Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 15898182 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2018-08-20
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie usługi druku i dostawy ulotek, plakatów i tablic
Organizator:Centrum Medycyny Profilaktycznej Sp. z o.o.
Adres: Bolesława Komorowskiego 12, 30-106 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
Telefon / fax:12 421 34 55
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Opis:wykonanie usługi druku i dostawy ulotek, plakatów i tablic
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca druk i dostawę ulotek, plakatów i tablic w ramach projektu pod tytułem ,,Dzienny Dom Opieki Medycznej w CMP Sp. z. o. o."
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
o 79810000-5 Usługi drukowania,
o 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy.
Cel zamówienia
Wyłonienie oferenta:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca druk i dostawę ulotek, plakatów i tablic w ramach projektu pod tytułem ,,Dzienny Dom Opieki Medycznej w CMP Sp. z. o. o."
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
o 79810000-5 Usługi drukowania,
o 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca druk i dostawę ulotek, plakatów i tablic w ramach projektu pod tytułem ,,Dzienny Dom Opieki Medycznej w CMP Sp. z. o. o."
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
o 79810000-5 Usługi drukowania,
o 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy.
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 27-08-2018
Miejsce i sposób składania ofert
1. OFERTY oraz innego rodzaju KORESPONDENCJĘ (np. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
o drogą elektroniczną (skany dokumentów) na adres: ddom.olszanska@cmp.krakow.pl,
o pisemnie (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Centrum Medycyny Profilaktycznej Sp. z o.o., ul. Bolesława Komorowskiego 12, 30-106 Kraków, oferty składane kurierem lub osobiście do sekretariatu pok. 220 I p. czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00, w zamkniętej, opieczętowanej pieczątką firmową Wykonawcy, kopercie z napisem:
,,Oferta na wykonanie usługi obejmującej druk i dostawę ulotek, plakatów i tablic w ramach projektu pod tytułem ,,Dzienny Dom Opieki Medycznej w CMP Sp. z. o. o." NR postępowania 3/2018/OLSZ
2. Żadnego rodzaju korespondencji ani ofert nie należy przekazywać na służbowe adresy e-mail pracowników Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ddom.olszanska@cmp.krakow.pl
Termin składania:2018-08-27
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków
Harmonogram realizacji zamówienia
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 7dni od daty zawarcia umowy.
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Nie ustanowiono warunków udziału. Nie ustalono sposobu dokonywania oceny warunków spełniania udziału w postępowaniu
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z treścią zapytania wzoru umowy stanowiacej załącznik do niniejszego zapytania
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (na maszynie do pisania lub komputerze).
5. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od nr. 1 na pierwszej stronie oferty (bez uwzględnienia strony tytułowej). Załączniki do oferty stanowią jej integralną część, należy je czytelnie oznaczyć odpowiednimi numerami kolejnymi.
6. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
8. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego,
2) wykaz liczbowy stanu zatrudnienia, w tym liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, która przez cały okres realizacji zamówienia będzie w nim uczestniczyć, z istniejącym wskaźnikiem % wymaganym w kryterium cenowym ,,zatrudnienie",
3) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego,
4) aktualny wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej RP,
5) klauzula informacyjna z art.13 RODO ,
6) oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełniania obowiązków informacyjnych
przewidzianych wart. 13 lub art.14 RODO
7) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację ,,ZMIANA OFERTY".
8) Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Oferenta.
9) Oferty po złożeniu i wyborze oferty najkorzystniejszej nie będą zwracane Oferentom.
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, jedynie spośród ofert uznanych za ważne, które nie zostaną odrzucone i spełniają wymogi formalne.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
o cena - ranga procentowa 85 %,
o zatrudnianie na podstawie - ranga procentowa 15 %,
umów o pracę przez cały czas
realizacji zamówienia co najmniej 50%
personelu w nim uczestniczącego .
3. Punkty oferty zostaną zsumowane wg wzoru
Sof = Cof + Zof
gdzie:
Sof - suma punktów badanej oferty
Cof - ilość punktów uzyskanych za kryterium ,,cena",
Zof - ilość punktów uzyskanych za kryterium ,,zatrudnienie",
4. Sposób oceny ofert: w kryterium cena punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cof = ( C min / C b ) x 85 pkt
gdzie:
Cof - ocena punktowa oferty w kryterium cena,
C min - najniższa cena brutto (ogólna wartość zamówienia) spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
C b - cena brutto oferty badanej.
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
5. W kryterium zatrudnienie punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Parametry punktowane zatrudnianie na podstawie umów o pracę co najmniej 50% personelu, który przez cały okres realizacji zamówienia będzie w nim uczestniczyć
o zatrudnianie na podstawie umów o pracę co najmniej 50% personelu, który przez cały okres realizacji zamówienia będzie w nim uczestniczyć - 15 pkt.
o zatrudnianie na podstawie umów o pracę poniżej 50% personelu, który przez cały okres realizacji zamówienia będzie w nim uczestniczyć - 0 pkt.
Dla wykazania spełnienia tego kryterium Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz liczbowy stanu zatrudnienia, w tym liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, która przez cały okres realizacji zamówienia będzie w nim uczestniczyć, z istniejącym wskaźnikiem % wymaganym w kryterium cenowym ,,zatrudnienie".
6. Wynik.
o za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów,
o pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,
o jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert.
Wykluczenia
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez Beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z art. 3 ustawy PZP, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
o pozostawanie z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić wątpliwości.
2. W celu wykazania braku powiązań kapitałowych lub osobowych Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
CENTRUM MEDYCYNY PROFILAKTYCZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bolesława Komorowskiego 12
30-106 Kraków
małopolskie , Kraków
Numer telefonu
124213455
Fax
124213466
NIP
6772194473
Tytuł projektu
Dzienny Dom Opieki Medycznej w CMP Sp. z o.o.
Numer projektu
RPMP.09.02.01-12-0006/18-00
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
1. w zakresie merytorycznym (sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia): Anna Kistela 2. w zakresie formalnym (sprawy dotyczące procedury): Jolanta Wójcicka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
12 421 34 55
Kod CPV:79810000-5
Numer dokumentu:1132070, 3/2018/OLSZ
Źródło: Internet i własne
Załączniki: