierającym formularz oferty, przyjmuje się, że prawidłowymi danymi są dane umieszczone w dokumencie elektronicznym.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oceny ofert oraz ich wag. Liczba punktów zostanie wyliczona dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu.
6. Ocena punktowa każdej oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta.
7. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
ROZDZIAŁ XII
INFORMACJE DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEZYTEGO WYKONANIA UMOWY
Nie dotyczy
ROZDZIAŁ XIII
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę i uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ich ceny, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
ROZDZIAŁ XIV
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Nie dotyczy
ROZDZIAŁ XV
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
Zamawiający ustala wzór umowy na realizację zamówienia według Załącznika nr 6 do ZAPROSZENIA.
ROZDZIAŁ XVII
PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA PODSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
5) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione,
6) wystąpiły inne istotne okoliczności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
Uwagi:ROZDZIAŁ XVIII
KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Zieleni i Transportu
w Olsztynie
2) inspektor ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Zieleni i Transportu
w Olsztynie - kontakt: e-mail: iod@zdzit.olsztyn.eu telefon 89 5443169;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie PRZETARGU Z OGŁOSZENIEM znak: NZ.2511.25.2023.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
o a podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Utworzenie Konta Użytkownika jest dodatkowo równoznaczne z upoważnieniem Platformy Przetargowej do przetwarzania danych osobowych Użytkownika przekazanych za pośrednictwem Platformy podczas zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do Platformy w jakikolwiek inny sposób w późniejszym czasie w ramach korzystania z Platformy.
________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Numer dokumentu:NZ.2511.25.2023
Źródło: Internet i własne
Załączniki: