Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
remont dachu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9 w Rzeszowie. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu w Zespole Szkolno -Przedszkolnym nr 9 w Rzeszowie związanego z usunięciem usterki na dachu budynku, gdzie występują zacieki spowodowane nieszczelnością pokrycia dachowego. Remont polegał będzie na częściowym demontażu starego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, oczyszczeniu oraz przygotowaniu powierzchni pod ułożenie nowej nawierzchni z papy termozgrzewalnej, gruntowaniu, dostawie i montażu na gorąco nowej papy, miejscowym uszczelnieniu pokrycia masa bitumiczną. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych została określona w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Miejsce i termin składania ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 9 w Rzeszowie, Ul. Piotra Skargi 3, 35-202 Rzeszów. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie ZSP 9 do dnia 10 listopada 2022 roku do godz. 15;00.
Termin składania:
2022-11-10
Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 30.11.2022 roku.
Wymagania:
Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję lokalną na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac, a także zdobycie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 2. Warunki realizacji zamówienia: Wykonawca winien dostarczyć: o oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nieznajdowaniu się w stanie upadłości i likwidacji o odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP 3. Okres gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji jakości na okres co najmniej 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: o Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. o Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę (załącznik nr 3) zgodnie z wymaganiami ogłoszenia. o Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. o Oferta powinna być złożona w formie pisemnej oraz powinna zawierać nazwę, adres lub siedzibę Wykonawcy, wartość zamówienia, podpis osoby upoważnionej do reprezentowania firmy. Wzór oferty stanowi załącznik nr 3. o Wraz z ofertą należy złożyć podpisaną klauzulę RODO oraz oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załączniki do zapytania. 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Kryterium oceny ofert jest: o Cena 80% o Gwarancja 20% Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - zabezpieczenie prac pod względem BHP i PPOŻ i oznakowanie miejsc prowadzonych prac oraz dbałość o ich stan techniczny przez cały czas trwania realizacji zamówienia - doprowadzenie budynku oraz terenu przyległego do stanu czystości - każdorazowo po zakończeniu prac - tak, aby praca w ZSP 9 w dniu następnym odbywała się bez zakłóceń - zagospodarowanie terenu prowadzonych prac na własny koszt - użyte do wykonania materiały winny być w I gatunku jakościowym, zgodne z wymaganiami polskich norm, atestów i posiadać świadectwa bezpieczeństwa i higieny, gwarancje, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie - w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu osób - przedmiot zamówienia może być wykonywany w godzinach pracy ZSP 9, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 17.00 - prace powodujące natężenie hałasu powinny być realizowane po godzinie 9.00 - ewakuacja zbędnych materiałów, odpadów, śmieci, gruzu, opakowań i innych pozostałości odbywać się będzie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy - Wykonawca rozpocznie pracę po podpisaniu protokołu przekazania terenu budowy - prace wykonane będą z materiałów własnych Wykonawcy i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i standard wykonania prac i zgodność z ofertą model i kolorystykę materiałów wykończeniowych należy uzgodnić z Zamawiającym w toku realizacji zadania. 2. Kontrola jakości prac: - Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę prac pod względem technologii, kolejności ich wykonywania oraz jakości wykorzystanych materiałów - w toku odbioru końcowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające jakość użytych materiałów, a w szczególności atesty, deklaracje lub certyfikaty zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 3. Odbiór prac: - prace będą podlegać odbiorowi końcowemu (protokół odbioru). 4. Rozliczenie prac: - rozliczenie za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury VAT złożonej w siedzibie Zamawiającego, której integralną częścią będzie podpisany protokół odbioru końcowego - prawidłowo wystawiona faktura VAT będzie płatna przelewem w ciągu 14 dni licząc od daty jej złożenia.