Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
REMONT NAWIERZCHNI ULICY TYRMANDA - ETAP II w 2024 roku Celem postępowania przetargowego jest wybór wykonawcy na wykonanie w 2024 roku remontu nawierzchni ulicy Tyrmanda / etap 2 / położonej w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zarzew" (zwanej dalej ,,Zamawiającym"). 1.2 Zakres przedsięwzięcia obejmuje realizację prac wyszczególnionych w pkt.1.1 w n/w lokalizacji : Remont nawierzchni ulicy osiedlowej - Etap II Lp. Lokalizacja Osiedle Termin realizacji 1. Ul. Tyrmanda - 270 mb ,,Zarzew" 29.11.2024 Termin gwarancji od 60 miesięcy.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zarzew" Łódź, Ul. Gustawa Morcinka nr 1, sekretariat - pok. nr 17. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 12.09.2024 r. o godz. 9:45. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt.9.2 zostaną zwrócone Wykonawcy nieotwarte. Koperty (opakowania), w których składane są oferty winny spełniać wymogi podane w pkt. 3.7 i 3.8 SIWZ. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z wymaganym opisem poniesie Wykonawca.
Otwarcie ofert:
Zamawiający dokona publicznego otwarcia ofert w dniu 12.09.2024r.
o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego Łódź, Ul. G. Morcinka 1.
Termin składania:
2024-09-12
Wadium:
w wymaganiach
Wymagania:
Warunki, jakie musza spełniać Wykonawcy. 2.1. O zamówienie ubiegać się mogą wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ przedłożą Zamawiającemu opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia (w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada takie ubezpieczenie). Polisa powinna obejmować zakresem ubezpieczenia rodzaj wykonywanych prac przez cały przewidywany okres realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.. Jeżeli rzeczywisty czas trwania umowy ulegnie przedłużeniu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trwałość i ciągłość ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy i przedstawić Zamawiającemu, bez odrębnego wezwania polisę ubezpieczenia, najpóźniej na 5 dni przed upływem terminu obowiązywania dotychczasowej polisy. Naruszenie w/w obowiązku uprawnia Zamawiającego do zawarcia polisy ubezpieczenia, której koszt pomniejszał będzie wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia polis ubezpieczeniowych, Zamawiający może wykupić ubezpieczenie na koszt Wykonawcy, potrącając jego koszt z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunki wykluczenia podane są w poz.2.2. 2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1/ Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, 2/ Wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono, 3/ Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 4/ Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w poz.2.1 pkt.1-4, 5/Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 6/ Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, 7/ Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8/ Wykonawców, którzy nie podali firmowego konta bankowego, zgłoszonego do Urzędu Skarbowego. Konto bankowe musi widnieć w tzw. białej liście podatników VAT. 3. Opis sposobu przygotowania ofert. 3.1 Oferta winna być sporządzona w oparciu o niniejszą Specyfikację istotnych warunków zamówienia, tylko i wyłącznie na załączonym formularzu oferty. 3.2 Do oferty winny być dołączone wszelkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu IV formularza ofertowego. 3.3 Ofertę należy, sporządzić w języku polskim. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 3.4 Żądane dokumenty i oświadczenia powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczonej przez Wykonawcę. 3.5 Wszystkie zapisane strony oferty (tj. formularz ofertowy, żądane dokumenty i oświadczenia itd.): powinny być ponumerowane (numeracja ciągła) i podpisane przez Wykonawcę. 3.6 Wszystkie miejsca, w których wykonawca dokonał zmian lub uzupełnień, muszą być przez niego parafowane. Poprawki cyfr lub liczb należy napisać słownie. 3.7 Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach lub opakowaniach zaadresowanych do Zamawiającego. Koperta ( opakowanie) winna posiadać oznaczenia: ,,Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie w 2024r. prac nawierzchniowych na ul. Tyrmanda " Dane identyfikujące Wykonawcę winny się znajdować w wewnątrz koperty. 3.8 Wykonawca winien umieścić ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami w prawidłowym (zamkniętym opakowaniu) i w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert przez komisję. 3.9 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania. 3.10 Określony w ogłoszeniu termin składania ofert może być wydłużony przez Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu o tym zamiarze wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w powyższym postępowaniu. 3.11 Przedłużenie terminu składania ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem. 3.12 Wykonawca ma prawo przed upływem składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z napisem na kopercie ,,Wycofanie oferty" lub dokonać zmian w ofercie. 4. Odrzucenie ofert. 4.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: ? nie spełnia wymagań niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności, gdy, : ? Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń i dokumentów, ? Wykonawca nie wniósł wadium w wysokości i formie określonej w pkt. 8. 1, ? oferta nie jest kompletna, 4.2 Oferty odrzucone nie będą poddane ocenie. 4.3 Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu. 4.4 W przypadku odrzucenia wszystkich ofert, postępowanie unieważnia się, zawiadamiając niezwłocznie wszystkich Wykonawców bez podania przyczyn unieważnienia przetargu. 5. Wybór oferty. 5.1 Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja przetargowa w oparciu o następujące kryteria: 1/ cena - 60% 2/ okres gwarancji - 5% 3/wiarygodność ekonomiczna i techniczna - 35%. stosując skalę punktową od 1 do 5 punktów za każde kryterium. 5.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do podziału zadań będących składowymi zakresu rzeczowego na kilku Wykonawców. 6. Materiały ofertowe i wymagany zakres oferty. 6.1 Wykonawcy do przygotowania oferty otrzymują Specyfikację istotnych warunków zamówienia. 6.2 Oferta winna obejmować realizację robót wymienionych w pkt. 1.1, 1.2. 6.3 Zamawiający upoważnia do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami: Inspektora ds. budowlanych - Pawła Frycie (42) 251-75-58. 7. Cena w ofercie. Wykonawcy otrzymują zakres szczegółowy i przedmiary stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, które są podstawą do wyliczenia ceny oferty. Wadium. 8.1 Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 7.800,00 złotych (słownie zł. : siedem tysięcy osiemset zł.). 8.2 Wadium będzie wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP III Oddział w Łodzi nr 55 1020 3378 0000 1302 0010 8498. Uwaga: wadium musi być na koncie Zamawiającego w terminie do dnia 11.09.2024r. 8.3 Na dokumencie wniesienia wadium należy zaznaczyć "Wadium - roboty nawierzchniowe". 8.4 Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. Za skuteczne wniesienie wadium Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. 8.5 Zamawiający zwróci wadium bez odsetel. ? Wykonawcy, z którego oferty nie skorzystano lub który wycofał ofertę przed upływem terminu jej składania, niezwłocznie po powzięciu takiej decyzji. ? Wykonawcy, który wygrał przetarg niezwłocznie po podpisaniu przez niego umowy. 8.6. Wykonawca, który wycofał ofertę po upływie terminu na jej składanie lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i terminie podanym w pkt. 11.2 traci wadium na rzecz Zamawiającego.
Uwagi:
Przetarg przeprowadza się w jednym dniu w jednym etapie : 1/ Komisja otwiera oferty w obecności Wykonawców, podaje nazwy firm oraz ich adresy i wartości ofert brutto. Następnie wszystkim biorącym w przetargu Wykonawcom rozdawane są do wypełnienia formularze ofertowe ostateczne. Po ich wypełnieniu i przekazaniu Komisji przetargowej ta rozpoczyna merytoryczną ocenę ofert oraz ustala, które oferty podlegają odrzuceniu. W przypadku: a) wystąpienia: ,,oczywistej omyłki" Wykonawca dokonuje jej poprawienia, b) nieobecności Wykonawcy lub osoby upoważnionej, warunki zawarte w ofercie są ostateczne. 11. Postanowienia końcowe. 11.1 Formularz ofertowy, jako pierwszy oraz żądane dokumenty i oświadczenia muszą być ułożone w kolejności, wszystkie zapisane strony winny posiadać numerację ciągłą 1 być podpisane przez Oferenta. 11.2 Zawarcie umowy nastąpi po zakończeniu prac przez komisję przetargową i zatwierdzeniu jej ustaleń przez Zarząd SM ,,Zarzew". 11.3 Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku przetargu. 11.4 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.