Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-12-13
Przedmiot ogłoszenia:Roboty budowlane
Organizator:Zakład Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance
Adres: ul. Żeromskiego 15, 64-980 Trzcianka
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. czarnkowsko-trzcianecki
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel/fax 67 216 83 08, tel. 882 947 173
E-mail:
Opis:Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie ,,Przetargu"
na podstawie § 14 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych,
stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały nr 4 Zarządu Zakładu Inżynierii Komunalnej
Sp. z o.o. w Trzciance z dnia 02.07.2021 r.
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie instalacji
fotowoltaicznych na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowościach Stobno,
Radolin, Rudka, Pokrzywno, Siedlisko oraz na terenie Oczyszczalni Ścieków
w Trzciance.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej
gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ - OPZ
4. Na podstawie § 17 Regulamin udzielania zamówień sektorowych podprogowych,
stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały nr 4 Zarządu Zakładu Inżynierii
Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance z dnia 01.07.2021r., Zamawiający przewiduje
możliwość przeprowadzenia ,,dogrywki", stanowiącej II etap postępowania
i polegającej na jednokrotnym złożeniu ofert ostatecznych. Szczegóły
przeprowadzenia II etapu postępowania:
a. Po otwarciu ofert i opublikowaniu informacji z otwarcia ofert Zamawiający
może zwrócić się do maksymalnie 3 Wykonawców, którzy złożyli oferty
w postępowaniu z zaproszeniem do negocjacji i złożenia ofert ostatecznych,
b. Wykonawcy po przeprowadzeniu negocjacji, w terminie obejmującym co
najmniej dwa dni robocze, na zaproszenie Zamawiającego składają oferty
ostateczne zawierające niższą cenę niż zaoferowana w pierwszym etapie
postępowania.
c. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie
złożonych ofert ostatecznych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom części przedmiotu
zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert: Sposób oraz termin składania ofert.
1. Wykonawca składa ofertę w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego -
sekretariat Zakładu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance, Ul. Żeromskiego 15,
64-980 Trzcianka, w terminie do dnia 20.12.2024 r. do godz. 12.00.
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na lub w oparciu
o załącznik nr 3 do SWZ.
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2024 r. o godz. 12.30.
Termin składania:2024-12-20
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w okresie:
1. Rozpoczęcie - od daty zawarcia umowy
2. Zakończenie - do 15.04.2025 r.
Wadium:w wymaganiach
Wymagania:Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ogłoszenie o prowadzonym
postępowaniu zamieszczone jest na stronie zamawiającego:
http://zik.trzcianka.com.pl/przetargi/ .
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkiego rodzaju oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawca przekazywali
drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej:
przetarg@zik-trzcianka.pl
4. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści
oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te składane są za pośrednictwem
poczty elektronicznej: przetarg@zik-trzcianka.pl
5. W przypadku konieczności uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów -
składane są one w formie określonej odpowiednio dla uzupełnianego dokumentu.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej - przetarg@zik-trzcianka.pl.
7. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na stronie zamawiającego -
http://zik-trzcianka.pl/przetargi/.
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań,
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań,
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań,
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
o
w zakresie doświadczenia: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na
wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 50 kWP.
2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia musi spełniać samodzielnie
przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum), który wykona usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio
w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Niedozwolone jest
łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu trzeciego w celu wykazania
spełniania warunku doświadczenia.
3. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi
wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez
Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców,
jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego
zamówienia.
4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VI SWZ.
VI. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych wraz
z ofertą.
1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
a. wykaz robót budowlanych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
VII. Inne dokumenty składane wraz z ofertą.
1. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub
gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w oparciu o wzór stanowiący załącznik
nr 1 do SWZ w formie ,,papierowej" w zamkniętej kopercie opisanej jak poniżej:
.......................................
Nazwa i adres Wykonawcy
Zakład Inżynierii Komunalnej
Sp. z o.o. w Trzciance
ul. Żeromskiego 15
64-980 Trzcianka
OFERTA
,, Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie pięciu Stacji Uzdatniania
Wody oraz Oczyszczalni Ścieków w Trzciance, należących do Zakładu
Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. w Trzciance"
Nie otwierać przed 20.12.2024 r. godz. 12.30
Sposób obliczenia ceny.
1. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty
z uwzględnieniem wszystkich opłat oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ofertę
cenową należy skalkulować w oparciu o wszystkie dane z SWZ wraz z załącznikami,
w tym projektu umowy.
2. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
3. Zamawiający poprawi w ofercie Wykonawcy:
a. Oczywiste omyłki pisarskie;
b. Oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
c. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze Specyfikacją Warunków
Zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści ofert - niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
XII. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów
i sposobu oceny ofert.
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a. zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego
z niniejszego postępowania,
b. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami wyboru oferty:
Nazwa kryterium :
Waga:
Cena netto za wykonanie zamówieni (C):
100%.
3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty netto podana w ,,Formularzu
ofertowym" (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ). Przyznawanie liczby punktów
poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującego wzoru:
C=(Cn/Co)*WC%
gdzie:
C - liczba punktów danej oferty w kryterium cena
Cn - cena netto najtańszej oferty (PLN)
Co - cena netto badanej oferty (PLN)
WC - waga wskaźnika - 100 %
Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 100.
4. Ocenie w oparciu o ww. kryteria wyboru oferty poddane będą wyłącznie oferty nie
podlegające odrzuceniu.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu
i uzyska najwyższą liczbę punktów.
6. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch
miejsc po przecinku.
XIII. Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione
po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcja, s.c.), Zamawiający może zwrócić się o przedłożenie umowy
regulującej współpracę tych podmiotów.
XIV. Projekt umowy lub projektowane postanowienia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone
do treści tej umowy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie
zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym projektem, stanowiącym
integralną część SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ).
XV. Wymagania dotyczące wadium.
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć
tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3.
Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego nr rachunku: 97 1240 3741 1111 0000 4460 6392 z dopiskiem:
,,Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr ZP.13.2024". Wniesienie
wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na
rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.
6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach:
a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki (o której mowa w Rozdziale XI ust. 3), co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b. Wykonawca, którego oferta została wybrana:
o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie,
o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać
Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta
Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy,
lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą
lub złoży wniosek o zwrot wadium, zostanie odrzucona z postępowania.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia
(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem
- określenie przedmiotu zamówienia,
c. kwotę gwarancji/poręczenia,
d. zobowiązanie
gwaranta/poręczyciela
do
zapłacenia
bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego w okolicznościach określonych w ust. 4,
7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od
dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a. upływu terminu związania ofertą;
b. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa
w ust. 2 pkt. b-d, zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego
gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać
ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący
działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego
gwarancja/poręczenie to zostało wystawione.
XVI. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez
wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5 % ceny całkowitej
podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku
następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem
pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia
na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 3. Zmiana formy zabezpieczenia jest
dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego
wysokości.
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych
w ust. 3, powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź
nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie
wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego
w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia
zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie
gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia
wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych
dokumentów, poświadczenia podpisu przez osoby trzecie, bądź spełnienia
jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest
należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.
6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Zamawiającego nastąpi
w następujący sposób:
a. 100% zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania
zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Kontakt:W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się
z przedstawicielem Zamawiającego: Mieczysław Walczak, tel. 882 947 173, e-mail:
m.walczak@zik-trzcianka.pl
Numer dokumentu:ZP.13.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: