Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2021-01-18
Przedmiot ogłoszenia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu ,,Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca"
Organizator:Powiat Łukowski
Adres: Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków
Województwo / powiat: lubelskie, pow. łukowski
Państwo: Polska
NIP:PL8251998135
Telefon / fax:257982203, 257982203
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/25312
Opis:Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca

Część 1
Inspektor nadzoru - Muzeum Henryka Sienkiewicza i park

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu ,,Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne - projekty lokalne.
CZĘŚĆ 1 - Sprawowanie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową oficyny południowej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej wraz z przebudową parku znajdującego się przy muzeum
2. W ramach inwestycji planuje się m.in.:
W części nr 1:
Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w związku z przebudową oficyny południowej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej oraz przebudową parku, znajdującego się przy muzeum, w ramach projektu pn. ,,Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne - projekty lokalne.
Realizacja tej części zamówienia obejmuje w szczególności:
? Wymianę posadzek w całym budynku wraz z wprowadzeniem nowych warstw posadzki na gruncie zwieńczonej parkietem dębowym;
? Uzupełnienie, naprawę tynków i przemalowanie wszystkich ścian i sufitów;
? Likwidację schodów drewnianych oraz roboty ciesielsko - stolarskie związane z renowacją drzwi;
? Remont konstrukcji drewnianej poddasza;
? Izolację przeciwwodną istniejących ścian fundamentowych
? Wykonanie nowej opaski z kamienia z kostką granitową wokół budynku, zamocowaną na ławie betonowej;
? Montaż nowych rur spustowych oraz rynien z tytanu cynku;
? Remont schodów zewnętrznych, poprzez skucie istniejących płyt lastrykowych, uzupełnienie konstrukcji schodów oraz montaż kamiennych, naturalnych, płyt granitowych, płomieniowanych antypoślizgowych;
? Wykonanie nowego ogrodzenia, w tym słupków przybramowych ceglanych, bramy i furtki;
? Wykonanie alejek parkowych wraz z ich obramowaniem;
? Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dostawa i montaż latarni parkowych oraz monitoringu zewnętrznego;
? Roboty w zakresie instalacji sanitarnych oraz c.o., w tym dostawę i montaż pompy ciepła.
Szczegółowy opis prac planowanych przez Zamawiającego zawierają: Projekt Budowlany T. 1 i 2, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, opublikowane na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Łukowie https://splukow.bip.e-zeto.eu/ w Zakładce Zamówienia Publiczne.

Część 2
Inspektor nadzoru - Kopiec Henryka Sienkiewicza

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu ,,Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne - projekty lokalne.
CZĘŚĆ 2 - Sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową kopca Henryka Sienkiewicza zlokalizowanego w Okrzei
2. W ramach inwestycji planuje się m.in.:
W części nr 2:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kopca Henryka Sienkiewicza, zlokalizowanego w Okrzei na działce nr ewid. 1013/8, w ramach projektu pn. ,,Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne - projekty lokalne.
W ramach realizacji tej części zamówienia planuje się w szczególności:
? wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
? wykonanie alejek dla pieszych o podbudowie tłuczniowej i nawierzchni z betonowej kostki wraz z obramowaniem,
? wykonanie umocnienia skarp kratką trawnikową,
? wykonanie alejki dojazdowej i alejek dla aut o podbudowie tłuczniowej i nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
? wykonanie humusowania z obsianiem trawą,
? demontaż starego ogrodzenia oraz wykonanie nowego ogrodzenia,
? dostawę i montażu ławek parkowych, koszy na śmieci, lunety,
? odnowienie pomnika i obelisku.
Szczegółowy opis prac planowanych przez Zamawiającego zawierają: Projekt Budowlany T. 1 i 2, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, opublikowane na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Łukowie https://splukow.bip.e-zeto.eu/ w Zakładce Zamówienia Publiczne.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2021-01-26
Termin składania:2021-01-26
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2021-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
łukowski
Gmina
Krzywda
Miejscowość
Wola Okrzejska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-02-01
Koniec realizacji
2022-03-01
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja tej części zamówienia obejmuje w szczególności:
? Wymianę posadzek w całym budynku wraz z wprowadzeniem nowych warstw posadzki na gruncie zwieńczonej parkietem dębowym;
? Uzupełnienie, naprawę tynków i przemalowanie wszystkich ścian i sufitów;
? Likwidację schodów drewnianych oraz roboty ciesielsko - stolarskie związane z renowacją drzwi;
? Remont konstrukcji drewnianej poddasza;
? Izolację przeciwwodną istniejących ścian fundamentowych
? Wykonanie nowej opaski z kamienia z kostką granitową wokół budynku, zamocowaną na ławie betonowej;
? Montaż nowych rur spustowych oraz rynien z tytanu cynku;
? Remont schodów zewnętrznych, poprzez skucie istniejących płyt lastrykowych, uzupełnienie konstrukcji schodów oraz montaż kamiennych, naturalnych, płyt granitowych, płomieniowanych antypoślizgowych;
? Wykonanie nowego ogrodzenia, w tym słupków przybramowych ceglanych, bramy i furtki;
? Wykonanie alejek parkowych wraz z ich obramowaniem;
? Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dostawa i montaż latarni parkowych oraz monitoringu zewnętrznego;
? Roboty w zakresie instalacji sanitarnych oraz c.o., w tym dostawę i montaż pompy ciepła.
Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie w częściach po zakończeniu każdego kwartału roku kalendarzowego.
W przypadku osoby fizycznej niezatrudniającej pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami wynagrodzenie będzie płacone w każdym miesiącu.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
łukowski
Gmina
Krzywda
Miejscowość
Okrzeja
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-03-01
Koniec realizacji
2022-03-01
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja tej części zamówienia obejmuje w szczególności:
? wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych,
? wykonanie alejek dla pieszych o podbudowie tłuczniowej i nawierzchni z betonowej kostki wraz z obramowaniem,
? wykonanie umocnienia skarp kratką trawnikową,
? wykonanie alejki dojazdowej i alejek dla aut o podbudowie tłuczniowej i nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
? wykonanie humusowania z obsianiem trawą,
? demontaż starego ogrodzenia oraz wykonanie nowego ogrodzenia,
? dostawę i montażu ławek parkowych, koszy na śmieci, lunety,
? odnowienie pomnika i obelisku.
Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie w częściach po zakończeniu każdego kwartału roku kalendarzowego.
W przypadku osoby fizycznej niezatrudniającej pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami wynagrodzenie będzie płacone w każdym miesiącu.
Wymagania:Powstaje w kontekście projektu
RPLU.07.01.00-06-0014/19 - Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - I etap podniesienia atrakcyjności Muzeum, zabytkowego parku i kopca
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm. ) i ustawy - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm. ), oraz inne właściwe dla przedmiotu umowy wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw.
2. W zakresie ochrony danych osobowych nieunormowanych umową mają zastosowanie przepisy:
1) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 2016.119.1),
2) ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019r., poz. 1781.),
3) ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości ( Dz. U. z 2019r., poz. 125 z późn. zm.).
3. W przypadku naruszenia przepisów ustaw i rozporządzenia o których mowa w ust. 2 z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca za ten fakt ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i administracyjną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Po wykonaniu umowy lub w przypadku jej wygaśnięcia lub rozwiązania/odstąpienia Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pozyskanych od niego danych osobowych i dokumentów związanych z tymi danymi oraz trwałego usunięcia tych danych oraz ich kopii, z własnych urządzeń , zbiorów i dokumentów w celu wyeliminowania możliwości dalszego przetwarzania danych powierzonych Wykonawcy przez Zamawiającego , niezwłocznie od daty kiedy umowa przestanie strony wiązać, nie później jednak jak w terminie 3 dni.
5. Ewentualne spory powstałe na tle wykonania obowiązków wynikających z treści umowy rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Do umowy Zamawiający załączy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię zawartej umowy z Wykonawcą robót Zadania podstawowego po jej zawarciu z anonimizacją danych wrażliwych.
7. W związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) do umowy stosuje się jej art. 15r. ust 1-9 w okresie jego obowiązywania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże się dysponowaniem do realizacji niniejszego zamówienia osobami legitymującymi się stosownymi uprawnieniami w odpowiedniej specjalności:
w części 1:
- osobą zdolną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej tj. osobą posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającą minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);
- osobą zdolną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej tj. osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- osobą zdolną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej tj. osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- osobą zdolną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży drogowej tj. osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie i/lub przebudowie dróg, ciągów komunikacyjnych pieszych lub pieszojezdnych lub alejek;
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
w części 1:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony na podstawie przedłożonego wykazu usług nadzoru inwestorskiego, wykonanych (przez osoby bezpośrednio skierowane do realizacji zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy została wykonana należycie, jeżeli wykonali co najmniej:
a) jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej polegającej na remoncie i/lub przebudowie/rozbudowie budynku objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków, o wartości nadzorowanych robót minimum 200 000,00 zł brutto
b) jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/ lub przebudowie i/ lub remoncie ciągu komunikacyjnego pieszego lub pieszojezdnego lub alejki, w technologii budowy dróg z kruszywa łamanego, o wartości nadzorowanych robót minimum 100 000,00 zł brutto.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 - Wykaz wykonanych usług
Załącznik Nr 2a - Wykaz osób
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące braku powiązań z Zamawiającym osobowych lub kapitałowych.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2021-01-18
Data ostatniej zmiany
2021-01-18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Opis
- Cena brutto - waga 100% (max. 100 pkt);
Ocena ofert w zakresie kryterium ceny dokonywana będzie według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = -------------------------------------x 100 pkt (maksymalna ilość punktów).
cena oferty badanej

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
- Cena brutto - waga 100% (max. 100 pkt);
Ocena ofert w zakresie kryterium ceny dokonywana będzie według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = -------------------------------------x 100 pkt (maksymalna ilość punktów).
cena oferty badanej
Kontakt:Osoby do kontaktu
Łukasz Lotek
tel.: 257982203
e-mail: llotek@starostwolukow.pl
Adam Ponikowski
tel.: 257982203
e-mail: aponikowski@starostwolukow.pl
Kod CPV:71247000-1, 71520000-9, 71247000-1
Numer dokumentu:2020-13784-25312
Źródło: Internet i własne
Załączniki: