Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.
Zakup opału z dostawą dla Szkoły Podstawowej na okres grzewczy 2017- 2018. 1. Opis przedmiotu zamówienia: miał wysokokaloryczny 55 ton (min. 22 500 kj/kg) - ekogroszek 110 ton (min. 26 000 kj/kg) Wymagania organizacyjne - dostawy cykliczne opału w uzgodnieniu z Dyrektor SP w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Max ilość jednorazowej dostawy: miał 10 ton, ekogroszek 15 ton.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej na Formularzu ofertowym wraz z załącznikami w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat, do dnia 22.09.2017r. do godz. 10;00 w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: ,,Zapytanie ofertowe - Zakup opału z dostawą dla Szkoły Podstawowej na okres grzewczy 2017 - 2018.
Otwarcie ofert:
Termin otwarcia oferty 22.09.2017r. godz. 10;20
Termin składania:
2017-09-22
Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 17.10.2017 - 28.04.2018r. 3. Uprawnienia do wykonania zamówienia - oświadczenie.
Wymagania:
4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: - cena 100%
Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Berent tel. 56 49 80 029