Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-07-11
Przedmiot ogłoszenia:Usługa polegająca na naprawie poszycia i pokrycia dachu budynku
Organizator:KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Adres: Mogilska 109, 31-571 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
Telefon / fax:Telefon: 12 615 54 44
Strona www:https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/442339
Opis:Usługa polegająca na naprawie poszycia i pokrycia dachu budynku Komisariatu Policji w Makowie Podhalańskim przy Ul. Kolejowej 8, 34-220 Maków Podhalański
Opis postępowania: AG.B.0162.1.2024.123.RK Kraków, dn.10.07.2024 r.

ZAPYTANIE CENOWE

pn.: ,,Usługa polegająca na naprawie poszycia i pokrycia dachu budynku Komisariatu Policji
w Makowie Podhalańskim przy Ul. Kolejowej 8, 34-220 Maków Podhalański "

Postępowanie jest prowadzone na podstawie art.2 ust.1, pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 roku - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą oraz zgodnie z Decyzją Nr 58/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie z dnia 04.11.2021 roku.

I. Informacje ogólne:

1. Ofertę należy przesłać do dnia: 19.07.2024 r. do godz. 12.00. w sposób:

Oferty oraz wszelkie zapytania proszę składać do dnia 19.07.2024 r. do godz.12.00. za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl, zakładka ,,Postępowania" a ,,Lista postępowań otwartych".

W razie problemów ze złożeniem oferty proszę kontaktować się z działem HelpDesk EB2B - kontakt
w stopce strony internetowej.

2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z niniejszym zapytaniem.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na naprawie poszycia i pokrycia dachu budynku Komisariatu Policji w Makowie Podhalańskim przy Ul. Kolejowej 8, 34-220 Maków Podhalański.
W zakres prac naprawczych wchodzi:

I. Naprawa częściowo zapadniętego poszycia dachu z desek, naprawa części pokrycia dachowego

wykonanego z papy asfaltowej wraz z naprawą obróbek bitumicznych murków ogniowych.

Zakres prac jakie trzeba wykonać w związku z naprawą częściowo zapadniętego poszycia dachu wraz

z naprawą części pokrycia dachowego i obróbek murków ogniowych to min.:

1. Usunięcie uszkodzonej papy asfaltowej (papa ułożona wielowarstwowo) na powierzchni dachu ok. 20,0 m2, oraz murkach ogniowych na długości ok. 16,0 m.

2. Demontaż uszkodzonego poszycia z desek (na powierzchni ok. 20 m2), wraz z wykonaniem
wzmocnienia naprawianego poszycia poprzez montaż belek drewnianych o przekroju 10x10 cm - drewno impregnowane - 0,3 m3

3. Montaż rozebranego poszycia z desek, wymiana desek poszyciowych na nowe deski impregnowane na powierzchni ok. 8 m2.

4. Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej podkładowej, oraz papy nawierzchniowej.

5. Wykonanie obróbek bitumicznych (dwie warstwy wywiniętej papy termozgrzewalnej) wzmocnionych listwami metalowymi na długości ok. 16,0 m.

II. Naprawa trzonu kominowego wraz z uzupełnieniem i silikonowaniem kratek zabezpieczających kanały przed ptactwem.

Zakres prac jakie trzeba wykonać w związku z naprawą trzonu kominowego wraz z uzupełnieniem i silikonowaniem kratek zabezpieczających kanały przed ptactwem to min.:

1. Odbicie odparzonego tynku na trzonie kominowym ponad połacią dachu.

2. Uzupełnienie tynku cementowo - wapiennego na trzonie kominowym o wymiarach 50x90 cm

i wysokości 1,0 m.

3. Malowanie naprawionego trzonu kominowego w kolorze istniejących trzonów kominowych.

4. Uzupełnienie kratek zabezpieczających kanały przed ptactwem - 4 szt., wraz ze silikonowaniem istniejących kratek - 60 szt.

2. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (marka i typ wraz z podaniem nr rejestracyjnych).

Wymóg powyższy wynika z faktu, że prace mają być realizowane w czynnym obiekcie policji, do którego części dostęp mogą mieć tylko osoby wcześniej ustalone. W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować
o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. W przypadku innych państw niż Polska proszę o podanie daty urodzenia, imię ojca oraz serii i numeru paszportu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do realizacji prac wskazanych przez Wykonawcę osób.

III. Warunki dotyczące oferty oraz realizacji zamówienia:

1. Cena za realizację usługi będzie miała charakter ryczałtowy i płatna będzie jednorazowo po zakończeniu zlecenia.

2. Zapłata za wykonanie zlecenia nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury - przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto.

3. Istnieje możliwość (nieobowiązkowo) odbycia wizji lokalnej na obiekcie celem dokładnego określenia przez Wykonawcę ceny ryczałtowej za wykonanie usługi. Nieodbycie wizji lokalnej na obiekcie nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Odbycie wizji lokalnej nastąpi po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zlecenia wynosi 30 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. Termin rozpoczęcia prac ma być ustalony z użytkownikiem obiektu. W przypadku nieterminowego wykonania zadania przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,5% wartości zamówienia brutto, za każdy dzień opóźnienia, jednak nie więcej niż 15 % wynagrodzenia zamówienia brutto.

MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Komisariat Policji w Makowie Podhalańskim Ul. Kolejowa 8, 34 - 220 Maków Podhalański.

Telefony kontaktowe w sprawie: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: 47-83-54-917

Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej: 47-83-28-205

IV. Kryteria badania, oceny i wyboru ofert:

Najniższa cena.

V. Załączniki: Wzór oferty: załącznik nr 1

Grupa asortymentowa:
Miejsce i termin składania ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/442339
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-07-11 12:00 2024-07-19 12:00
Termin składania:2024-07-19
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zlecenia wynosi 30 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. Termin rozpoczęcia prac ma być ustalony z użytkownikiem obiektu. W przypadku nieterminowego wykonania zadania przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 0,5% wartości zamówienia brutto, za każdy dzień opóźnienia, jednak nie więcej niż 15 % wynagrodzenia zamówienia brutto.

MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Komisariat Policji w Makowie Podhalańskim Ul. Kolejowa 8, 34 - 220 Maków Podhalański.
Wymagania:Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:
Kontakt:KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
Telefon: 12 615 54 44
Zamawiający: Wydział Inwestycji i Remontów
Numer dokumentu:AG.B.0162.1.2024.123.RK
Źródło: Internet i własne