Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 20576752 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2021-01-19
Przedmiot ogłoszenia:Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego
Organizator:Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. w Warszawie
Adres: ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. Warszawa
podkarpackie, pow. Tarnobrzeg
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (+48) 22 695 36 00
E-mail:
Opis:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: ,,Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalno-biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu w Tarnobrzegu - I etap dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A."
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust.1 powyżej, oraz wymagania dotyczące jego realizacji określono we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia o udzielanym zamówieniu oraz w szczególności w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3 do Wzoru umowy oraz Przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 4 do Wzoru umowy.
Załącznik nr 4 do Wzoru umowy.

3. Zamawiający informuje, że Dokumentacja projektowa oraz Przedmiary robót, zostały udostępnione Wykonawcy w wersji elektronicznej jako pliki pdf. w linku zamieszczonym na www.bip.arp.pl.
4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić nadzór inwestorski nad wszystkimi pracami ujętymi w Umowie oraz nieujętymi a koniecznymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego.
Specyfikacja:Zgłoszenia do udziału w wizji Wykonawca dokonuje drogą elektroniczną zgodnie ze sposobem porozumiewania się, o którym mowa w Rozdziale II Ogłoszenia, najpóźniej do dnia 25.01.2021 r.
Miejsce i termin składania ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu.
2. Na kopercie (opakowaniu) należy również umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
3. Podpisaną ofertę należy przesłać lub złożyć na adres Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. wskazany w Rozdziale I. Ogłoszenia. Na kopercie należy wpisać:
Oferta na
nadzór inwestorski dla zadania pn.: ,,Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem socjalno-biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu w Tarnobrzegu - I etap dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A."
ZN/SSE/49/2020/OTR
Nie otwierać przed 02.02.2021 r. godz. 12:00
4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 02.02.2021 r. o godz. 11:00. Dla oceny zachowania powyższego terminu przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do recepcji ARP S.A., a nie datę jej wysłania przez Wykonawcę.
Otwarcie ofert:Jawne otwarcie ofert odbędzie się o godz. 12:00 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Termin składania:2021-02-02
Miejsce i termin realizacji:Termin i miejsce zbiórki 26.01.2021 r. godz. 11:00, Biuro ARP S.A. Oddział w Tarnobrzegu, Ul. Zakładowa 30, Tarnobrzeg.
Miejsce realizacji zamówienia: działki gruntu nr ewid. 154/84, 154/57, 154/59 położonych w Tarnobrzegu Ul. Zakładowa, obręb 0011 Machów.
Wymagania:4. Zamawiający i Wykonawca są zobowiązani niezwłocznie potwierdzić, na żądanie drugiej strony, fakt otrzymania przekazanych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesyłanych pocztą elektroniczną w niniejszym postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawcę, poniższych warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) posiadania doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie (2) usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego prowadzonego zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - ustawa z 7 lipca 1994 roku (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), nad robotami polegającymi na budowie obiektów przemysłowych o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 5.000,00 m2 każda. Za ,,obiekt przemysłowy" uznaje się obiekt o charakterze produkcyjnym, magazynowym, wytwórczym, przetwórczym, montażowym, odlewniczym, huty oraz określone w PKOB pod kodem 125.
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, iż zapewni minimum jedną osobę (inspektora nadzoru inwestorskiego), która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w każdej z poniżej wymienionej specjalności:
a) branży konstrukcyjno-budowlanej, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b) branży sanitarnej, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
c) branży elektrycznej, tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia kilku funkcji przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez kandydata kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z tych funkcji.
Osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - ustawa z 7 lipca 1994 roku (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272, z 2019 r. poz. 534, 577). Osoby wskazane do realizacji zamówienia w wykazie osób musza posiadać aktualne zaświadczenia potwierdzające członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (art. 6 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. V. WIZJA LOKALNA
1. Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę możliwy jest udział (nie więcej niż dwóch osób ze strony jednego Wykonawcy) w wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia.
4. Zainteresowani udziałem proszeni są o przybycie na miejsce zbiórki co najmniej 10 minut przed wyznaczonym terminem.
5. Dojazd na wizję lokalną odbywa się na koszt własny Wykonawcy i w jego własnym zakresie.
TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający określa termin wykonania usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w zakresie:
1) wykonania robót budowlanych - od dnia zawarcia niniejszej Umowy do czasu zakończenia i dokonania odbioru końcowego robót budowlanych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
2) gwarancji i rękojmi za wady, udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych - od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi.
3. Zamawiający informuje, iż zakończenie robót budowlanych przez Wykonawcę, planowane jest w terminie do 31 marca 2022 r.
VII. OPIS SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY I TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
3. Ofertę należy złożyć w oryginale na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia.
4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Ewentualne pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia) zakresu zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom.

7. Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w Ogłoszeniu. Wszystkie strony oferty, na których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisujące ofertę.
8. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą
,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji".
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: ,,tajemnica przedsiębiorstwa". Brak zastrzeżenia lub brak spełniania przez zastrzeżoną informację przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oznaczać będzie, że oferta może być ujawniona w całości albo części.
9. Ofertę należy napisać w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. VIII. WYMAGANE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) podpisaną ofertę w oryginale w formie pisemnej na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia, w tym oświadczenia wymienione w tym Załączniku;
2) wykaz usług, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 1) Ogłoszenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia wraz z dowodami potwierdzającymi, że ww. usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane;
3) wykaz osób, zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 2) Ogłoszenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do Ogłoszenia
4) pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z rejestrów KRS, CEIDG;
5) umowę konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę).

2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny być aktualne na dzień ich składania i potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień składania ofert.
4. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
2. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób łącznie) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu.
5. Wycofanie lub zmiana oferty może być dokonana przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert. W takiej sytuacji Wykonawca musi pisemnie powiadomić Zamawiającego o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Takie zawiadomienie, oznakowane będzie tak samo jak koperta oferty z dopiskiem "Zmiana" lub "Wycofanie".

6. Oferta zmieniona powinna być złożona zgodnie z wymaganiami opisanymi w ust. 1-3 Ogłoszenia powyżej.
7. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ją Wykonawcy niezwłocznie.
9. W związku z pandemią Zamawiający przeprowadzi otwarcie ofert poprzez transmisję online, zatem bez fizycznej obecności Wykonawców w siedzibie Zamawiającego.
10. Wykonawcy zainteresowani udziałem w otwarciu ofert zobowiązani są przesłać do dnia, w którym upływa termin składania ofert, do godziny 11:00, na adres paulina.dziadosz@arp.pl oraz marlena.kowalczyk@arp.pl swoje adresy e-mail.
11. Zamawiający wyśle, do zainteresowanych udziałem w otwarciu ofert Wykonawców, wiadomość e-mail z zaproszeniem do spotkania w aplikacji Microsoft Teams, które odbędzie się w dniu i o godzinie wskazanej w ust. 8. Aby dołączyć do spotkania należy w otrzymanej wiadomości kliknąć w link: ,,Dołącz do spotkania w aplikacji Microsoft Teams", a następnie w otwartym oknie przeglądarki internetowej wybrać opcję: ,,Dołącz w przeglądarce Microsoft Edge".
12. Zamawiający publikuje niezwłocznie na www.bip.arp.pl informację z otwarcia ofert.
Kontakt:Wszelką korespondencję elektroniczną dotyczącą przedmiotowego postępowania należy kierować jednocześnie do nw. osób:
1) Paulina Dziadosz, email: paulina.dziadosz@arp.pl;
2) Marlena Kowalczyk, email: marlena.kowalczyk@arp.pl.
3. W przypadku braku potwierdzenia przez Zamawiającego otrzymania wiadomości, korespondencję należy skierować na adres zakupy@arp.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: