Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28577411 aktualne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2025-01-07
Przedmiot ogłoszenia:Wykonywanie wycen nieruchomości
Organizator:Urząd Miejski w Pułtusku
Adres: ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. pułtuski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 23 306 72 37, fax. 23 306 72 13
Opis:Zaproszenie do złożenia oferty na wykonywanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Pułtusk w okresie do 31.12.2025 r.
Burmistrz Miasta Pułtusk, działając w imieniu Gminy Pułtusk, zaprasza Wykonawców posiadających uprawnienia zawodowe w zakresie - szacowanie nieruchomości, nadane w trybie Rozdziału IV, Działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., póz. 1130) do składania ofert na wykonywanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Pułtusk w okresie do 31.12.2025 r.
W ofercie należy podać stałą zryczałtowaną jednostkową cenę brutto obejmującą wycenę jednej nieruchomości niezabudowanej.
Cena oferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stałą zryczałtowaną jednostkową ceną brutto ( Cj ), w którą winny być wkalkulowane: wartość pracy, materiały, wszystkie obciążenia podatkowe Wykonawcy i inne koszty związane z wykonaniem roboty, obejmującą wycenę jednej nieruchomości niezabudowanej.
Oferowana cena nie ulegnie zmianie w czasie wykonywania usługi. Sposób naliczenia zapłaty za wykonanie wyceny w poszczególnych przypadkach zawiera projekt umowy.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 15.01.2025 r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.01.2025 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pułtusku przy Ul. Rynek 41.
Termin składania:2025-01-15
Wymagania:Wykonawca zamieści ofertę w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem ,,Oferta na wykonywanie wycen nieruchomości", którą należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, parter.
Oferta powinna posiadać nazwę i adres wykonawcy. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
kserokopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe w zakresie- szacowanie nieruchomości, nadanego w trybie przepisów Rozdziału 4 Działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) - potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. z 2019 r. póz. 805) - potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zaakceptowany wzór umowy.
Wzór oferty oraz wzór umowy znajduje się na stronie internetowej pod adresem: www.bip.pultusk.pl
Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Kontakt:Wydział prowadzący sprawę - Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, tel. 23 306 72 37, fax. 23 306 72 13, e-mail um@pultusk.pf Kierownik Wydziału - Anna Maliszewska, główny specjalista - Justyna Borowska, e-mail: justyna.borowska@pultusk.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: