Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 18846184 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-02-21
Przedmiot ogłoszenia:Środki czystości
Organizator:116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
Adres: ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole
Województwo / powiat: opolskie, pow. Opole
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 261-62-51-29 fax 261-62-60-51
E-mail:
Opis:Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i dostawę środków czystości sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres trwania umowy tj. przez 24 miesiące.
Wykaz, ilość i rodzaj zawarte są w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania.
Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert: Wypełnione i podpisane Formularz oferty, Formularz cenowy, Oświadczenie Wykonawcy oraz karty produktów wskazane w pkt. 2 należy przesłać pisemnie na adres 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, 45-759 Opole ul. Wróblewskiego 46 sekretariat p. 32 w terminie do dnia 28.02.2020 r. do godz. 11:00.
Termin składania:2020-02-28
Miejsce i termin realizacji:Termin i miejsce wykonania zamówienia:
a) Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty jej podpisania.
Przewidywany termin zawarcia umowy: marzec 2020 r.

b) miejsce dostawy - magazyn 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole
c) miejsce dostawy - magazyn placówka w Nysie , ul. Kościuszki 3 48-300 Nysa
Wymagania:Warunki jakie musi spełniać przedmiot zamówienia:
Zamawiający wymaga, by zaoferowane produkty spełniały wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania na tereni RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz być zgodne z opisem zawartym w formularzu cenowym i muszą posiadać:
-aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, karty produktu,
-do poz. 3,7,10,11 dokumenty potwierdzające skuteczność działania biobójczego preparatu do dezynfekcji na pełne spektrum opisane w załączniku potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada normom europejskim lub/i normom polskim (normy, co najmniej II fazy dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia normy europejskie lub/i normy polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, np.: badania Państwowego Zakładu Higieny, pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratorium z krajów UE.
-Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty Kart produktów wskazanych w Załączniku nr 1 dot. poz. 5,7,9,14,15,16,17,18,19,20.
-Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania próbek i dokumentów dotyczących oferowanych produktów przed wyborem oferty.

W przypadku:
-niedostarczenia próbek lub
-dokumentów dotyczących oferowanych produktów lub
-stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia lub
-gdy pierwotnie wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wybrania kolejnej najkorzystniejszej oferty
4. Wartość brutto oferty obejmuje:
a) koszt zakupu,
b) koszt dostawy do Zamawiającego,
c) koszt wniesienia i złożenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

5. Zasady zapłaty:
a) podstawą zapłaty będzie prawidłowo wystawiona faktura,
b) rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie odbywać się w złotych polskich.

6. Sposób wyliczenia ceny:
a) oferta musi zawierać cenę wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od towarów usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów prawa sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym;
b) rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie odbywać się w złotych polskich.
c) wartość brutto należy liczyć w sposób następujący: ilość x cena jednostkowa netto = wartość netto + podatek VAT;
d) ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza;
e) cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen;
f) cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ofercie i formularzu cenowym ( załącznik nr 1);
g) cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich pozycji w formularzu cenowym;
h) prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy
o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym;
i) jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. Ocena ofert: 100% cena

8. Oświadczamy, że:
-zapoznaliśmy się warunkami zamówienia wraz z załączonymi do niej dokumentami i nie wnosimy do niej zastrzeżeń, oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia potrzebne do wykonania zamówienia;
-w cenę oferty wliczone są wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia;
-uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni;
-projekt umowy ( załącznik nr 2 ) został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
-oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP i na żądanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną mu niezwłocznie przedstawione (załącznik nr 3);
-przedmiot zamówienia spełnia warunki opisane w zapytaniu ofertowym i formularzach cenowych i na żądanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty i próbki zostaną mu niezwłocznie przedstawione;
-w przypadku dostarczenia przez nas przedmiotu zamówienia niezgodnego z podpisaną umową, odbierzemy go z siedziby Zamawiającego na własny koszt;
-w przypadku wyboru naszej oferty, zobowiązujemy się dołączyć oryginały dokumentów wskazanych we wzorze umowy lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem jako załączniki do umowy.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem dot. treści zapytania ofertowego, najpóźniej do dnia 25.02.2020 r. Godziny pracy administracji Szpitala 730 - 1505. Zamawiający dopuszcza składanie zapytania faksem, mailem przetargi@116szpital.opole.pl oraz pisemnie. Odpowiedzi na zapytania zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i będą stanowić integralną część postępowania.

Zamawiający, zgodnie z §8 pkt 7 Regulaminu postępowania w sprawach o zamówienia publiczne w 116 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, przewiduje negocjacje z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, do jego odwołania na każdym etapie postępowania oraz do przesunięcia terminu składania ofert.
Numer dokumentu:ZO/04/2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: