Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 20555848 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2021-01-14
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie map do celów projektowych
Organizator:Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o
Adres: ul. Marklowicka 15, 44-300 Wodzisław Śląski
Województwo / powiat: śląskie, pow. wodzisławski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 4552634 wew. 343 lub 500 043 413
Opis:wykonanie map do celów projektowych dla przyłączy
1. Przedmiot zamówienia
1.1 Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie map do celów projektowych dla potrzeb związanych z opracowaniem planów/projektów przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej.
Szacunkowa ilość zadań - 60 szt.
1.2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia
a) Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie odrębnych pisemnych zleceń cząstkowych składanych przez Zamawiającego sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy. Zlecenia cząstkowe mogą obejmować więcej niż 1 zadanie.
b) Zaktualizowane mapy do celów projektowych należy wykonać w dwóch egzemplarzach z nakładką sytuacyjno-wysokościową i ewidencyjną
c) Ponadto należy dołączyć szkic orientacyjny w dwóch egzemplarzach oraz oryginalne uzgodnienia branżowe następujących instytucji:
- Tauron Dystrybucja S.A. w Rybniku,
- Orange Polska S.A. w Katowicach,
- PSG Sp. z o.o. w Rybniku,
- Gaz System S.A. Oddział Świerklany,
- PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl.,
- PWiK Sp. z o.o. w Rybniku,
- JZWiK S.A. w Jastrzębiu Zdroju,
- Wodociągi ESOX Sp. z o.o. z Radlina,
- Spółka Wodociągowa w Turzy Śl.,
- GPW S. A. w Katowicach,
- Ciepłownia Rydułtowy Sp. z o.o.
- PGG S.A. Odział Zakład Elektrociepłownie Rybnik
- PGG S.A. Zakład Informatyki i Telekomunikacji w Rybniku,
- innych, których uzbrojenie występuje w danym obszarze opracowywanego zadania.
Uwaga: W przypadku gdy, na danym terenie nie występują sieci eksploatowane przez powyższe instytucje, geodeta zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, że uzgodnienia branżowe nie są wymagane.
d) Opracowania będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie wymagania prawne oraz musi uzyskać akceptację (uwierzytelnienie) Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej lub na mapach musi być umieszczone oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej.
Miejsce i termin składania ofert: 1) Ofertę należy przesłać na adres Przedsiębiorstwa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.01.2021r. do godz.1500 (decyduje data wpływu) lub złożyć osobiście w Kancelarii PWiK Sp. z o.o. Ul. Marklowicka 15 w Wodzisławiu Śląskim do dnia 28.01.2021r. do godz. 900
Otwarcie ofert:2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.01.2021r. o godz. 930. 3) Otwarcie ofert będzie transmitowane on-line pod niniejszym linkiem: https://www.youtube.com/channel/UC-l34RUhRbgzDgUyk6JlU6w 4) Oferty złożone po terminie będą zwracane oferentowi bez otwierania.
Termin składania:2021-01-28
Miejsce i termin realizacji:1.3. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia
a) Termin realizacji zadania - 3 miesiące od daty pisemnego zlecenia cząstkowego. Za datę realizacji zadania, wchodzącego w skład zlecenia cząstkowego, uważa się datę przekazania Zamawiającemu kompletnych dokumentów będących przedmiotem danego zadania.
b) Zlecenia cząstkowe będą składane do dnia 31.01.2022r
c) Termin obowiązywania umowy - do 30.04.2022r.
Wadium:1000 zł
Wymagania:1.4. Zapłata wynagrodzenia
Wynagrodzenie za zrealizowane zadania wchodzące w skład zlecenia cząstkowego nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej w oparciu o protokół odbioru, w formie przelewu na rachunek bankowy, w terminie do 21 dni od daty otrzymaniu faktury VAT z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).
1.5. Pozostałe informacje
Kary umowne:
1) w przypadku niedotrzymania terminu wykonania poszczególnych zadań wchodzących w skład zleceń cząstkowych będących przedmiotem zamówienia z winy Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto niewykonanego zadania wchodzącego w skład zlecenia cząstkowego, za każdy dzień zwłoki.
2) w przypadku odstąpienia od wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto całości przedmiotu umowy.
3) w przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na jego usunięcie. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto całości przedmiotu umowy.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeśli zastrzeżone kary umowne nie pokryją poniesionej szkody.
1.6. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia podstawowego do 50 % szacunkowej ilości zadań o których mowa w pkt. 1.1, w okresie trwania umowy, przy zachowaniu ceny ofertowej.
2. Dokumenty bezwzględnie wymagane przy złożeniu oferty
1) Oferta cenowa - załącznik nr l
2) Oświadczenia - załącznik nr 2
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk informacji z Centralnej Informacji KRS odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru wygenerowaną ze strony internetowej https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t albo wydruk zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony internetowej https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/Ceidg.Public.UI/Search.aspx ; powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert.
4) Dodatkowo, w przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, do oferty należy dołączyć umowę spółki wraz z aneksami.
Uwaga: wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Oferenta.
3. Kryterium oceny oferty
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena netto dla 1 zadania
2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która spełni wszystkie warunki niniejszej specyfikacji i uzyska najniższą cenę netto za 1 zadanie.
4. Wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
2) Wadium może być wnoszone według wyboru oferenta w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych.
3) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w ING Banku Śląskim S.A.CBK Bielsko-Biała nr 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502. Wadium musi być uznane na koncie Zamawiającego do dnia 27.01.2021r.
4) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2) b-d należy załączyć w oryginale do oferty.
5) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2) b-d powinno zawierać nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy, obejmować cały okres związania ofertą, powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w przypadku gdy Oferent, którego oferta został wybrana:
a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie, lub nie podpisał umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
6) Zwrot wadium wszystkim Oferentom nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy z wybranym Oferentem.
7) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5. Opis przygotowania oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Cena oferty musi być wyrażona w PLN złotych netto (cyfrowo i słownie) .
3) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (m.in. opłaty za uzgodnienia branżowe).
4) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż określone w stosownych rejestrach, należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo.
5) Poprawki nanoszone w ofercie muszą być czytelne i opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
6) Wszystkie załączniki stanowiące część SIWZ, winny zostać wypełnione przez Oferentów bez wyjątku, ściśle wg wymogów i postanowień zawartych w SIWZ.
7) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zaadresowanym na PWiK Sp. z o.o. 44-300 Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15 oraz opisanym: "Przetarg nr 2/2021/TT na wykonanie map do celów projektowych dla przyłączy."; opakowanie powinno również wskazywać nazwę oferenta.
8) Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku przetargu.
10) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert (dzień otwarcia ofert jest pierwszym dniem związania ofertą)
9.Tryb ogłoszenia wyników przetargu
1) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania.
2) Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania i zwrotu umowy w terminie 5 dni od daty jej otrzymania. Brak zwrotu podpisanej umowy w powyższym terminie może skutkować zatrzymaniem wadium oraz wyborem kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert.
10. Uwagi
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
2) Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 30.000 euro netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl. (postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 20.07.2017 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2017.1579 z późn. zm).
3) Cena ofertowa nie podlega dalszym negocjacjom.
Kontakt:8. Tryb udzielania wyjaśnień
1) Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ, jednak nie później
niż do 22.01.2021 do godz.1400. Pytania na piśmie należy kierować na adres: PWiK Sp. z o.o. 44-300 Wodzisław Ś1.ul. Marklowicka 15, faxem 32 456 38 80 lub e-mailem: poczta@pwik-wodzislaw.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Treść ewentualnych pytań i udzielonych odpowiedzi zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
2) Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
Kuczok Mirosław tel. 4552634 wew. 343 lub 500 043 413
Adam Dziwok tel. 4552634 wew. 325 lub 507 108 159 - część techniczna
Informacje udzielane będą tylko w dni robocze w godz. od 8:00 - 14:00.
Numer dokumentu:2 /2021/TT
Źródło: Internet i własne
Załączniki: