Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28477746 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie o cenę - Polska
Data dodania oferty:2024-12-13
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie analiz próbek wody basenowej
Organizator:Gmina Prudnik - Agencja Sportu i Promocji w Prudniku
Adres: ul. Rynek 1, 48-200 Prudnik
Województwo / powiat: opolskie, pow. prudnicki
Państwo: Polska
Telefon / fax:77 437 66 55
E-mail:
Opis:Wykonanie analiz próbek wody basenowej wraz z ich poborami na krytej pływalni ,,Sójka"
Wykonanie analiz próbek wody basenowej wraz z ich poborami na krytej pływalni ,,Sójka" Agencji Sportu i Promocji w Prudniku zgodnie z harmonogramem na rok 2025.
2.2 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analiz próbek wody basenowej wraz z ich poborami na krytej pływalni ,,Sójka": jacuzzi, dwie wanny z hydromasażem, brodzik oraz duża niecka.
Zakres wykonywanych analiz odpowiadający kryteriom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie prowadzenia nadzoru nad jakością wody w' kąpielisku oraz miejscu wykorzystywanym do kąpieli, obejmujących pełne badania w zakresie fizykochemicznym oraz mikrobiologicznym.
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej służy rozeznaniu rynku i nie zobow iązuje Gminy Prudnik - Agencji Sportu i Promocji w Prudniku do złożenia zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Agencji Sportu i Promocji w Prudniku, Ul. Rynek 1, 48-200 Prudnik w formie pisemnej umieszczając ją w zamkniętym opakowaniu w terminie do 19.12.2024 r. do godz. 15:30 . lub
7.2 Elektronicznie przesyłając skan oleiły wraz załącznikami w formacie pdf opatrzonej czytelnym podpisem osobistym lub oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym na adres e-mail: asip@asipprudnik.pl, w terminie do 19.12.2024 do godz. 15:30
7.3 Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie określony w pkt. 7.1 i 7.2 nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
Termin składania:2024-12-19
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Wymagania:Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia (np. referencje, doświadczenie).
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
6.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2 Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.3 Ofertę stanowi wypełniony ,,Formularz oferty", stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej.
6.4 Wraz z ofertą należy złożyć:
1) pełnomocnictwa do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę prawnie reprezentującą wykonawcę lub przez notariusza) o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (np. z KRS. CEIDG).
2) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - załącznik nr 2.
6.5 W razie wątpliwości Zamawiający może zażądać od oferenta dodatkowych dokumentów' lub wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w ofercie, z minimalnie 2-dniowym terminem dostarczenia.
6.6 Ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
6.7 Złożenie oferty oznacza akceptację wzoru umowy.
Kryterium wyboru i sposobu oceny ofert:

9. Wybór najkorzystniejszej oferty:
9.1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9.2 Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i zawiadamia o tym niezwłocznie Wykonawcę.
9.3 Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą tę ofertę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w' postępowaniu oraz uzyska najwyższą łączną ilość punktów.
10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
10.1 Zamawiający informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierającą nazwę, siedzibę i adres Wykonawcy oraz cenę zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Agencji Sportu i Promocji w Prudniku.
10.2 Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
1) w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy lub potwierdzenia przyjęcia do realizacji zlecenia, na warunkach określonych w zaproszeniu i złożonej ofercie,
2) niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu, o którym mowa powyżej, będzie przyjęte za odmowę podpisania umowy.
Uwagi:Warunki płatności:
Płatności przelewem, termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury.
Numer dokumentu:DTZ0.223.17.2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: