Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2023-05-31
Przedmiot ogłoszenia:Roboty instalacyjne, konstrukcyjne i wykończeniowe
Organizator:Renata Adamczyk Q MEDIA
Adres: Nad Potokiem 25 28, 30-830 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
NIP:PL6792651873
Telefon / fax:533486125
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160694
Opis:Nabór ofert na zakup robót budowlanych polegających na budowie budynku produkcyjno - magazynowo - biurowego, etap 2 - roboty instalacyjne w zakresie kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej, instalacji hydrantowej, wentylacji, instalacji elektrycznych oraz pozostałe prace konstrukcyjne i wykończeniowe.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-03-0001/21 - Wdrożenie wyników prac B+R w zakresie uruchomienia produkcji innowacyjnych obiektywówfotograficznych z serii IRIX

Część 1
Roboty instalacyjne, konstrukcyjne i wykończeniowe

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na budowie budynku produkcyjno - magazynowo - biurowego o łącznej powierzchni 1520,3 m2.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest etap II - roboty instalacyjne oraz przyłączeniowe w zakresie kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowej, instalacji hydrantowej, wentylacji, instalacji elektrycznych oraz pozostałych prac konstrukcyjnych i wykończeniowych.
3. W związku z faktem, że część zakładu będzie dofinansowana z Funduszy UE oraz w celu dokładnego oszacowania kosztów budowy obiektu, we wzorze oferty (załącznik nr 2) Zamawiający dokonał podziału budynku na część objętą dofinansowaniem oraz część nieobjętą dofinansowaniem.
4. Powierzchnia budynku objęta dofinansowaniem to w przybliżeniu 1000 m2 i w jej skład wchodzi część magazynowa (magazyn produkcji obiektywów), część produkcyjna, pomieszczenia dedykowane obsłudze klienta oraz zaplecze sanitarno - socjalne.
5. Powierzchnia budynku nieobjęta dofinansowaniem to 520 m2 i jest to część biurowa (zlokalizowana głównie na 1 piętrze budynku)
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych (np. tylko na część budynku objętą, bądź nieobjętą dofinansowaniem).
7. Parametry techniczne obiektu:
a. Powierzchnia zabudowy: 1196,4m2
b. Powierzchnia całkowita: 1686,1m2
c. Kubatura: 8006,1m3
8. Budynek 2 - kondygnacyjny. Rzut parteru oraz rzut piętra stanowią załącznik nr 8 i 9 do ogłoszenia.
9. Zakres robót obejmuje:
- Przyłącze kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym,
- Zewnętrzną instalację kanalizacji deszczowej,
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej,
- Zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej,
- Przyłącze wodociągowe,
- Zewnętrzną instalację wodociągową,
- Instalację wewnętrzną kanalizacji deszczowej,
- Instalację hydrantową,
- Instalację wodociągową,
- Instalację wentylacji,
- Instalację kanalizacji sanitarnej,
- Izolację dachu dla zapewnienia szczelności,
- Ścianki działowe wewnętrzne (parter),
- Trasy kablowe i okablowanie,
- Podbudowę pod nawierzchnię wraz z instalacjami kablowymi,
- Mur oporowy M4 z alternatywną ławą pod konstrukcję elewacji,
- Stację transformatorową,
- Instalacje elektryczne wewnątrz budynku,
- Instalacje elektryczne zewnętrzne,
- Izolację przeciwwilgociową, ocieplenie, wylewki.
Zakres robót dotyczący przedmiotu zamówienia został ujęty w ślepym kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia i będący integralną częścią dokumentacji przetargowej.
10. W ramach załącznika nr 10 przedstawiono opisy techniczne poszczególnych instalacji stanowiące część projektów wykonawczych oraz PZT Zestawienie Terenu.
11. Szczegółowy zakres robót dotyczący przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie budowlanym oraz projektach wykonawczych wraz z załącznikami. Dokumenty mogą zostać udostępnione przez Zamawiającego po przedłożeniu Zamawiającemu podpisanego Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego ,,Oświadczenie dopuszczające do informacji poufnych Zamawiającego". Zamawiający udostępni dokumentację projektową w wersji elektronicznej maksymalnie w ciągu dwóch dni od dnia następującego po dniu wpływu do Zamawiającego prawidłowo wypełnionego załącznika nr 6. Oferent jest zobowiązany przesłać mailowo lub dostarczyć Zamawiającemu Oświadczenie w terminie umożliwiającym mu przygotowanie i złożenie oferty.
12. W sytuacji gdy Oferent chce przejrzeć dokumentację projektową na miejscu, Zamawiający informuje, że kompletna dokumentacja projektowa dotycząca budowy wraz ze wszystkimi pozwoleniami dostępna jest w siedzibie Zamawiającego Ul. Bonarka 11, 30-417 Kraków w godz.ch od 8:30 do 16:30 w dni robocze. Oferent może dokumentację projektową przejrzeć w całym okresie trwania przetargu, włącznie do dnia upływu terminu składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu wglądu. W takiej sytuacji również konieczne jest przedłożenie podpisanego Oświadczenia nr 6.
Okres gwarancji
5 lat
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert

2023-07-05

Data opublikowania ogłoszenia

2023-05-31

Data ostatniej zmiany

2023-06-27 10:18:31

Planowany termin podpisania umowy

2023-07
Termin składania:2023-07-05
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
krakowski
Gmina
Skawina
Miejscowość
Skawina
Wymagania:Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jaki to zdarzenie miało na przebieg realizacji Usług;
b) zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
c) w przypadku nieprzekazania lub nieterminowego przekazania Wykonawcy materiałów, danych wejściowych i dokumentów w terminach określonych w umowie lub innych opóźnień po stronie Zamawiającego pod warunkiem, że zmiana terminu wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania, działając z należytą starannością;
d) w przypadku zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywanie przedmiotu Umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu robót budowlanych Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia;
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający lub Wykonawca nie mogli, działając z należytą starannością przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy;
f) Wydłużenia postępowań w sprawie wydawania decyzji administracyjnych związanych z przedmiotem umowy, o ile nie zostało to spowodowane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
g) W przypadku gdy zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nieobjętych Umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, a wykonanie zamówień objętych Umową będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych Umową.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie lub rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Usług;
b) zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione;
c) zaistnienia okoliczności (zjawisk makroekonomicznych) niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy i niezależnych od Stron, takich jak: gwałtowna dekoniunktura, ograniczenie dostępności materiałów, istotny wzrost cen materiałów, gwałtowna inflacja, istotny spadek cen, które będą wymagały waloryzacji wynagrodzenia. (podwyższenia bądź obniżenia wynagrodzenia wykonawcy). W przypadku waloryzacji wynagrodzenia, wzrost/spadek ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie może przekraczać 50% wartości pierwotnej umowy.
d) Zachodzić będzie konieczność wykonania robót dodatkowych, prac zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych;
e) otrzymania decyzji od właściwej Instytucji udzielającej dofinansowania na realizowanie przedmiotu zamówienia, zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe wymogi;
f) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy.
Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana ze zmniejszeniem wynagrodzenia.
3) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian Umowy na zasadach przewidzianych w pkt 20) lit. b) - e) rozdziału 6.5.2. Zasada konkurencyjności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 tj. Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy dodatkowych zamówień, przy czym po łącznym spełnieniu poniżej wskazanych warunków:
o zamówienia dodatkowe są niezbędne dla prawidłowego wykonania podstawowego zadania;
o wykonanie zamówień dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez strony;
o realizacja zamówień dodatkowych przed ich wykonaniem, zostanie w formie pisemnej zaakceptowana przez obie strony;
o zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
o zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
o wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Opisane wyżej zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Zmiany te mogą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu ofertowym o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 podobne roboty budowlane obejmujące swoim zakresem prace instalacyjne (kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wentylacji, wodociągowej, hydrantowej, elektrycznej) w obiektach o powierzchni co najmniej 1500 m2.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku:
W celu spełnienia powyższego warunku, Oferent przedstawi na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wykaz robót budowlanych w zakresie prac instalacyjnych w obiektach o powierzchni co najmniej 1500 m2.
Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów i/lub dodatkowych wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści złożonego oświadczenia. Brak przedłożenia dokumentów i/lub informacji potwierdzających wskazane doświadczenie i wiedzę na wezwanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca powinien posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 4 miliony złotych zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100) do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Oferent powinien przedłożyć kopię ważnej polisy OC wraz z OWU.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferent dysponuje/będzie dysponował odpowiednim potencjałem ludzkim tj. osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. W celu spełnienia przedmiotowego warunku Oferent wykaże, że dysponuje/będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującymi osobami:
- osoba przeznaczona do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
- Kierownik robót elektrycznych - posiadający aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
- Osoba przeznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
W celu spełnienia powyższego warunku, Oferent przedstawi na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wykaz osób pełniących ww. funkcje.
- Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów i/lub dodatkowych wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści złożonego oświadczenia. Brak przedłożenia dokumentów i/lub informacji potwierdzających wskazane doświadczenie i wiedzę na wezwanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-31
Data ostatniej zmiany
2023-05-31 14:17:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia (KC) - waga 100%
Liczba punktów w kryterium będzie przyznawana wg poniższego wzoru:
(cena brutto najtańszej spośród złożonych ofert )/(cena brutto rozpatrywanej oferty) x 100 x 100% =KC
KC - liczba punktów oferty rozpatrywanej.
Kontakt:Osoby do kontaktu
Hubert Adamczyk
tel.: 533486125
e-mail: h.adamczyk@next77.pl
Kod CPV:45000000-7, 45223200-8, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1
Numer dokumentu:2023-45999-160694, 02/05/2023
Źródło: Internet i własne
2023-07-04 08:06
Aktualizacja ogłoszenia

Pełna treść zmian dostępna w załączniku.

2023-06-27 11:04
Aktualizacja ogłoszenia

Pełna treść zmian dostępna w załączniku.

2023-06-15 11:59
Aktualizacja ogłoszenia

Pełna treść zmian dostępna w załączniku.