Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2021-02-23
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie przeglądu technicznego urządzeń
Organizator:Wojskowy Instytut Medyczny Sekcja Techniczna w Warszawie
Adres: ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. Warszawa
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel: 261 816 460 /fax: 22 515-09-05
E-mail:
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Proszę o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie przeglądu technicznego nw urządzeń:
Pakiet nr 1 SKANER HISTOLOGICZNY, firmy 3DHISTECH typ 250FLASH II, nr ser. P250-011906
Pakiet nr 2 STACJONARNY MIERNIK MOCY DAWKI- ENVIRO-RAD, firmy TEMA SINERGIE S.R.L., typ LND 7165, model RAD, nr ser. 8262
Pakiet nr 3 ANALIZATOR Z WYPOSAŻENIEM, typ OPTI CCA-TS, nr ser. OP4-4197
II. Główne warunki zapytania ofertowego
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. "Wykonawca przeglądu musi na urządzeniu nakleić naklejkę informującą o:
Dacie wykonania przeglądu (format dd.mm.rrrr), dacie wykonania następnego przeglądu (format dd.mm.rrrr), sprawności technicznej urządzenia (adnotacja - aparat sprawny technicznie)"
3. "Wykonawca przeglądu wystawi dokumenty potwierdzających sprawność techniczną ww. urządzeń, najpóźniej do 5 (pięciu) dni roboczych od daty wykonania przeglądu zawierających miedzy innymi informację o:
sprawności technicznej urządzenia (adnotacja - aparat sprawny technicznie/niesprawny technicznie)
- typie aparatu
- producencie
- nr fabrycznym
- roku produkcji
- dacie przeglądu (dd.mm.rrrr)
- ewentualnych uwagach i zaleceniach
- dacie wykonania następnego przeglądu technicznego (dd.mm.rrrr"
4. Wykonawca posiada określone przez producenta urządzenia instrukcje serwisowe oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności obsługi serwisowej umożliwiajace jego przegląd
5. przegląd w siedzibie Zamawiającego przez osoby posiadające odpowiedenie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w zakresie wykonywania przeglądów technicznych ww. urządzeń
Miejsce i termin składania ofert: 9. Ofertę proszę przesłać na adres pbieniek@wim.mil.pl do dnia 25.02.2021 do godz. 10:00
Termin składania:2021-02-25
Wymagania:6. Kryteria oceny ofert - 100% cena
7. Warunki płatności : przelew 30 dni, licząc od dnia dostarczenia poprawnie wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego,
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Uwagi:"Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowy Instytut Medyczny przy
ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa, adres strony internetowej: www.wim.mil.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Wojskowym Instytucie Medycznym jest Pan Paweł Baran, adres e-mail: pbaran@wim.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZO/01/01/ST/21, prowadzonym w trybie art. 11 ust. 5 pkt 1);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
"
Numer dokumentu:ZO/04/02/ST/21
Źródło: Internet i własne
Załączniki: