Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-12-11
Przedmiot ogłoszenia:Sprzątanie pomieszczeń
Organizator:Gmina Baranów Sandomierski
Adres: Generała Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski
Województwo / powiat: podkarpackie, pow. tarnobrzeski
Państwo: Polska
NIP:PL8672079650
Telefon / fax:158118581
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/208396
Opis:Sprzątanie pomieszczeń w Klubie Seniora w Baranowie Sandomierski w ramach projektu ,,Rozwój usług opiekuńczych poza miejscem zamieszkania- Klub Seniora w Gminie Baranów Sandomierski"
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.07.18-IP.01-0027/23 - Rozwój usług opiekuńczych poza miejscem zamieszkania- Klub Seniora w Gminie Baranów Sandomierski

Część 1
Sprzątanie pomieszczeń w Klubie Seniora w Baranowie Sand.

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń w Klubie Seniora w Baranowie Sandomierskim w ramach projektu ,,Rozwój usług opiekuńczych poza miejscem zamieszkania- Klub Seniora w Gminie Baranów Sandomierski" w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
Łączna powierzchnia przeznaczona do sprzątania wynosi ok. 84 m2 i składa się z:
- pomieszczenia ogólnego na zajęcia ogólnorozwojowe dla Seniorów, powierzchnia 38,85 m2
- zaplecza kuchennego o powierzchni 11,91 m2
- łazienki dla kobiet przystosowana dla osób z niepełnosprawnością (powierzchnia 4,22m2
- łazienki dla mężczyzn - powierzchnia 1,79m2
- pomieszczenia klubowego - powierzchnia 13,69 m2
- szatni dla Seniorów - powierzchnia 8,80m
- przedsionka - powierzchnia 4,71m2
2. Zakres zamówienia, o którym mowa obejmuje w szczególności:
1) wynoszenie śmieci, wymianę worków;
2) mycie koszy na śmieci;
3) Zmywanie naczyń,
4) opróżnianie niszczarki na dokumenty;
5) mechaniczne odkurzanie podłóg;
6) mycie podłóg;
7) wycieranie kurzy z mebli, parapetów, grzejników, półek itp.;
8) mycie drzwi, klamek, włączników światła, mycie glazury;
9) dezynfekcja i czyszczenie muszli klozetowych, desek;
10) czyszczenie umywalek, baterii, uchwytów i dozowników;
11) mycie ścian i luster w łazienkach;
12) mycie listew przypodłogowych;
13) usuwanie pajęczyn;
14) uzupełnianie środków czystości- papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe;
15) Myciu okien i drzwi
3. Zamawiający we własnym zakresie będzie dostarczać środki czystości.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę przez 40 godzin miesięcznie, zgodnie
z harmonogramem zatwierdzonym przez Kierownika Klubu Seniora, przez okres wskazany w Rozdziale IV niniejszego zapytania ofertowego, co łącznie stanowi około 1320 godzin przez cały okres trwania umowy.
6. Przedmiot zlecenia wykonywany będzie po godz.ch funkcjonowania Klubu Senior +
w Baranowie Sandomierskim tj. 8.00-17.00 (godz. funkcjonowania mogą ulec zmianie), zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Kierownika Klubu Seniora, Klubu Seniora znajduje się Ul. Rynek 17 39-451 Baranów Sandomierski,
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-19
Termin składania:2024-12-19
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2024-12

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
tarnobrzeski
Gmina
Baranów Sandomierski
Miejscowość
Baranów Sandomierski
Wymagania:Warunki zmiany umowy
1. Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, która nie była planowana i podana do publicznej wiadomości na dzień składania ofert
2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
3) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeśli zmiany określone w ust 1 pkt. 1 - 3 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Zleceniobiorcę.
2. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 1 pkt 1-3 obejmować będzie wyłącznie płatności za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę i składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano.
3. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu na zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w umowie, należy do Zleceniobiorcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zleceniodawcę.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy:
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
-nie toczy się wobec Wykonawcy postępowanie upadłościowe oraz likwidacyjne,
-nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, a także odpowiedni potencjał techniczny, ekonomiczny do realizacji zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-11
Data ostatniej zmiany
2024-12-11 15:42:51

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Liczba punktów za kryterium cena = (cena brutto najniższa spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty) * 100 * waga kryterium.
Kontakt:Osoby do kontaktu
Jolanta Koper
tel.: 158118581
e-mail: j.koper@baranowsandomierski.pl
Kod CPV:90910000-9, 90911300-9, 90919200-4
Numer dokumentu:2024-79783-208396, OR-VII.271.2.48.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: