Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28183394 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-10-31
Przedmiot ogłoszenia:Odśnieżanie dróg gminnych
Organizator:Wójt Gminy Miłki
Adres: ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. giżycki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 874211060 wew. 59
E-mail:
Opis:Wójt Gminy Miłki, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na: "Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025".
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w okresie zimowym polegające na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na każde zlecenie upoważnionego pracownika.
3. Sposób realizacji usługi.
1. Usługi będą uruchamiane niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub na każde zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia. Karta pracy sprzętu z opisem daty i czasu pracy, rodzaj sprzętu i lokalizacji miejsca odśnieżania ma być potwierdzona przez sołtysa lub inną upoważnioną osobę. W pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi szkolne oraz drogi do rolników, od których odbierane jest mleko. W przypadku zgłoszeń mieszkańców o pilnych wyjazdach związanych z chorobą lub innymi nagłymi zdarzeniami losowymi Wykonawca zobowiązany jest podjąć odśnieżanie drogi w terminie ustalonym indywidualnie z mieszkańcem lub sołtysem wsi. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego nie przystąpienia lub nie wywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia, zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej wybrany Wykonawca.
2. Likwidacja śliskości będzie polegała na posypywaniu piachem śliskich, lub oblodzonych odcinków dróg i będzie uruchomiana na zlecenie upoważnionego pracownika zamawiającego nie później niż w ciągu 4 godzin od chwili zlecenia.
3. Należności za wykonanie usługi regulowane będą przez zamawiającego w okresach co najmniej miesięcznych, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur lub rachunków, wraz z załączonymi, potwierdzonymi przez Zamawiającego kartami pracy sprzętu z podziałem na rodzaje sprzętu. Obliczanie należności za wykonaną usługę będzie wynikało z sumy maszynogodzin, potwierdzonej przez Zamawiającego pracy sprzętu przy odśnieżaniu (bez dojazdu, awaryjnych przestojów itp.) pomnożonej przez współczynnik
wg poniższej tabeli zgodny z rodzajem użytego sprzętu oraz cenę ofertową.
4. Współczynnik stosowany do stawki ofertowej w zależności od rodzaju sprzętu.
A) Ciągnik z pługiem dwustronnym - 0,8;
B) Cięgnik z pługiem jednostronnym - 0,7;
C) Samochód z pługiem - 1,0;
D) Ciągnik z pługiem i piaskarką - 1,0;
E) Ciągnik z piaskarką - 0,8;
F) Równiarka - 1,0;
G) Ładowarka, fadroma- 1,0;
H) Nośnik samochodowy z pługiem pod piaskarkę P-3 - 1,0;
Zamówienie będzie realizowane w częściach I-III. Szczegółowy podział na części w załączeniu.
Miejsce i termin składania ofert: Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferty należy składać w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godz. 10:00. Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego Urząd Gminy w miłkach, Ul. Mazurska 2, 11-513 Miłki.
Termin składania:2024-11-18
Miejsce i termin realizacji:Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 15.04.2025 r.
Miejsce i termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie trwania umowy.
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy - w dniu podpisania umowy.
Termin zakończenia umowy - 15.04.2025 r.
Wymagania:Oferta powinna zawierać.
1. Cenę podstawową za 1 motogodzinę (brutto) odśnieżania.
2. Cenę za lt piasku (brutto) do usuwania śliskości.
3. Numer obwodu, który oferent zobowiązuje się odśnieżać.
5. Kryteria oceny ofert.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
a) Kryterium cena za 1 motogodzinę odśnieżania 70%- 70 pkt. - oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia albo jej korekta;
b) Kryterium cena za 1 tonę piasku 30%- 30 pkt. - oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia albo jej korekta.
2. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.
a) Kryterium cena za 1 motogodzinę odśnieżania:
Cn
p =------------x 70 ( waga kryterium)
Co
gdzie :
P- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,cena"
Cn- wartość oferty o najniższej cenie Co - wartość oferty ocenianej
b) Kryterium cena za 1 tonę piasku do usuwania śliskości:
Cn
p =------------x 30 ( waga kryterium)
Co
gdzie :
P- ilość punktów przyznanych wykonawcy dla kryterium ,,cena"
Cn- wartość oferty o najniższej cenie Co - wartość oferty ocenianej
6. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cenę oferty należy podać w wartości brutto. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną za 1 motogodzinę i 1 tonę piasku. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszy zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r., póz. 1221 ze zm.). Cena za zimowe utrzymanie jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowane wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem umowy.
Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze wraz z załącznikami. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: ,,Zimowe utrzymanie dróg."
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym przypadku bez podawania przyczyny.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty.
1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywani a j eżeli:
a) Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
b) Wykonawca spełnia warunki formalne,
c) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium określone w pkt. 5 niniejszego zapytania ofertowego.
13. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Informacja ta zostanie również wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Kontakt:Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
Adam Szymański- tel. 874211060 wew. 59, pok. nr 112 w godz. od 7:00 do 15:00.
Numer dokumentu:RR.7225.3.2.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: