Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-11-29
Przedmiot ogłoszenia:Usługi kominiarskie
Organizator:Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Barcicach
Adres: Barcice 66, 82-420 Ryjewo
Województwo / powiat: pomorskie, pow. kwidzyński
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. (055) 277 16 95, fax (055) 277 16 95
E-mail:
Opis:Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
,,Usługi kominiarskie".
Rodzaj zamówienia: usługa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
Specyfikacja:3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówień :
Szczegółowe informacje przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Barcicach, Barcice 66, w sekretariacie lub telefonicznie pod numerem tel. (0 55) 277 16 95
Miejsce i termin składania ofert: 9. Forma, miejsce i termin złożenia ofert:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - ,,formularzu oferty",
- Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę,
- dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę,
- całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie,
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 09.12.2024 r. do godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego w SOSW w Barcicach, 82 - 420 Ryjewo, Barcice 66 w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego,
- na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy, nazwę i adres zamawiającego oraz napis: ,,Oferta na wykonanie: Usług kominiarskich"
Otwarcie ofert:10. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 09.12.2024 r. o godz. 9.30 w siedzibie zamawiającego, sekretariat Ośrodka.
Termin składania:2024-12-09
Miejsce i termin realizacji:2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany/ pożądany termin realizacji zamówienia - 01.01.2025- 31.12.2025
Wymagania:ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT SKIEROWANE DO POTENCJANYCH WYKONAWCÓW*/ OGŁOSZENIE ZAMIESZCZONE NA STRONIE INTERNETOWEJ*
dla zamówień, których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- - zobowiążą się do wykonywania usług kominiarskich na warunkach określonych w umowie (załącznik do zaproszenia).
W celu potwierdzenia wymaganych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu tych warunków.
5. Zawartość oferty.
Dla ważności oferta cenowa musi zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofert na załączonym druku
- kserokopia aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- Cenę ofertową należy cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, VAT, brutto,
- wysokość stawki podatku VAT należy przyjąć zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę przez okres ważności umowy nie podlega waloryzacji,
- warunki płatności - przelew na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium :
Najniższej ceny oraz spełnienie wszystkich wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu.
8. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie postanowione wymagania udziału w postępowaniu oraz jest z najniższą ceną.
- oferta otrzymana przez zamawiającego po w/w terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania,
- oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy,
- jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to w swej treści jednoznacznie winno wskazywać uprawnienie do podpisania oferty,
- pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
- w przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę),siedzibę i adres wykonawcy, której ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej https://sosw.barcice.bipdlaszkol.pl/ najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert.
13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
- w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
- umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
Kontakt:Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Elżbieta Polakiewicz - Dyrektor SOSW w Barcicach Justyna Malec- Polakiewicz - Sekretarz SOSW w Barcicach
Kod CPV:90915000-4
Numer dokumentu:SOSWB.261.3.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: