Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 19297218 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2020-05-25
Przedmiot ogłoszenia:Remont instalacji elektrycznych
Organizator:Centrum Usług Wspólnych
Adres: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice
Województwo / powiat: śląskie, pow. Katowice
Państwo: Polska
Telefon / fax:(32)6061 301, fax (32)6061 302, 32 254 57 42
E-mail:
Opis:,,Remont instalacji elektrycznych w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka przy ul. Chrobrego 39 w Katowicach"
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, zasilanie wentylatorów oraz malowanie pomieszczeń.
Zestawienie planowanych do wykonania robót zawiera: opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót (w załączeniu).
Uwaga! Przedmiar robót Zamawiający przekazuje wyłącznie w celach pomocniczych dla skalkulowania ceny oferty.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
2.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i nie spełniają żadnej z przesłanek zapisanych w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w przedmiocie zamówienia. Pełnomocnik Zamawiającego nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
Miejsce i termin składania ofert: 15. Ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej numerem sprawy, nazwą i adresem Wykonawcy, należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, w kancelarii pok. nr 10, do dnia 02.06.2020 r. do godziny
Otwarcie ofert:Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego w dniu 02.06.2020 r., o godz. 10.30, w pokoju 111.
Termin składania:2020-06-02
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia: 01.07.2020 r. - 21.07.2020 r.
Wymagania:Formularz oferty i załączniki - do otrzymania w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 7, pok. 111 lub na stronie internetowej: www.cuw.katowice.pl

5. Składając ofertę należy wypełnić jej formularz (załącznik nr 1), dołączając:
5.1. oświadczenie (załącznik nr 2) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
6. Wykonawca rozszerzy uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi o gwarancję na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
7. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty.
8. Wykonawca zobowiązany będzie:
a. zapewnić, aby każda z osób działająca w jego imieniu dla wykonania umowy, w tym podwykonawcy, posiadała identyfikator osobisty, z nazwą wykonawcy;
b. dostarczyć Zamawiającemu - przed przystąpieniem do wykonywania umowy - listy wszystkich osób, które działać będą w imieniu wykonawcy na terenie jednostki oświatowej, jako osób uprawnionych;
c. do odnotowywania obecności na terenie jednostki oświatowej osób działających w imieniu wykonawcy - wpisem na imiennej liście;
d. Zamawiający zastrzega, że niezastosowanie się do wyżej określonych reguł porządkowych może skutkować tym, że Wykonawca, jego lub podwykonawcy pracownicy, doznają ograniczeń wstępu na teren jednostki oświatowej, jako osoby nieuprawnione, lub wstęp ten w ogóle nie będzie możliwy.
9. Dokumenty obce, nie wystawiane przez wykonawcę, powinny być złożone w formie kopii kserograficznej, podpisanej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
10. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą, czytelną techniką.
11. Oferty będą oceniane za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
- Cena oferty - 100 %
Ocena porównawcza. Liczbę punktów P wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:
Cn (najniższa cena)
PI =---- ----------.....--------.......x 100
Cob (cena oferty badanej) Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
12. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie suma punktów uzyskanych w powyższym kryterium oraz ocena wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 5. Ocena ich spełnienia dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero-jedynkowym, tj. ,,spełnia-nie spełnia"); niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków (brak wymaganych dokumentów lub ich niezgodność z opisanymi wymaganiami Pełnomocnika Zamawiającego), spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
13. Pełnomocnik Zamawiającego zastrzega, że w przypadku braków formalnych badanej oferty najkorzystniejszej, niejasności lub wątpliwości co do jej treści może wezwać wykonawcę do jej uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że oferta z innych przesłanek podlegałaby odrzuceniu.
14. Pełnomocnik Zamawiającego zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród oferty najkorzystniejszej, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako jedna z najkorzystniejszych, uchyli się od zawarcia umowy dotyczącej realizacji niniejszego zamówienia.
16. O wyborze oferty Pełnomocnik Zamawiającego powiadomi niezwłocznie uczestników postępowania za pomocą faksu, e-maila lub telefonicznie. Informacja o wynikach przetargu dostępna również będzie na stronie internetowej Pełnomocnika Zamawiającego.
17. W uzasadnionych przypadkach Pełnomocnik Zamawiającego może zmienić treść ,,Ogłoszenia o przetargu" w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Pełnomocnika Zamawiającego.
18. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Pełnomocnika Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa.
19. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu do składania ofert.
Uwagi:20. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
20.1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
20.1.1. Administratorem danych osobowych jest Miejskie Przedszkole nr 90 im. Wróbelka Elemelka z siedzibą w Katowicach przy ul. Chrobrego 39, 40 - 881 Katowice, e-mail: mp90katowice@op.pl, tel. 32 254 57 42.
20.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym możliwy jest kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
a. pod numer telefonu 32 606 13 23 lub 32 606 13 28 w godzinach 800- 1500;
b. pisemnie na adres siedziby Administratora.
20.1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze referencyjnym ZP/273/2020, pn.: ,,Remont instalacji elektrycznych w Miejskim Przedszkolu nr 90 im. Wróbelka Elemelka przy ul. Chrobrego 39 w Katowicach".
20.1.4. Odbiorcą danych osobowych będzie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, ul. Wita Stwosza 7, które w imieniu administratora prowadzi postępowanie i obsługę finansowo-księgowa oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
20.1.5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia chyba, że przepisy prawa lub uzasadniony interes administratora przewidują dłuższe terminy przechowywania danych.
20.2. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
20.3. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO zgodnie z art. 77 na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
20.4. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, a ich niepodanie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Kontakt:Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40 - 040 Katowice.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawie zamówienia są: Jan Kloska, tel. 32 494 06 46 i Tadeusz Strzoda, tel. 32 494 06 46 w dni robocze od 730 do 1530.
Numer dokumentu:ZP/273/2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: