Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 13294239 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2017-03-24
Przedmiot ogłoszenia:USŁUGI PRALNICZE
Organizator:Sąd Rejonowy w Zielonej Górze
Adres: Pl. Słowiański 2, 65-069 Zielona Góra
Województwo / powiat: lubuskie, pow. Zielona Góra
Państwo: Polska
Telefon / fax:068/322 03 65
Opis:USŁUGI PRALNICZE - pranie chodników i dywanów wg załącznika nr 2
Opis przedmiotu zamówienia:
USŁUGI PRALNICZE - pranie chodników i dywanów wg załącznika nr 2
Miejsce i termin składania ofert: propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 31.03.2017r, do godz.12;00
w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego w Sądzie Rejonowym w Zielonej
Górze PI. Słowiański 2 w pokoju nr 402
Otwarcie ofert:Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 31.03.2017r o godz. 12;15 w siedzibie zamawiającego w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze w pokoju nr 413
Termin składania:2017-03-31
Miejsce i termin realizacji:Wymagany termin realizacji umowy: do 31.12.2018l\\\\
Wymagania:Opis sposobu przygotowania Oferty:
1.1 Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
1.2 Kopertę należy zaadresować na Sąd Rejonowy w Zielonej Górze PI. Słowiański 2
65-069 Zielona Góra, pok. 402 - umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
" Oferta na zadanie "USŁUGI PRALNICZE"
1.3 Ceny podane w Formularzu Oferty zał. Nr 1 mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
1.4 Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
1.5 Cena ma obejmować całość zamówienia łącznie z kosztami dojazdu i wszystkimi
materiałami potrzebnymi do jego realizacji.
Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena -100%
5. Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
5.1 Formularz oferty - załącznik nr 1
5.2 Formularz cenowy - załącznik nr 2
5.3 wypełniony i zaparafowany wzór umowy - załącznik nr3
5.4 kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do
występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem).
6. Cena powinna być dokładnie i rzetelnie obliczona i powinna zawierać:
6.1 wartość usługi/dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
6.2 koszt dojazdu,
6.3 materiały potrzebne do realizacji zamówienia,
6.4 obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres
ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Kontakt:Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest Pani:
Angelika Sułek 068/322 03 65 w godz. 8;00- 16;00
Stanisława Zioło tel. 068/322 03 19 w godz. 8;00- 16;00
Źródło: Internet i własne
Załączniki: