Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 28566505 aktualne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2025-01-03
Przedmiot ogłoszenia:Zakup i dostawa peptonu kazeinowego
Organizator:INSTYTUT BIOTECHNOLOGII SUROWIC I SZCZEPIONEK BIOMED SPÓŁKA AKCYJNA
Adres: al. Aleja Sosnowa 8, 30-224 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
NIP:PL6750005418
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210449
Opis:Zapytanie ofertowe nr 6/2024 dotyczące zakupu i dostawy peptonu kazeinowego.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.01-0051/23 - Opracowanie i wprowadzenie wystandaryzowanego podłoża półsyntetycznego do hodowli Corynebacterium diphtheriae PW8 jako bazy wytwarzania substancji czynnej (API) do szczepionek przeciwbłoniczych.

Część 1
Zakup i dostawa peptonu kazeinowego.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa peptonu kazeinowego.
Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA
Szczegółowa specyfikacja została przedstawiona w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego: Specyfikacja Materiałowa nr 13/24/1 oraz Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego: Specyfikacja Materiałowa nr 13/24/2.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-13
Termin składania:2025-01-13
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia: 30 stycznia 2025
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków
Wymagania:Ofertę należy sporządzić w oparciu o specyfikację materiałową.
Oferent składając ofertę składa oświadczenie o spełnieniu przez oferowany produkt wszystkich parametrów określonych w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
-
Zamówienia uzupełniające
-
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących sytuacjach:
a) spowodowanych między innymi epidemią, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (np. spowodowanych decyzją władz państwowych, samorządowych, służb sanitarnych, itp.) oraz w przypadku wystąpienia innych niezależnych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy z Wykonawcą.
b) zmiany terminu realizacji projektu;
c) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
d) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania;
e) wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli strony dojdą do zgodnego wniosku, że jest to konieczne dla osiągnięcia celu zamówienia;
f) wprowadzenia zmian w przyjętych założeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, na wniosek Wykonawcy uzasadniony względami merytorycznymi, technicznymi, funkcjonalnymi, wizualnymi i tylko za zgodą Zamawiającego;
g) w przypadku braku dostępności materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia lub wydłużonego czasu oczekiwania ze względu na sytuację rynkową będącą następstwem np. wojny, wystąpienia epidemii lub pandemii i wprowadzonymi w ich efekcie obostrzeniami lub sytuacją gospodarczo-polityczną
h) jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
i) konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie;
j) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
k) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
Wszystkie zmiany umowy będą możliwe do wprowadzenia po uprzednim wydłużeniu okresu realizacji projektu, za zgodą instytucji finansującej i Zamawiającego, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
Zmiany w treści umowy muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez obie strony umowy.
Na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i po akceptacji obu stron, może zostać dokonane w drodze aneksu do umowy skrócenie terminu umownego jej realizacji.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki:
a. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Ocena spełnienia warunku Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
b. Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Ocena spełnienia warunku Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
c. Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia, tj.
? posiada certyfikat ISO 9001 lub wdrożony system ISO 9001,
? w przypadku, gdy Oferent przechowuje surowce musi dysponować magazynami z kontrolowanymi warunkami przechowywania.
Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający na etapie oceny ofert może żądać dodatkowych dokumentów potwierdzających powyższe.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
d. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
e. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego.
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy znajdują się na liście podmiotów objętych sankcjami oraz wykluczonych z postępowania zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
4. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu umieszczonych w zapytaniu ofertowym nr 6/2024 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego, bądź też nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków.
5. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
6. Złożą ofertę po wskazanym terminie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna zawierać:
- pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby, numer telefonu;
- datę i miejsce sporządzenia;
- imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (telefon oraz adres e-mail) osoby wyznaczonej do kontaktów z Zamawiającym,
- adres do korespondencji (jeżeli inny niż adres siedziby),
- oferowaną cenę netto oraz brutto, która uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia,
- inne dodatkowe informacje (jeśli dotyczy),
- wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 3,
- numer zapytania ofertowego: 6/2024
Każdy oferent powinien dostarczyć również:
- wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
- wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym nr 6/2024;
- podpisany Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Specyfikacja Materiałowa nr 13/24/1,
- podpisany Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Specyfikacja Materiałowa nr 13/24/2,
- pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych).
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 15:18:41

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena zamówienia netto (PLN) - 100 pkt.
Wartość punktowa kryterium - Cena zamówienia netto - będzie wyliczana według wzoru:
C = (C min: C n) x 100 pkt.
gdzie:
C min - najniższa cena zamówienia netto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena zamówienia netto ocenianej oferty
C - cena zamówienia netto
Kontakt:Osoby do kontaktu
Paulina Kotlarz
tel.:
e-mail: paulina.kotlarz@biomed.pl
Kod CPV:24300000-7
Numer dokumentu:2025-83256-210449, 6/2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: