Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-09-19
Przedmiot ogłoszenia:PROCEDURA WYBORU DOSTAWCY POCZĘSTUNKU
Organizator:LUBELSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA
Adres: ul. Puchacza 6, 20-323 Lublin
Województwo / powiat: lubelskie, pow. Lublin
Państwo: Polska
Telefon / fax:81 5320827 wew. 25 lub wew. 12
E-mail:
Opis:PROCEDURA WYBORU DOSTAWCY POCZĘSTUNKU DLA PODOPIECZNYCH ŚWIETLICY W ŚNIADÓWCE ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI
Do 2017-09-26 | LUBELSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw poczęstunku dla podopiecznych świetlicy PCK w Śniadówce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie codziennego poczęstunku podopiecznym świetlicy prowadzonej przez Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Przedmiot zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem procedury zasady konkurencyjności określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw poczęstunku dla podopiecznych świetlicy PCK w Śniadówce, zwanej dalej świetlicą.
3. Adres dostawy poczęstunku: Śniadówka 48a, 24-105 Baranów
4. Poczęstunek dostarczany będzie jeden raz dziennie, w dni, w których funkcjonuje świetlica, tj. wtorek-sobota, z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
5. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia poczęstunku w ilości wystarczającej dla danej liczby podopiecznych, przy czym maksymalna liczba podopiecznych świetlicy określona jest na 30.
6. Przykładowy poczęstunek w poszczególne dni obejmować może np. drożdżówkę (1 szt./os.) lub jogurt (1 szt./os.) lub owoc (1-2 szt./os.). Dodatkiem do poczęstunku może być np. woda mineralna, sok owocowy, mleko. Podane przykłady nie wyczerpują wszystkich możliwych wariantów. Dostarczane artykuły spożywcze stanowiące poczęstunek będą obowiązkowo uzgadniane z kierownikiem świetlicy.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczany poczęstunek powinien być należytej jakości, świeży i być przydatny do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami.
8. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje okres: wrzesień 2017 r. - lipiec 2020r. (z możliwością jego przesunięcia, w szczególności w przypadku wystąpienia zmian w harmonogramie realizacji projektu), w oparciu o umowę o świadczenie usług, zawartą z Dostawcą.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 26-09-2017
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w terminie do 26 września 2017 r. (decyduje data wpływu oferty, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane) w jeden z następujących sposobów:
a) pisemnie do siedziby Zamawiającego: ul. Puchacza 6, 20-323 Lublin (biuro czynne jest w dni robocze od 8:00 do 16:00). W przypadku oferty pisemnej, formularz ofertowy wraz z załącznikami należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco:
,,Oferta dotycząca wyboru Dostawcy poczęstunku do świetlicy PCK w Śniadówce w ramach realizacji projektu Okno na świat - nowe otwarcie. Nie otwierać przed dniem oceny".
Na kopercie oprócz ww. opisu należy umieścić nazwę i adres podmiotu składającego ofertę.
b) elektronicznie na adres oknonaswiat.lublin@pck.org.pl, przy czym w przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej Zamawiający akceptuje wyłącznie pliki z rozszerzeniem .pdf, .jpg
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
oknonaswiat.lublin@pck.org.pl
Termin składania:2017-09-26
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Śniadówka
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje okres: wrzesień 2017 r. - lipiec 2020r. (z możliwością jego przesunięcia, w szczególności w przypadku wystąpienia zmian w harmonogramie realizacji projektu), w oparciu o umowę o świadczenie usług, zawartą z Dostawcą. Poczęstunek dostarczany będzie jeden raz dziennie, w dni, w których funkcjonuje świetlica, tj. wtorek-sobota, z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawcą (Dostawcą) może być wyłącznie podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie sprzedaży produktów spożywczych.
Wiedza i doświadczenie
nie dotyczy
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie dotyczy
Dodatkowe warunki
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Dostawcą, w zakresie:
a) terminu realizacji umowy;
b) harmonogramu realizacji umowy;
c) zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Dostawca i może ulegać opóźnieniom).
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Złożenie oferty polega na dostarczeniu uzupełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z wymaganym załącznikiem, tj. ksero lub aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, potwierdzającym prowadzenie przez Oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
2. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert dotyczących wyboru Dostawcy poczęstunku na podstawie następujących kryterium:
Cena = 100%
3. Punkty przyznawane za kryterium CENA będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : Cb) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych danej ofercie
Cmin - najniższa cena spośród ważnych ofert dotyczących wyboru Dostawcy poczęstunku
Cb - cena obliczona badanej oferty
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia w kryterium CENA wynosi 100.
5. Ważna oferta dotycząca wyboru Dostawcy poczęstunku, która uzyska najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Wykluczenia
1. Zamawiający wyklucza udział osób, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wyklucza udział Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.: Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Ewelina Bury, Iwona Budka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
81 5320827 wew. 25 lub wew. 12
Kod CPV:15800000-6
Numer dokumentu:1056549, 31/ZK/ONS
Źródło: Internet i własne
Załączniki: