Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-12-20
Przedmiot ogłoszenia:Świadczenie usług kominiarskich
Organizator:Gmina Łubnice
Adres: ul. gen Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice
Województwo / powiat: łódzkie, pow. wieruszowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:62 7847025, fax 62 7847015
E-mail:
Opis:III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Świadczenie usług kominiarskich"
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane w terminie do 17 stycznia 2025r.
2. Sporządzenie dla każdego budynku protokołu, o którym mowa w art. 62a ustawy w formie dokumentu elektronicznego oraz 1 egzemplarza w formie papierowej dla Zamawiającego.
3. Usuwania zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w ww. budynkach (rodzaj ogrzewania wskazany w załączniku do projektu umowy) w częstotliwości zgodnej z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2023r., poz. 822 ze zm.)
1) Czyszczenie przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym
a) I czyszczenie - do dnia 17 stycznia 2025r.
b) II czyszczenie - do dnia 17 kwietnia 2025r.
c) III czyszczenie - do dnia 17 lipca 2025r.
d) IV czyszczenie - do dnia 17 października 2025r.
2) Czyszczenie przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym:
a) I czyszczenie - do dnia 17 stycznia 2025r.
b) II czyszczenie - do dnia 17 lipca 2025r.
3) Czyszczenie przewodów wentylacyjnych - do dnia 17 stycznia 2025r.
4. Sporządzenie potwierdzeń dokonania czynności z każdorazowego czyszczenia przewodów w formie papierowej dla Zamawiającego
5. Wykaz budynków stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Miejsce i termin składania ofert: IX. Forma złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać lub złożyć w terminie do 30.12.2024r. do godz. 14:00 na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego w Urzędzie Gminy Łubnice Ul. gen. Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice lub drogą elektroniczną na adres: uglubnice@uglubnice.com.pl
Termin składania:2024-12-30
Miejsce i termin realizacji:V. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 17 października 2025r.
Wymagania:II. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto. Postępowanie prowadzi się w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto, stanowiący załącznik do zarządzenia nr 40/2024 Wójta Gminy Łubnice z dnia 1 lipca 2024r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Łubnice regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto.
VI. Kryterium oceny ofert: Cena - 100 %.
Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
VII. Termin płatności: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
VIII. Istotne warunki zamówienia (w tym termin gwarancji i rękojmi):
Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia wymagane obowiązującymi przepisami prawa dla realizacji przedmiotu zamówienia - kwalifikacje kominiarskie.
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej niniejszym zapytaniem ofertowym w przypadku osób fizycznych lub ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przypadku osób prawnych, spółek cywilnych.
XI. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli ofertę, o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną na adres mailowy podany w ofercie.
2. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli ofertę, drogą elektroniczną na adres mailowy podany w ofercie.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego ogłoszenia i jego warunków oraz do zamknięcia postępowania.
XIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w cełu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokument potwierdzający wypełnienie obowiązku informacyjnego w zakresie przetwarzania danych osobowych
2. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
3. Formularz ofertowy
Kontakt:X. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Andrzej Trzeciak - Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy tel: 627847025 Kinga Maciejewska - Stanowisko ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej tel: 627847025
Numer dokumentu:ZI.271.2.26.2024.KM
Źródło: Internet i własne
Załączniki: