Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 27949613 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-09-24
Przedmiot ogłoszenia:Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Organizator:Miasto i Gmina Skępe
Adres: ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe
Województwo / powiat: kujawsko-pomorskie, pow. lipnowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 54 287 85 20 faks 54 287 72 04
E-mail:
Opis:Miasto i Gmina Skępe zaprasza do złożenia oferty na pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.:
1. ,,Przebudowa ulic: Leśnej, Modrzewiowej, Sosnowej w Skępem"
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.:
1. ,,Przebudowa ulic: Leśnej, Modrzewiowej, Sosnowej w Skępem"
2. Obowiązki Wykonawcy:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą,
b) wykonywanie regularnych stałych kontroli na budowie- nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz w miarę potrzeb z zastrzeżeniem lit. e,
c) sporządzanie miesięcznych raportów z przebiegu realizacji inwestycji i przekazywanie Zamawiającemu wraz z odpowiednią częścią dokumentacji fotograficznej, o której mowa w lit. m,
d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania,
f) uzyskiwanie od nadzoru autorskiego i projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad dla protokołów i faktur częściowych,
h) wydawanie poleceń kierownikowi budowy lub robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, wstrzymanie robót budowlanych w przypadku ich prowadzenia niezgodnie z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem,
i) przedstawianie niezwłocznie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać,
j) prowadzenie dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego,
k) weryfikowanie pod względem ilościowych i kosztowym kosztorysów ofertowych lub zamiennych w przypadku robót dodatkowych lub zamiennych oraz przygotowanie wniosków do Zamawiającego o rozszerzenie zadania o roboty dodatkowe,
l) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
m) weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i
oświadczeń właściwych dla eksploatacji obiektów, kompletowanie ich i przedkładanie na żądanie Zamawiającego, a po zakończeniu zadania protokolarne przekazanie użytkownikowi.
Miejsce i termin składania ofert: 10. Termin i miejsce złożenia ofert:
1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.09.2024 r., do godz. 14:00.
2. Ofert należy składać w formie elektronicznej poprzez zeskanowanie podpisanej oferty oraz załączników i przesłanie ich na adres sekretariat@skepe.pl bądź na sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Skępe.
Termin składania:2024-09-27
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zadania - 09.2024 r. do 30.11.2024 r.
11. Termin realizacji umowy:
Terminem rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy jest przystąpienie do wszczęcia postępowań na wykonawstwo robót budowlanych, bądź rozpoczęcie wykonawstwa robót budowlanych, jeżeli postępowanie na wykonawstwo robót budowlanych zostało zakończone przed zawarciem umowy. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień faktycznego zakończenia i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Wymagania:Zamówienie jest udzielane w trybie postępowania związanego z wydatkowaniem środków w wysokości do 130.000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.). Postępowanie jest prowadzone trybie rozeznania rynku określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz zapisów Regulaminu udzielania zamówień, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych przyjętego Zarządzeniem Nr 6/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skępe z dnia 28 stycznia 2021 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże dysponowanie:
a) posiadającym uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w powyższym zakresie,
7. Podwykonawstwo i poleganie na zasobach obcych:
1. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy pomocy Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom i podania firm (nazw) Podwykonawców.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi stanowiące przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia (np. umowę spółki cywilnej wraz z aneksami lub umowę konsorcjum).
9. Kryteria wyboru i oceny ofert:
Określa się kryteria ofert tożsame dla wszystkich części zamówienia:
Cena (C) - 100%.
Zasady oceny kryterium Cena (C):
W przypadku kryterium Cena (C) oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt, gdzie
Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena brutto oferty ,,i"
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, przy czym cena zaproponowana w ofertach dodatkowych nie może być wyższa od ceny zaproponowanej w ofercie pierwotnej.
Zamawiający przewiduje najpierw oceny ofert pod kątem ceny, a następnie zbadanie czy Wykonawca, który złożył najtańszą ofertę nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
16. Sposób obliczania ceny oferty:
1. Cena oferty będzie miała charakter ryczałtowy. Cenę oferty należy wskazać w Formularzu ofertowym.
2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający przyjmuje, że cenę ryczałtową podano prawidłowo, bez względu na sposób jej obliczenia.
4. Wszelkie wartości określone w Formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia - zgodnie z zasadami matematycznymi.
5. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia,
w tym również wszelkie koszty towarzyszące prawidłowemu wykonaniu przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
17. Informacja dotycząca składania ofert:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę .
2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli :
1) jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania Ofertowego,
2) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji,
3) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
6. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę.
7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
9. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Zaleca się, aby strony były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
11. Oferta musi zawierać :
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2) Oświadczenie dot. podstaw wykluczenia - załącznik nr 2,
12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane są w taki sposób, aby wynikało, że łącznie są spełniane przez wszystkich Wykonawców.
13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
14. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie w przypadkach uzasadnionych.
16. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zachować swoją ważność przez minimum 30 dni licząc od dnia upływu terminu nadsyłania ofert, pod rygorem odrzucenia złożonej oferty.
17. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencji) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
18. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru oferty zostaną przekazane do wiadomości na wniosek oferentów telefonicznie bądź mailowo w terminie niezwłocznym.
19. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie, jednak w terminie do 30 dni licząc od dnia upłynięcia terminu nadsyłania ofert.
20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
21. Informacje na temat zakresu wykluczenia
1) Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu
b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia/zachodzą przesłanki wykluczenia.
2) Oferty Wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego i wykażą brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny ofert.
3) Oferta Wykonawcy, która nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucona.
Uwagi:23. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Skępe, ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe, tel.: 54 2878520, faks: 54 2877204, e-mail: sekretariat@skepe.pl;
2) Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@skepe.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny administratora danych, wskazany w pkt. 1.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowychl);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
24. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami
(vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Po zawarciu umowy Wykonawca w celu jej wykonania zobowiązuje się do zawarcia z Zamawiającym umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do wykonania umowy wynikającym z obowiązujących przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
1) skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
2) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Kontakt:18. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Adam Godlewski, tel. 54 287 85 27, e-mail: a.godlewski@skepe.pl
Z Zamawiającym można kontaktować się telefonicznie, pisemnie oraz drogą elektroniczną na powyższy e-mail wskazany w punkcie 1. W przypadku korespondencji drogą elektroniczną druga strona niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości.
Kod CPV:71247000-1
Numer dokumentu:UMiG-ZP.271.15.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: