Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Remont pomieszczeń Remizy OSP w Gromniku 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń remizy OSP w Gromniku: o wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych, o remont Sali szkoleniowej z korytarzem (malowanie ścian i sufitów z szpachlowaniem, wymiana osprzętu elektrycznego). Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu wykonywanych robót (rezygnacji z wykonania części robót) w ramach posiadanych środków finansowych na ten cel. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót/Załącznik nr 3/. 3. Wykonawca w trakcie realizacji robót winien dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 4. Uwagi końcowe: Wykonawca wykona roboty budowlane z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami umowy /Załącznik nr 2/, Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót, Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, Pełnowartościowe materiały z rozbiórki, możliwe do ponownego wykorzystania należy przekazać Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenia placu budowy do stanu użytkowego, tj. kompleksowe posprzątanie oraz wywiezienia i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki, - Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, - We wszystkich miejscach niniejszego Zapytania ofertowego oraz w załącznikach, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis ,,lub równoważne o porównywalnych parametrach". Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
Miejsce i termin składania ofert:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 czerwca 2018 r., do godz. 11.00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik,
Termin składania:
2018-06-26
Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 12 października 2018 r. Dniem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień określony protokołem odbioru robót bez wad.
Wymagania:
Warunki płatności: Przelew-30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie prawidłowo wystawionej FV. Sposób przygotowania oferty: a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ,,OFERTA", b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną, c) Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiaru robót /Zatącznik nr 3/. Kosztorys będzie jedynie dokumentem pomocniczym/poglądowym, wykorzystywanym do obliczenia m.in. należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia, w przypadku odstąpienia od umowy. d) kopertę należy zaadresować następująco: ,,Zapytanie ofertowe - remont pomieszczeń Remizy OSP w Gromniku" Nie otwierać przed dniem: 26.06.2018 r. godz. 11.00 Zamawiający do porównania ofert przyjmie cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia - z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić z tytułu realizacji zamówienia. h) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty, b) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert, c) unieważnienia postępowania, jeśli: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania, 2. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 5. Ponadto, Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
Kontakt:
osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Pan Andrzej Kucharzyk - Prezes OSP Gromnik,