Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
ZAPYTANIE OFERTOWE Gmina Lubiewo ZAPRASZA do złożenia oferty Nazwa zamówienia: ,,Publiczny dostęp do Internetu WIFI4EU". Projekt finansowany jest przez Komisję Europejską w ramach instrumentu "ŁĄCZYMYEUROPĘ" (CEF)-WiFi4EU. 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie i wykonanie publicznej sieci bezprzewodowego dostępu celem uruchomienia punktów powszechnego dostępu do Internetu typu ,,hotspot WiFi" o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia składa się z 15 (słownie: piętnastu) zewnętrznych i 8 (słownie: ośmiu) wewnętrznych punktów dostępowych typu hotspot ulokowanych na/w miejscach publicznych wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z listą stanowiącą Załącznik nr 3 do niniejszej zapytania ofertowego. Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje, przeprowadzi testy oraz uruchomi wszystkie punktu dostępu oraz zapewni gwarancję przez okres nie mniej niż 3 lata. 1.2. Zadanie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. Nr 2 do zapytania ofertowego przy uwzględnieniu warunków określonych umową o udzielenie dotacji nr INEA/CEF/WiFi4EU/2-2019/030449-041239 z Agencją Wykonawczą ds. Innowacyjności i Sieci, stanowiącą zał. Nr 5 do zapytania ofertowego. Umowa o udzielenie dotacji została podpisana w dniu 23.07.2019 r. 1.3.Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 1.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable, licencje, zasilacze niezbędne do ich użytkowania. 1.5. Zamówienie nie obejmuje kosztów aktywnych elementów sieci łączy dosyłowych i zapewnienie zasilania w energię elektryczną będą dostępne w miejscu podłączenia sieci z publicznymi punktami dostępu do Internetu (,,hotspoty") i zostaną zapewnione przez Zamawiającego. 1.6. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, z oficjalnego kanału dystrybucji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. 1.7. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję wystawioną na rzecz Zamawiającego. 1.8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 1.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 1.10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1.10.1. są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub 1.10.2. nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub 1.10.3. dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 1.11. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 1.12. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.13. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego.
Miejsce i termin składania ofert:
4. TERMIN SKŁADANIA ofert: 4.1. Oferty należy składać do dnia 15.09.2020 do godz. 10;00
Termin składania:
2020-09-15
Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji umowy: Do 60 dni od dnia podpisania umowy.
Wymagania:
3. Kryteria oceny ofert: 3.1. Złożone oferty będą rozpatrywane przy zastosowaniu kryterium: Cena oferty - waga 100% 3.2. Zasady dokonywania oceny: a. stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, b. oferta, która otrzyma maksymalną łączną liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów, c. liczba punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku. 3.3. Liczba punktów w kryterium cena będzie wyliczona wg poniższego wzoru: Cena oferowana najniższa A = ---------------------------------- x 100 pkt x 100% Cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w kryterium cena to 100 pkt. 3.4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, jeżeli wymaga tego interes publiczny. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w już złożonych ofertach. 4.2. Oferta na zadanie pod nazwą: ,,Publiczny dostęp do Internetu WIFI4EU". Projekt finansowany jest przez Komisję Europejską w ramach instrumentu "ŁĄCZYMYEUROPĘ" (CEF)-WiFi4EU. Nie otwierać przed dniem 15.09.2020 r. godz. 10:00". Na kopercie oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 4.3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta, tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem ,,ZMIANA". Koperty oznaczone napisem ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian i zostaną dołączone do oferty. 4.4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek z napisem na kopercie ,,WYCOFANIE". Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4.5. Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r. póz. 1010 z późn. zm.) powinny być one oznaczone klauzulą ,,NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA". Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub oddzielnie), 4.6. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie Wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, 4.7. Stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów, 4.8. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących: a) nazwy (firmy) oraz adresu Wykonawcy, b) ceny oferty, c) terminu wykonania zamówienia, 4.9. zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których Wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego. 4.10. Forma złożenia dokumentów - wersja papierowa oferty. 4.11. Oferta jest składana w postępowaniu w oryginale. 4.12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6. Informację na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych 6.1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. 6.2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. e) Stosowne oświadczenie wykonawca składa w formularzu oferty. 7. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy: 7.1. Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT w przypadku zmiany przepisów (tylko w przypadku zmniejszenia), b) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: o gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, o z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, o możliwość zmiany towaru na towar o lepszych parametrach w ramach utrzymanej ceny w przypadku, gdy towar objęty zamówieniem został wycofany z produkcji i zastąpiony innym o parametrach nie niższych niż wymagany przez Zamawiającego. 7.2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności. 8. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 10. Przesłanki odrzucenia oferty: Odrzuceniu podlegają oferty, których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego oraz gdy zaoferowane urządzenia nie spełniają parametrów technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 12. Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. póz. 1843 ze zm.).
15. Warunki zapłaty: 15.1. Wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 15.2. Aby przedsiębiorstwo instalujące Wi-Fi mogło zrealizować bon WiFi4EU otrzymany od Komisji Europejskiej, musi: o zarejestrować się w portalu WiFi4EU; o zostać wyznaczona na portalu przez gminę na jej dostawcę; o przedstawić w portalu WiFi4EU dane rachunku bankowego, potwierdzone przez Komisję; o przedłożyć sprawozdanie z instalacji (zgodnie z art. 4 umowy o udzielenie dotacji), które następnie musi zostać zatwierdzone przez gminę i Komisję na portalu WiFi4EU. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 16.1. Poprawy omyłek rachunkowych, 16.2. Żądania wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert, 16.3. Unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyny. 17. Do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy. 2) Karty, dokumentację techniczną ze szczegółową specyfikacją sprzętu na potwierdzenie spełnienia wymogów technicznych.