Zgłoś sugestię
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2018-11-05
Przedmiot ogłoszenia:Zakup i dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki obrazowej i diagnostyko elektromedycznej
Organizator:Szkoła Policealna - Medyczne Studium Zawodowe im. Stanisława Liebharta w Lublinie
Adres: ul. K. Jaczewskiego 5, 20-090 Lublin
Województwo / powiat: lubelskie, pow. Lublin
Państwo: Polska
Telefon / fax:fax 81/748 32 64, tel. 81 747-80-81
E-mail:
Opis:Opis przedmiotu zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki obrazowej i diagnostyko elektromedycznej zgodnie z poniższym opisem:

3.1. Część nr 1 przedmiotu zamówienia:
Lp.
Pozycja we wniosku
Nazwa
Opis parametrów
funkcjonalno - technicznych
Ilość
1.
82
Aparat rentgenowski ogólnodiagnostyczny ze stołem diagnostycznym i statywem oraz konsolą operatorską /bez czynnego promieniowania/
1.Aparat rentgenowski z przyziemnym stołem RTG i statywem do zdjęć odległościowych umożliwiający w warunkach pracowni szkolnej prawidłowo przygotować uczniów do pracy z pacjentem o ograniczonych możliwościach poruszania się.
Aparat nowy lub rekondycjonowy w stanie wizualnym jak nowy (malowanie proszkowe wszystkich elementów metalowych)
Generator RTG
Atrapa generatora RTG bez możliwości generowania promieniowania.
Interfejs obsługi generatora zintegrowany ze stacją technika umożliwiający realizację ustawień parametrów generatora (min. kV, mAs, wybór ogniska) ze stacji technika.
Lampa RTG (bez czynnego źródła promieniowania)
umożliwiająca rozwirowanie anody lampy bez użycia promieniowania.
Stół RTG zintegrowany ze statywem lampy
- płaski blat stołu o wymiarach min. 80 x 220 cm
- stół o stałej wysokości
- zakres ruchu poprzecznego blatu ? +/-10 cm
- obciążalność blatu stołu ? 200kg
- zakres ruchu kołpaka lampy RTG ? +/- 90o
- możliwość ustawienia SID = 180 cm od statywu do zdjęć
Kolimator
Kolimator manualny, oświetlenie halogenowe umożliwiające pokrycie pola promieniowania 43x43 cm przy SID=1m
Statyw płucny
Statyw montowany do podłogi z ruchem pionowym środka panelu w zakresie 40-160cm od podłogi
Stacja technika
Sygnalizacja dźwiękowa i świetlna wykonania ekspozycji
Konsola operatorska z monitorem i oprogramowaniem akwizycyjnym w wersji szkoleniowej umożliwiającym wybór stanowiska pracy, zmianę wielkości ogniska lampy RTG, wybór programów anatomicznych oraz zmianę parametrów ekspozycji oraz zawiera:
- graficzny interfejs w języku polskim
- możliwość generowania przykładowych zdjęć w formacie DICOM
- możliwość nagrania przykładowego badania na CD, DVD, pendrive w formacie DICOM z przeglądarką umożlwiającą otworzenie badania na dowolnym komputerze
- możliwość rejestracji przykładowego pacjenta bezpośrednio na konsoli operatora
- możliwość wykorzystania mechanizmu ,,worklist" do rejestracji przykładowego pacjenta
- programy pozwalają użytkownikowi automatycznie dostosować wszystkie parametry ekspozycji dla każdej projekcji z możliwością późniejszej edycji obrazu
- zarządzanie listami pacjentów, listami badań i danymi obrazowymi
- automatycznie generowanie raportów medycznych
- możliwość eksportu obrazów w formatach JPEG, TIFF, BMP, DICOM
- samouczek z przykładami cyfrowych zdjęć rentgenowskich oraz przewodnik pozycjonowania radiologicznego umożliwiający naukę poprawnego pozycjonowania pacjenta i doboru właściwych parametrów ekspozycji.
- zintegrowany moduł archiwizacji i dystrybucji obrazów medycznych ,,PACS"
Zintegrowana z oprogramowaniem akwizycyjnym przeglądarka do diagnostyki obrazu, przetwarzania i przechowywania w bazie danych, umożliwiająca manipulację obrazem, eksport, dostosowanie układu, dostosowanie interfejsu użytkownika.
Opcje przetwarzania obrazu min.:
- bezstopniowy zoom
- kadrowanie, obracanie, odbicie lustrzane
- wstawianie adnotacji obrazkowych np. tekst, strzałka, elipsa,
- pomiar odległości, kątów, obszarów i gęstości
- dokumentacja dodatkowych parametrów badania jak filtr, grubość, kąt, implant
- dostosowanie ustawień okna, korekcji gamma, filtrów, wyostrzania i tłumienia szumów

1 szt.
2.
83
Aparat rentgenowski do zdjęć stomatologicznych
Główne cechy:
-Bezprzewodowy pilot
-Wbudowany tubus oraz tubus dodatkowy
-Wbudowana podziałka kątowa

1 szt.
3.
84
Kasety rentgenowskie-zestaw
Zestaw kaset rentgenowskich wszystkich używanych rozmiarów.

1 zestaw
4.
90
Zestaw środków ochrony radiologicznej /fartuch z gumy ołowianej, jednostronny, pół-fartuch, kryza na tarczycę
-Fartuch jednostronny typu płaszcz 0.25 mm Pb
-Fartuch jednostronny typu chirurgicznego 0.35 - 0.50 mm Pb
-Fartuch dwustronny typu pantomograficznego 0.35 mm Pb
-Fartuch dwustronny typu płaszcz
-Osłona na tarczycę rtg - uniwersalna
-Kryza ochronna 0.50 mm Pb
-Fartuch ochronny stomatologiczny RTG
-Osłony na gonady żeńskie, męskie o równoważniku osłabienia promieniowania X równym 1mm Pb.
-Osłona na jajniki RTG
-Fartuch ochronny typu kamizelka dwustronna
-Fartuch ochronny typu spódnica dwustronna
-Fartuchy Miednicowy do RTG jednostronny półfartuch 0.50 mm Pb
-Kolor jasnoniebieski

1 zestaw
5.
92
Zestaw pozycjonerów i znaczników do rentgenodiagnostyki
1.Znaczniki ( zestaw znaczników do diagnostyki radiologicznej, zestaw Literek ołowianych)
2.Pozycjonery
-Ramiona Metalowe - 5 szt.:
? Anterior - 1szt.
? Skrzydłowo-zgryzowe - 1 szt.
? Endo - 1 szt.
? Posterior - 2 szt.
-Pierścienie - 5 szt.:
? Posterior - 2 szt.
? Anterior - 1szt.
? Skrzydłowo-zgryzowe - 1 szt.
? Endo - 1 szt.
-Zagryzaki 20 szt.
? Anterior - 2 szt. #1V (niebieski)
? Anterior - 2 szt. #2V (niebieski)
? Posterior - 2 szt. #1H (żółty)
? Posterior - 2 szt. #2H (żółty)
? Skrzydłowo - zgryzowe - 2 szt. #1H (czerwone)
? Skrzydłowo - zgryzowe - 2 szt. #2H (czerwone)
? Skrzydłowo - zgryzowe - 2 szt. #1V (czerwone)
? Skrzydłowo - zgryzowe - 2 szt. #2V (czerwone)
? Endo - 2 szt. # 1V (zielone)
? Endo - 2 szt. # 2V (zielone)

10 szt.

30 szt.
zgodnie z opisem

3.2. Część nr 2 przedmiotu zamówienia:

Lp.
Pozycja we wniosku
Nazwa
Opis parametrów
funkcjonalno-technicznych
Ilość
1
88
Zestaw radiogramów
Zestaw radiogramów obrazujących badania radiologii klasycznej i komputerowej, rezonansu magnetycznego, PET, badania naczyniowe, scyntygraficzne i ich opis

1 szt.

3.3. Część nr 3 przedmiotu zamówienia:

Lp.
Pozycja w projekcie
Nazwa
Opis parametrów
funkcjonalno-technicznych
Ilość
1.
89
Tablice dydaktyczne, poglądowe do rentgenografii, anatomii radiologicznej
Plansze dydaktyczne o rozmiarach minimum 100x70 cm, laminowane obejmujące tematykę:
-Szkielet człowieka
-Czaszka człowieka
-Układ krwionośny
-Układ kostny
-Układ oddechowy
-Układ nerwowy
-Serce człowieka

10 szt. w tym:

2 szt.
1 szt.
2 szt.
1 szt.
1 szt.
1 szt.
2 szt.

3.4. Część nr 4 przedmiotu zamówienia:

Lp.
Pozycja w projekcie
Nazwa
Opis parametrów
funkcjonalno-technicznych
Ilość
1.
85
Aparat EKG z zestawem komputerowym i oprogramowaniem
Aparat do EKG
-automatyczna analiza i interpretacja
-praca w trybie Auto lub Manual
-sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych
-klawiatura alfanumeryczna i funkcyjna
-prezentacja na ekranie przebiegów z 3, 6 oraz 12 odprowadzeń EKG
-czułość: 2,5/5/10/20 mm/mV
-prędkość zapisu: 5/10/25/50 mm/s
-współpraca z oprogramowaniem służącym do zarządzania badaniami EKG - CardioTEKA
WYPOSAŻENIE:
-wózek przeznaczony do aparatów EKG
-elektrody przyssawkowe
-elektrody kończynowe klipsowe EKK
-kabel zasilający
-oprogramowanie CardioTEKA

Zestaw komputerowy lub komputer typu all in one
-System operacyjny zainstalowany
-Wersja językowa polski
-Ekran minimum 23 cale, 1920 x 1080 pikseli
-Procesor minimum Intel(R) Core(TM) i3
-Częstotliwość taktowania 2,0 GHz
-Pamięć RAM 4 GB DDR3 2133 MHz
-Dysk minimum 500 GB
-Rodzaj napędu Super Multi DVD+/-RW/RAM
-Karta dźwiękowa zintegrowana
-Złącza HDMI minimum 1
-Złącza USB 2.0 minimum 2
-Karta bezprzewodowa WiFi

1 szt.
2.
91
Aparat Holter z oprogramowaniem

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
-zapis 3-kanałowy, 48-godzinny
-rejestracja 7 standardowych odprowadzeń EKG
-podgląd przebiegu EKG w trybie komunikacji bezprzewodowej
-zasilanie jedną baterią alkaliczną typu AA lub LiFe lub akumulatorem Ni-MH
-współpraca z systemem HolCARD 24W
WYPOSAŻENIE:
-elektrody jednorazowe
-karta SDHC 4 GB
-etui na rejestrator
-instrukcja użytkowania
-kapturek przycisku zdarzeń - 6 szt.
OPROGRAMOWANIE
Oprogramowanie HolCARD 24W do analizy EKG metodą Holtera

1 szt.

3.3. Kod CPV: 33111000-1, 33123200-0, 33124100-3, 32322000-6 3.4. Dostawa do siedziby Zamawiającego. 3.5. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części tj. części nr 1, 2, 3, 4.
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce oraz termin składania
Miejsce składania ofert: sekretariat (pokój nr 16) w SP-MSZ w Lublinie, ul. Jaczewskiego 5.
Termin składania ofert: 19.11.2018 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert:Miejsce otwarcia ofert: pok. nr 134, SP - MSZ w Lublinie, ul. Jaczewskiego 5. Termin otwarcia ofert: 19.11.2018 r., godz. 10:15.
Termin składania:2018-11-19
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania zamówienia : wymagany do dnia 30.11.2018 r. (dla części nr 1,2,3,4).
Wymagania:Warunki udziału w postępowaniu (dla części nr 1,2,3,4 ):

1)Zdolność techniczna Wykonawcy tj. deklaracja spełniania przez zaoferowane urządzenia granicznych parametrów funkcjonalno-technicznych określonych przez Zamawiającego w pkt. 3.1., pkt. 3.2., pkt.3.3., pkt.3.4. /Opis parametrów funkcjonalno-technicznych/.
2)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
5.1. Podstawy wykluczenia (dla części nr 1,2,3,4).
1) Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 5. 1) IWZO.
2) Wobec Wykonawcy wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3) Wobec Wykonawców, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4) Wykonawca, wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3 000 złotych.
5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Wykaz oświadczeń, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dla części nr 1,2,3,4):

6.1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /Załącznik nr 2 do IWZO/.
6.2. Oświadczenie dotyczące zdolności technicznej /Załącznik nr 3 do IWZO/.
6.3. Oświadczenie, że wobec Wykonawcy nie wydano prawomocnego wyroku lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, zgodnie z opisem w pkt. 5.1. 2) IWZO /Załącznik nr 4 do IWZO/.
6.4. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z opisem w pkt. 5.1. 3) IWZO /Załącznik nr 5 do IWZO/.
6.5. Oświadczenie, że wobec Wykonawcy nie wydano ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, zgodnie z opisem w pkt. 5.1. 4) IWZO /Załącznik nr 6 do IWZO/.
6.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. do 6.5. IWZO.
6.7. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. do 6.5. IWZO winny być złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę/by uprawnione do składania oświadczenia woli.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą (dla części nr 1,2,3,4 ):
7.1. Składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
7.2. informacje, wezwania, zaświadczenia, żądania, Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać
sobie faxem lub e-mailem:
fax Zamawiającego: 81/748 32 64
e-mail Zamawiającego: m.szczesny@msz.lublin.pl
7.3. Wykonawca w formularzu ofertowym winien zamieścić nr faxu lub poczty e-mail oraz
wskazać osobę upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym.
8. Opis sposobu przygotowania oferty (dla części nr 1,2,3,4):

8.1. Ofertę oraz oświadczenia należy złożyć w formie oryginału na każdą część oddzielnie (część nr 1,2,3,4)
8.2. W przypadku podpisania oferty i oświadczeń przez osoby inne, do oferty należy dołączyć
oryginalne pełnomocnictwo dla tych osób.
8.3. Podpisy na w/w dokumentach powinny być czytelne lub opatrzone imienną pieczątką. 8.4. Zaleca się, aby Wykonawca złożył dokumenty zgodnie z numeracją załączników.
8.5. Wykonawca ma obowiązek umieścić w/w dokumenty w zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego, z oznaczeniem Wykonawcy/pieczątka lub opis/ oraz informacją : ,,Zakup i dostawa wyposażenia pracowni diagnostyki obrazowej i diagnostyki elektromedycznej, część nr ............... . Nie otwierać przed dniem 19.11.2018 r. przed godz. 10:15".
Opis sposobu obliczenia ceny (dla części nr 1,2,3,4):

10.1. Wykonawca zgodnie z deklarowanymi parametrami funkcjonalno-technicznymi przedmiotu zamówienia, określi w formularzu ofertowym cenę netto, VAT , wartość brutto za dostawę oferowanego/ oferowanych urządzeń i wyposażenia, oddzielnie dla każdego urządzenia i wyposażenia oraz wartość łącznie.
11. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert (dla części nr 1,2,3,4):
11.1. Opis kryteriów i ich wagi:
1) cena brutto: 60%
2) jakość, w odniesieniu do opisu wymaganych parametrów funkcjonalno-technicznych lub ich
oferowanych równoważności: 30%
3) termin dostawy: 10%
11.2. Sposób oceny ofert (dla części nr 1,2,3,4):
1) Kryterium: cena brutto spośród ważnych ofert:
a) sposób obliczania wartości punktowej w/w kryterium:
x 60 =LpD
Gdzie: Dmin - cena brutto najtańszej oferty,
Do - cena brutto ocenianej oferty,
60 - waga kryterium ceny,
LpD - liczba punktów dla badanej oferty
2) Kryterium: jakość, zgodnie z opisem pkt. 11.1.2.)
a) sposób obliczania wartości punktowej w/w kryterium:
-na podstawie zawartych w oświadczeniu Wykonawcy opisanych funkcjonalności oferowanych urządzeń , dokonana zostanie ich ocena pod kątem parametrów technicznych i właściwości funkcjonalnych zabezpieczających potrzeby Zamawiającego i na podstawie stworzonego rankingu ofert w kryterium, o którym mowa w pkt. 11.2. 2) zostanie przyznana punktacja od 0 do 30 pkt.
3) Kryterium: termin dostawy od dnia podpisania umowy:
a) sposób obliczania wartości punktowej w/ w kryterium:
-do 10 dni kalendarzowych (liczonych od poniedziałku do piątku) = 10 pkt.
-do 14 dni kalendarzowych (liczonych od poniedziałku do piątku) = 7 pkt.
-do 18 dni kalendarzowych (liczonych od poniedziałku do piątku) = 5 pkt.
12. Informacje o formalnościach, które zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dla części nr 1,2,3,4).

12.1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty,
oraz zamieści informację na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego, na której
opublikowano IWZO i w miejscu publicznie dostępnym (tablica ogłoszeń Zamawiającego).
12.2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą otrzyma informację
-miejscu i terminie podpisania umowy.
13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (dla części nr 1,2,3,4).
13.1. Zamawiający przedkłada wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. Wykonawca w złożonej ofercie ma potwierdzić fakt zapoznania się z treścią umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
14. Załączniki do IWZO (dla części nr 1,2,3,4):
14.1. Formularz ofertowy /Załącznik nr 1/.
14.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu /Załącznik nr 2/.
14.3. Oświadczenie dotyczące zdolności technicznej /Załącznik nr 3/.
14.4. Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne /Załącznik nr 4/.
14.5. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej /Załącznik nr 5/.
14.6. Oświadczenie o braku naruszenia obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym /Załącznik nr 6/.
14.7. Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Kontakt:Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pan Marek Szczęsny tel.: 81/747 80 81 , e-mail: m.szczesny@msz.lublin.pl
Kod CPV:33111000-1, 33123200-0, 33124100-3
Numer dokumentu:BP.3941.4.1.2.2018.PD
Źródło: Internet i własne
Załączniki: