Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2020-09-25
Przedmiot ogłoszenia:Termomodernizacja budynku
Organizator:Ewa Brodawka P.P.H.U. "KAROL"
Adres: Strzakły 55, 21-560 Strzakły
Województwo / powiat: lubelskie, pow. bialski (podlaski)
Państwo: Polska
NIP:PL5381208526
Telefon / fax:506140088
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/7866
Opis:Termomodernizacja budynku Sali balowej Magda

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Modernizacja instalacji c.o.w Sali balowej Magda", która obejmuje: modernizację instalacji c.o. , wymianę zaworów grzejnikowych na termozawory z zdalaczynną regulacją nastaw . Instalacja będzie włączona do systemu zarządzania energią
Okres gwarancji
Okres gwarancji min. 36 miesięcy, gwarancja na moduły fotowoltaiczne nie powinna być gorsza niż: 10 lat na produkt.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
,,Wymiana stolarki okiennej w Sali balowej Magda", która obejmuje: wymianę okien na PCV o współczynniku nie większym jak U=0,9 . Do wykonania 40,52 m2 .
Okres gwarancji
min.36

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
,,Wymiana stolarki drzwiowej w Sali balowej Magda", która obejmuje: wymianę drzwi i bram na nowe o współczynniku nie większym jak U=1,3 . Do wykonania 14,32 m2
Okres gwarancji
min.36

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
,,Montaż instalacji fotowoltaicznej w Sali balowej Magda", która obejmuje: montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok 15,25 kW m2.
Okres gwarancji
Okres gwarancji min. 36 miesięcy, gwarancja na moduły fotowoltaiczne nie powinna być gorsza niż: 10 lat na produkt.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
,,Montaż systemu zarządzania energią w Sali balowej Magda", która obejmuje: montaż systemu zarządzania energią kompatybilnego z instalacją c.o. i instalacją oświetlenia dokonującego pomiaru zużycia energii cieplnej i elektrycznej w budynku
Okres gwarancji
min.36
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2020-10-12
Termin składania:2020-10-12
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2020-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Biała Podlaska
Gmina
Biała Podlaska
Miejscowość
Biała Podlaska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2020-10-26
Koniec realizacji
2020-11-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Modernizacja instalacji c.o.w Sali balowej Magda"

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Biała Podlaska
Gmina
Biała Podlaska
Miejscowość
Biała Podlaska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2020-10-26
Koniec realizacji
2020-12-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Wymiana stolarki okiennej w Sali balowej Magda

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Biała Podlaska
Gmina
Biała Podlaska
Miejscowość
Biała Podlaska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2020-10-26
Koniec realizacji
2020-12-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Wymiana stolarki drzwiowej w Sali balowej Magda

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Biała Podlaska
Gmina
Biała Podlaska
Miejscowość
Biała Podlaska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2020-10-26
Koniec realizacji
2020-11-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Montaż instalacji fotowoltaicznej w Sali balowej Magda

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Biała Podlaska
Gmina
Biała Podlaska
Miejscowość
Biała Podlaska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2020-10-26
Koniec realizacji
2020-11-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Montaż systemu zarządzania energią w Sali balowej Magda
Wymagania:Powstaje w kontekście projektu
RPLU.05.01.00-06-0038/19 - Termomodernizacja budynku Sali balowej Magda
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w pkt 8 lit. h) podrozdziału 6.5 Wytycznych horyzontalnych.
Warunki zmiany umowy
1. Oprócz przypadków, o których mowa w podrozdziale 6.5.2 pkt 17) Wytycznych horyzontalnych, na podstawie pkt. 11) lit. a) ix cyt. podrozdziału, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia określonych ?w § 2 umowy:
a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót;
b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, niewyszczególnionych w Przedmiarach Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie (jeśli dotyczy);
c) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót;
d) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyspieszą ukończenie robót, zmniejszą koszty, poprawią sprawność lub wartość robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku;
e) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie ich odpowiedniej jakości (ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza);
f) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi;
g) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
h) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający;
i) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;
j) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
k) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne);
l) konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie niezbędnym do wykonania robót zgodnie z wiedza techniczną i odrębnymi przepisami
ł) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych?decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
m) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie,?prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego,
n) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w Zapytaniu Ofertowym warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
o) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji,
p) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, ale istotnych dla realizacji robót, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.
2) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do niniejszej sekcji ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w § 15 Projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo. Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Beneficjentem) Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 Projektu umowy.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2020-09-25
Data ostatniej zmiany
2020-09-25

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 20 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W kryterium ,,Cena", oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Kontakt:Osoby do kontaktu
Ewa Brodawka
tel.: 506140088
e-mail: m.mironiuk@zpm-karol.pl
Kod CPV:45000000-7, 45310000-3, 45331100-7, 45000000-7, 45000000-7, 45000000-7, 45000000-7
Numer dokumentu:2020-5708-7866, 1/2020
Źródło: Internet i własne
Załączniki: