Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28458471 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-12-11
Przedmiot ogłoszenia:Serwisowanie Informatycznego Systemu
Organizator:5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Adres: ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
Telefon / fax:fax +48 12-630-80-59
E-mail:
Strona www:https://5wszk.com.pl/
Opis:Przedmiotem postępowania jest serwisowanie Informatycznego Systemu Radiologicznego Alteris na okres 12 miesięcy
OPIS PRZEDMIOTU O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO :
5.1
Przedmiotem postępowania jest serwisowanie Informatycznego Systemu Radiologicznego Alteris na okres
12 miesięcy na zasadach określonych w zaproszeniu.
Wartość:138672
Specyfikacja:Strona internetowa prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/, adres strony
internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ed15152f-
6312-4ea6-bc51-8e179fee2fa7 Strona internetowa na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz https://5wszk.com.pl/zamowienia
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę można składać do 13.12.2024 roku do godz. 09:00
Otwarcie ofert:Negocjacje odbędą się w dniu 13.12.2024 roku o godz. 09:05 - Miejsce Siedziba Sekcji Zamówień publicznych (pokój 2 budynek 52).
Termin składania:2024-12-13
Miejsce i termin realizacji:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO : Zamówienie będzie realizowane w
okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, począwszy od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku.
Wymagania:W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub
pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i
zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub
szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami ,,lub równoważne" (ewentualne szczegóły w zakresie kryteriów
stosowanych w celu oceny równoważności zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia).
5.3
W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7.
INFORMACJA CO DO PRAWA OPCJI ORAZ OZNACZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
WEDŁUG KODU WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ
7.1
Zgodnie z prawem opcji: nie dotyczy
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU OCENY ICH
SPEŁNIENIA
9.1
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w
okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki
udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
9.1.1
Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień
publicznych.
9.2
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
9.2.1
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
9.2.2
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
9.2.3
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
9.2.4
zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
10.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST
ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
10.1
Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :
10.1.1 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 - formularz ofertowy, podpisany
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
10.1.2 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie
osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.3 Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z
postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według
wzoru stanowiącego Załącznik nr 3,
10.1.4 Podpisany wzór umowy wraz załącznikiem nr 5,
11.
FORMA SKŁADANIA DOKUMENTÓW
11.1.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.2 wykonawca składa wraz z ofertą:
- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub w postaci elektronicznej kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów),
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym,
11.1.2. Dokument, o którym mowa w pkt 10.1.1 oraz 10.1.3 i 10.1.4 oraz pozostałe oświadczenia wskazane
wykonawca składa w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
11.1.3. Pozostałe dokumenty, poza wyżej wskazanymi składane są w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.1.4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za
zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej.
11.1.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
12.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
12.1.
Ofertę należy przesłać na pocztę Zamawiającego : zam@5wszk.com.pl
12.2.
Oferta musi być sporządzona według załączników nr 1,2,5 oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę
umocowaną do działania w imieniu Wykonawcy.
12.3.
Kwalifikowany podpis elektroniczny powinien być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi
zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi
bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r ,, o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej
(Dz.U. z 2020.0.1173) oraz przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
12.4.
W postępowaniach poniżej progów unijnych wykonawca może złożyć ofertę w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym. W przypadku formy elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, postać
elektroniczna oświadczenia woli jest opatrywana podpisem zaufanym. Podpis zaufany nie jest kwalifikowanym
podpisem elektronicznym Jest formą, która jest dopuszczalna w postępowaniach tzw krajowych a korzystanie z niego
możliwe jest jedynie z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego pozwalającego na użycie pieczęci elektronicznej
ministra właściwego do spraw informatyzacji Systemem zapewniającym możliwość wykorzystania podpisu zaufanego
jest w Polsce system ePUAP.
12.5.
Z kolei podpis osobisty, to zgodnie z art 2 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r o dowodach
osobistych (Dz U z 2020 r poz 332 podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art 3 pkt
11 rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
12.6.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę w języku polskim.
12.7.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
12.8.
Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szyfrowanie oferty przez Wykonawcę
odbywa się za pomocą aplikacji dostępnej dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca
zobowiązany jest podać adres skrzynki, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
12.9.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w następujących
formatach przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, , i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób
złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy
złożyć w oryginale. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.
12.10. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.0.1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część
skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
16.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
28.1 Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia podając w formularzu ofertowym kwotę cyfrowo i słownie dla
całości zamówienia lub odrębnie dla każdego pakietu, w którym Wykonawca składa ofertę.
28.2 Cena zamówienia/pakietu zostanie obliczona z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2.
28.3 Wykazywane kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a
końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
28.4 Wszystkie wartości pieniężne wyrażone w złotych podane są z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
28.5 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. Nie przewiduje się
rozliczeń w walutach obcych.
28.6 Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
28.7 Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia.
28.8 Cena oferty i składniki cenotwórcze podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji Umowy i nie
będą mogły podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze Umowy).
28.9 Wszystkie czynności związane z obliczeniem wynagrodzenia i mające wpływ na jego wysokość Wykonawca
powinien wykonać z należytą starannością.
28.10 Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o
podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
28.11 Wynagrodzenie należy obliczyć w taki sposób, by obejmowało wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w
celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym także wszelkie koszty nie wynikające bezpośrednio z
opisu przedmiotu zamówienia i wzoru umowy, ale możliwe do przewidzenia przez Wykonawcę przed złożeniem
oferty.
28.12 Przy ustaleniu ceny oferty należy uwzględnić ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów
związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu
przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia wykonawcy
28.13 Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o
podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT
niezgodnej z obowiązującymi przepisami Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, skutkujący
odrzuceniem oferty
28.14 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza
do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług (Dz.U. z2018r. poz.2174, zpóźn. zm.), który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego,
czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując
nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania,
oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
17.
OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z WAGĄ TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
29.1 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów
odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
29.2 Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
29.3 Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena brutto - 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100
WC - wartość punktowa ceny brutto
Cn - cena brutto najniższa
Cb - cena brutto badanej oferty
18.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻTEGO WYKONANIA UMOWY
SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
19.
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
32.1
O
wyniku postępowania
Zamawiający
powiadomi
Wykonawcę
uczestniczącego
w postępowaniu oraz zamieści informację na https://ezamowienia.gov.pl/ oraz swojej stronie internetowej
https://5wszk.com.pl/zamowienia
32.2
Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi: - Załącznik nr 4.
20.
POUCZENIE O SRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
W TOKU POSTĘPOWANIA - Wykonawcy i innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego
zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U.2024.1320), przysługują środki ochrony prawnej w
postaci odwołania i skargi do sądu, na zasadach określonych w Dziale IX tej ustawy (art. 506 - 576).
Uwagi:Brak zgłoszenia się na negocjacje w terminie wyznaczonym będzie
uważane przez Zamawiającego za podtrzymanie złożonej oferty.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO - Zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający.
2.
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl, pisemnie na adres
Zamawiającego : 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901
Kraków
3.
Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z
art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO") w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) (,,PZP");
4.
W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj.
zgodnie art. 6 ust. 1 lit b) RODO.
5.
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
6.
Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca
1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów
wykonawczych do tej ustawy.
7.
obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy PZP;
8.
w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9.
Prawa osób których dane są przetwarzane:
o
prawo dostępu do danych osobowych;
o
prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania)
o
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
10.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
11.
nie przysługuje Pani/Panu:
o
prawo do usunięcia danych osobowych;
o
prawo do przenoszenia danych osobowych;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy
22.
Kontakt:SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w SWZ, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się
odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 344) tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail:
zam@5wszk.com.pl
lub za pomocą Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Kod CPV:72267000-4
Numer dokumentu:97/ZP/2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: