Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28407009 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-12-04
Przedmiot ogłoszenia:Świadczenie usługi cateringowej
Organizator:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście
Adres: ul. Olsztyńska 3, 11-040 Dobre Miasto
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. olsztyński
Państwo: Polska
Telefon / fax:Tel. 535-067-937
Opis:Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście.
- Usługa cateringowa w postaci przygotowania jednego ciepłego posiłku - zupa z pieczywem wraz z dowozem

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Usługa cateringowa w postaci przygotowania jednego ciepłego posiłku z dowozem w termosie termoizolacyjnym na godz. 11,00 /zupa: 500 ml plus pieczywo/ dla 15 uczestników dziennie z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku. DOSTAWA do Dziennego Domu Senior + Ul. Górna 24, 11-040 Dobre Miasto prowadzonego przez Miejski Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście.

Zakres zadań do realizacji:
1. Wykonawca zapewni gwarancję przygotowywania posiłków ze świeżych produktów zgodnie z gramaturą i z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i BHP.
2. Wykonawca powinien zachować wszystkie niezbędne wytyczne dotyczące bezpieczeństwa w przypadku rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy.
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce i termin złożenia oferty:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Olsztyńska 3, 11-040 Dobre Miasto - sekretariat
do 16 grudnia 2024r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do Ośrodka)
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego w sekretariacie, pocztą pod adresem Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście Ul. Olsztyńska 3 11-040 Dobre Miasto lub na adres e-mail: sekretariat@mopsdobremiasto.pl
Termin składania:2024-12-16
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia: od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
Wymagania:3. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby, które spełniają poniższe warunki:
w postępowaniu mogą brać udział podmioty, które prowadzą działalność w zakresie gastronomicznym, w obiekcie dopuszczonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego, a w przypadku dowozu posiłku dysponują transportem zapewniającym zachowanie reżimu sanitarnego.

3.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 3.1 uczestnik postępowania składa:

Brak
.Warunki płatności: rachunek do umowy lub faktura.
Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę sporządzić należy na załączonym druku ,,OFERTA" ( zał.nr.1 do wzoru zapytania ofertowego).
2. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.
3. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty
w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis ,,Świadczenie usług cateringowych".
5. O terminie złożenie oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów.

Dodatkowe informacje
1. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy złożyli do tego momentu zapytanie ofertowe.
2. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego bądź też Wykonawcy nie załączyli wymaganych dokumentów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
4. Zamawiający zastrzega, iż przez podpisaniem umowy może żądać dodatkowych dokumentów celem usunięcia wątpliwości związanych z prawidłową i odpowiadającą przepisom prawa oraz wymaganiom Zamawiającego realizacją umowy.
Kontakt:7.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
Pani Sylwia Rutkowska
Tel. 535-067-937
W dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7.00-14.00, w piątek w godz. od 7.00 do 13.00
Numer dokumentu:DKA.263.2.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: